Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 The Florida project staat op mijn kijk lijst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) How to get away with murder vond ik ook heftig. Ik vond het een rollercoaster. Maar wel gaaf! Tegenwoordig kan ik net Murder she wrote aan. 3 april 2021 bewerkt door Reacher Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Oeh en de laatste vier dr. Who series zijn ook gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Bedankt voor de tips! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 1 uur geleden zei kruidenthee67: Lekker, verse artisjok! Iemand een tip voor goeie film of serie (netflix, npo) ? Dark. Duitstalig, op Netflix. Fantastisch. De moderatie heeft enorm gesneden in de discussies van gisteren, nou brabbelt iedereen zo ongeveer in de ruimte. O, en Koreanen! The Guest, Sweet Home, Uncanny counter. Op tv lijken Koreanen echt de Nederlanders van Azië; rechtstreeks en direct op het botte af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Dark. Duitstalig, op Netflix. Fantastisch. De moderatie heeft enorm gesneden in de discussies van gisteren, nou brabbelt iedereen zo ongeveer in de ruimte. O, en Koreanen! The Guest, Sweet Home, Uncanny counter. Op tv lijken Koreanen echt de Nederlanders van Azië; rechtstreeks en direct op het botte af. Stranger (the serie, niet jij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Is een Koreaanse serie waar bureaucratie aan de kaak wordt gesteld terwijl er moorden worden opgelost) zij van sense8 speelt erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 15 minuten geleden zei Bob: Als ik mijn interpretatie mag geven: @niksbedoelde hiermee om Smaragd te helpen zijn paniekgevoelens enigszins te dempen en dat was gezien de omstandigheden logisch en waarschijnlijk helpend. De ambulance was op dat moment al onderweg naar hem toe. Dat mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Stranger (the serie, niet jij) Ga ik een keer opzoeken. c houdt niet van koreaanse series, zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik kan er ademloos naar kijken, ik snap het eerlijk gezegd niet van mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Die Koreaanse series die jij noemt; zijn die drama’s? Thrillers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @Reacher bovennatuurlijk, demonen en dat soort. Uncanny is ook best grappig. Sweet home lief. Guest duister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Heb jij tips wat ik dan had moeten zeggen @Senna33? En ja ik heb het over mijn dochter hier. Net zoals een ander verteld over volleybal, de boot, over de katten enz. Ditjes en datjes draad toch? Lieke7777, nancy en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Hoe is het met mini @niksje? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Prima! Nog geen weet van de wereld, soms zou je willen dat het altijd zo blijft. Ze lacht veel, begint nu wat gericht te spelen, oftewel alles moet in de mond. Weet je Senna je raakt mij, met wat weet je er van. Ik weet er genoeg van, ik weet wat er gebeurd in een ziekenhuis als je binnen komt met een poging. De vernedering van maag leeg pompen, dagen erna nog zwart poepen van de norit. Ik weet er alles van helaas. Gelukkig ligt dit achter mij, maar het is wel een deel van mij wat er ooit gebeurt is. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik ga afsluiten voor vandaag. Lekker gewerkt en nu zo tv kijken naar de verraders. Fijne avond allen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Oh Black is ook wat voor jou! Bad guys: Vile city en Korean Odessy (mee gestopt, weet niet waarom). Momenteel kijk ik Naruto op Scrunchy Roll maar dat is Anime. En Japans. Wat geen Korea is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @niks Ik hou van je verhalen over mini. Het geluk spat van het scherm. En fijn dat je er nog bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Japanners vind ik minder leuk dan Koreanen. Korean odessy staat op de lijst. Good Omens en American Gods, beide op Prime, beide van schrijver Neil Gaiman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik meld me droog af van het dagpact. welterusten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Zojuist zei Zbb: Ik meld me droog af van het dagpact. welterusten. Weltrusten @Zbb! mik heb de synopsis van Good Omens gelezen: dat is de volgende die ga ik kijken Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @Reacher doen! Britse humor is heerlijk. c drinkt bier. Bier stinkt naar vroeger, naar hem, naar alles wat ik wil vergeten. Dus drinkt c geen bier meer als ik er ben. Gewoon, zomaar, zonder enig commentaar. Dat is het drinkgedrag van een niet verslaafde. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Hoe meer je over C schrijft hoe meer hij in mijn achting stijgt. Serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik ben niet geheel objectief uiteraard. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 6 uur geleden zei lady jane: Hier liepen we in de polder tegenaan. St Wetland Cats. een kattenparadijs in een paradijselijk rustige polder. Helaas hielden andere wandelaars de eigenaresse erg lang aan de praat zodat wij maar door zijn gelopen, want mijn wandelmaatje wilde er erg graag meer van weten. Andere keer dan maar. Maar moest wel aan jou denken Reacher. Zullen de vogeltjes blij mee zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden