ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goeienacht/goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik haak alvast aan . Beetje rust gevonden @ikkanhet? Ik duik nog even mijn bed in. Mag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 2 minuten geleden zei Maja: Ik haak alvast aan . Beetje rust gevonden @ikkanhet? Ik duik nog even mijn bed in. Mag nog. Nee ben na weer een poging maar gestopt met proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Morgen. Begin de dag met een paar kilometer rennen. Eerste koffiepot leeg en go. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Mooie start @Quinn! Ik ga voor een trage start mét koffie. @ikkanhet en de rest van het cluppie: mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Gewassen, was gevouwen en badkamer schoon. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goeie morgen, blij dat ik niet meer eerst ben...dat brengt precies toch geen geluk...ga ik niet meer doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 MOGHU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedemorgen frummers. Ben er al op uit geweest met de hond, eindelijk die zon die gisteren al beloofd was, maar niet kwam, heerlijk. Maar zóóó koud, brrrr... geeft niet. Nu tijd voor een bakje, lekker met mijn koude handen om de beker geslagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 goeiemorgen frummers vanmiddag volleyballen buiten benieuwd hoe we het gaan oplossen met 5 mensen ge woon doen, of aflossen? we willen liefst met 8 zijn, dan kunnen we 2 velden gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 @Musashi, wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat je toch nog een paar maanden erbij krijgt... Onze vorige hond had ook hartproblemen en (dus) vocht in of achter de longen, ook zij heeft nog een paar maanden met behulp van medicatie mogen leven.. Wat sneu voor de kleintjes @Jopie, hoe is het met jouw docher? Ook corona? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedemorgen Jane, Is de club uitgedund tot 5 of kon de rest toevallig niet? Kan me indenken dat er ook mensen zijn die nog niet 'durven' nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 we hadden er 8 kunnen hebben Von, maar 1 onverwacht ziekenhuis met schoonmoeder, 1 durfde toch niet en toen 1 weer ook weg want 6 vond ze niets, en toen waren er nog 5 haha. En zo zal het vaker gaan ben ik bang, het zijn zulke rare tijden ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ja, inderdaad rare tijden... Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou durven hoor. Tot ik de prik heb gehad, hou ik me maar een beetje afzijdig van alles en iedereen... Maar met 6 heb je toch 2 volwaardige teams?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 6 is eigenlijk een team, we splitsen al op in 2 tegen 2 maar "vroeger" speelden we gewoon 6 tegen 6 Zeker op t zand is het heel vermoeiend met minder maar 4 tegen 4 is ideaal als je een beetje fanatiek bent. 2 tegen 3 is voor 2 haast niet te doen meer op onze leeftijd. Maar we hebben toch wel lol hoor, geef ons een bal en we worden weer een beetje kinderen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Leuk, nou heel veel plezier. Ik hoop dat de temperatuur snel ophoog schiet, hier vroor het een uurtje geleden nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 we gaan om 13u pas, (normaal trainen we al om 9 uur) er zijn 's morgens scholen ineens daar, zal ook wel met Corona te maken hebben. Ommetje vóór 9 uur dan maar even hier maken, de zon is hier ook nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 5 minuten geleden zei Cleo66: @Quinn en @ikkanhet , zijn jullie nu aan het drinken ? Wat een struggle, ik gun jullie zoveel beter Nee, ik niet. Vanwege wat ik zei over stomme dingen doen? Daarom ging ik eerst maar hardlopen. Wat natuurlijk ook stom is, maar op een andere manier. Los daarvan, een struggle is het nog steeds. En ik weet dat je me beter gunt DAGPACT: Yvonne Jane Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Nee, ik niet. Vanwege wat ik zei over stomme dingen doen? Daarom ging ik eerst maar hardlopen. Wat natuurlijk ook stom is, maar op een andere manier. Los daarvan, een struggle is het nog steeds. En ik weet dat je me beter gunt DAGPACT: Yvonne Jane Quinn zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedemorgen volgens mij heb ik het dagpact laten verdwijnen,tenzij je dat pakketje uitvouw hierboven? hmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 @Yvonnedankjewel! @Cleo66dankjewel! Zie uitkomst op draadje van gisteren. Met (dure) medicatie hebben we nog een half tot een jaartje samen. Dat is het voor ons zeker waard!! We gaan er van genieten!!! Blij dat ons nog wat tijd gegund is!!!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Komt van het lange citaat @Zbb hier is ie weer zichtbaar. DAGPACT: Yvonne Jane Quinn zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden