haddock Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) Dome des Invalides. En de zee van Azov ook weer in t nieuws, de Russen blokkeren m weer eens. 6 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 8 uur geleden zei bumperjim: Wat is zomerbeaufort? Een zomertoetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Nee kan ik niet goedrekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Een zomerstorm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Beaufort is toch een kaas? Alleen de zomer variant ken ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 28 minuten geleden zei bumperjim: Nee kan ik niet goedrekenen En als ik je nu wat theezakjes onder tafel toeschuif? Yana en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Dan al helemaal niet... BJ is niet te lijmen met een ordinair theezakje... Je mag ze wel naar mij schuiven hoor.... (Goeie genade, ik ben bang dat ik zo een kat ga wurgen.... ) Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Ik moest ook denken aan zomerkaas. Maar dat zal wel te makkelijk gedacht zijn. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Beaufort heeft toch wat te maken met windsnelheid??? dan hebben ze het over 'puppelepup op de schaal van beaufort' ... of zit ik er nou helemaal naast??? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 ik dacht ook die richting uit maar dan in temperaturen o.i.d.(?) ook de schaal van Beaufort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 6 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 15 minuten geleden zei Yvonne: Beaufort heeft toch wat te maken met windsnelheid??? dan hebben ze het over 'puppelepup op de schaal van beaufort' ... of zit ik er nou helemaal naast??? Nee dat klopt wel. Maar dat is in cijfers. Maar misschien is een zomerbeaufort dan wel een soort mistral. Net als keanu, die wind in hawai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 ‘n Zomerbriesje? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 dan had BJ het wel over hun mistrals daar gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 de hete adem in zijn nek inmiddels? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 vanwege de zomerse temperaturen druipende Franse kaas. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 42 minuten geleden zei haddock: ‘n Zomerbriesje? een hete scheet? haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Is jouw boek nu al geraden @Yvonne? En waarom wilde je een kat wurgen? Of had je het over mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Volgens mij zat ik er met zomertoetje niet ver naast... zomervla? Zomerpudding? Zomerijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 11 uur geleden zei haddock: Dome des Invalides. En de zee van Azov ook weer in t nieuws, de Russen blokkeren m weer eens. En @haddockhad ook een goed antwoord gegeven! Heb je nog een vraag voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Weet je wat: ik ga slapen. Nog wat verfsplinters uit mijn wenkbrauwen plukken en naar bed. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Tussen welke landen ligt Belize ingeklemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Oei, daar heb je me, Sweet Jane. Het is Slave Country, maar of het nu Afrika of Zuid Amerika is? Denk het laatste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 Het is heul klein. En ik denk dat het in midden-Amerika ligt. Ingeklemd tussen midden-Amerikaanse landen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2021 9 uur geleden zei Reacher: Is jouw boek nu al geraden @Yvonne? En waarom wilde je een kat wurgen? Of had je het over mij? Nee, het boek is niet geraden @Reacher... en natuurlijk wilde ik jou niet wurgen.... Kattenkopje hier wilde lekkertjes, maar vond de lekkertjes niet lekker genoeg en ging lopen klieren.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden