Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 maar wat voor noten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Wal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 harde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 valse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 tjee, wat zijn er veel soorten noten.. hoge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 peper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 huge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Een hint: er was iets met noten en er was iets met tomaten. Het speelde in dezelfde tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Aktie tomaat? Maar wat dat met noten te maken heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 iets met protestacties denk ik dan. Actie Tomaat staat me bij. Maar met noten? Nee, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Heb gegoogeld, doe nie mmer mee maar weet t nu wel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Actie tomaat kan ik me nog wel herinneren, zat toen nog op school... maar die notenkrakers... neen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 doet niet eens een belletje rinkelen bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 huizen kraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hee, het waren wel moderniko’s hè, dus AKTIE. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Dat was een protestgroep en het had iets met klassieke muziek te maken. Dat de kaartjes voor de concertgebouwen gratis moesten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 aktie harde aktie? of waren dat koot en Bie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Dat was Paul van Vliet Jane... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Yana: Dat was een protestgroep en het had iets met klassieke muziek te maken. Dat de kaartjes voor de concertgebouwen gratis moesten zijn? Close enough. De Notenkrakerbeweging of Aktie Notenkraker van eind jaren 60 uit de vorige eeuw vond dat er in de concertpraktijk bij uitvoeringen van klassieke muziek te weinig werd gedaan met nieuwe stromingen in de muziek. Deelnemers werd Notenkrakers genoemd. De bekendste manifestatie van de groep was een actie in het Amsterdamse Concertgebouw, waar een voorstelling onder leiding van dirigent Bernard Haitink werd verstoord met een hoop kabaal. De benaming Aktie Notenkraker werd gebruikt als de tegenhanger van de acties in de theaterwereld met de benaming Aktie Tomaat, waar men voorstellingen verstoorde door vanuit het publiek met tomaten naar de acteurs te gooien. Ze vonden dat het subsidiesysteem van de overheid zorgde voor elitair theater dat maatschappelijk engagement miste. 3 mei 2021 bewerkt door Bob Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Maar omdat ik eigenlijk helemaal niet aan de beurt was weet ik niet of ik de beurt nu wel door mag geven aan Yana. Kijk maar Yana, als je een leuke vraag hebt, waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Wie is er wel aan de beurt dan, ik ben de draad hier kwijt. Bob en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Dat is wel een leuke vraag, Yana. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik gok op Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Help @Vocatus. Wie is er nu? Weet jij het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Daar weet vast niemand het antwoord meer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden