Quinn Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Broccoli song nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik heb gegoogled maar dat is het niet. Er komt helemaal geen groente in de naam voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Echt waar wel! Speel hem maar eens af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Inderdaad! Het is een mama appelsap! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Lenny Kuhr met de Troubadoer! destokouwe nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Macrooy heet hij. Nummer titel weet ik niet. Wellicht weet iemand anders die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nee, ik kom ook niet verder dan zijn achternaam. zijn voornaam kan ik niet onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Nou t klinkt wel erg de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Jeangu (of zoiets) maar de titel, dat kunnen mijn hersens niet onthouden zoals zoveel méér niet. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Dat lijkt wel koreaans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Jeangu Macrooy, Birth of a New Age Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Vocatus en Jane hebben het goed genoeg geraden, vind ik. Eén van die twee is aan de beurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Welk A merk vaccin, hebben ze net in mijn bovenarm gespoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ja maar maar ik mocht nog! Nog eentje ertussendoor dan maar. 20 uur geleden zei Reacher: Silent Bob dus. Quinn is! No mercy Hoe heet de drummer van Nirvana en wat doet die gast nu eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Alan nogwat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Dave Deze weet @bumperjimtoch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Pfizer @lady jane... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Astra Zeneca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 2 uur geleden zei lady jane: Welk A merk vaccin, hebben ze net in mijn bovenarm gespoten? Beetje van jezelf, beetje van Maggi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 54 minuten geleden zei knakker: Dave Grohl, danku Met wat hulp, maar ik reken hem goed. Jij mag er één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Yvonne mag t stokje van mij overnemen. De shot gehaald en ik dartel weer vrolijk rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei knakker: Ik laat mijn beurt voorbij gaan. Dan hebben we weer even gewoon één vragensteller. Anders kan mijn autistische brein het niet meer bijbenen. Heb je eens gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Sphoek is de naam van een stichting. Het woord sphoek is een afkorting, wat betekenen de afzonderlijke letters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Stichting Psychologische Hulp Onder ElKaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Staat me bij dat het iets met honden uit het buitenland te maken heeft.. Tja, nou wil ik het dus opzoeken.. ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden