lady jane Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 ben een beetje melig altijd op de pubquiz, ik denk dat dat het effect is alsof ik aangeschoten in een kroeg zit? Geen ervaring mee dus dat moet een lichaamsherinnering uit een vorig leven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Mijn vraag dan. Wat is de hoofdstad van syrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Damascus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Hoe kun je zien of een schip ten anker ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Ankerlicht, kop in de wind, stukje ketting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Zegguhhhhh, had ik de vraag nou goed?? Adrian, je gaat voor je beurt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 volgens mij mag jij @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Gooi dr gewoon n vraag bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Hahaha! Hoe heet de grote ronde toren van Enkhuizen die je ziet als je over het IJsselmeer aan komt varen?? Ik heb nog op een 100-jarig schip gewoond in de haven daar en moest dan douchen in die toren. Dat deden alle schipperslui. Je kon er ook eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 De drom, of de drommedaris nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Goed!! Jij mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Kwam er vroeger ook vaak. wat is het grootste meer van Friesland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Tjeukemeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Ja, da’s ook snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Was een gokje. Is denk ik ook het enige Friese meer dat ik bij naam ken. Nah, eindelijk weet ik ook eens wat. Ojee, nou moet ik weer wat verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Hoe heet het hondje van Renaldo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Wie is Renaldo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Een mede- forummer . Hij schrijft er vaak over en plaatst ook foto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Ik kan ook vragen naar de naam van de hond van Spririt, Spirit ken je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Dan weet Spirit m zeker en vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Tintin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei nancy: Hoe heet het hondje van Renaldo?? Femke/Famke En mijn volgende vraag is dan direct : hoe heet de hond van Spirit (helaas heb ik zelf geen idee, ik heb de vraag afgekeken van Nancy ) Of : wat is het merk van de hond van Kohtje. Dat weet ik dan weer wel ! De eerste die het goede antwoord heeft op een van deze vragen, mag de volgende stellen! 28 april 2021 bewerkt door Moeps Letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Lisa? Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Helemaal goed @knakker een basset fauve de Bretagne, ik heb er zelf ook zo één . Jouw beurt voor een vraag! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden