Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 fout Bumperjim heeft het ons een paar dagen of een week geleden verteld, ik denk dat is een makkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 15 minuten geleden zei Yana: fout Bumperjim heeft het ons een paar dagen of een week geleden verteld, ik denk dat is een makkie. Huh,...hebben wij een lid hier met de naam bumperjim?? kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @bumperjim dit is een inkoppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Ik zal een hint geven: het is een zwarte vogel met een rood staartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 10 minuten geleden zei Quinn: @bumperjim dit is een inkoppertje natuurlijk is dat een inkoppertje,..hij weet zelf wel welke vogel hij onder zn dak heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Een vreemde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 7 minuten geleden zei Quinn: Een vreemde maar ik begreep je comment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Een (alcohol-)vrije vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 1 uur geleden zei Yana: Ik zal een hint geven: het is een zwarte vogel met een rood staartje. Zwarte roodstaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Heel goed @Vocatus, jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 14 minuten geleden zei Yana: Heel goed @Vocatus, jij bent. haha ja je hint was wel erg makkelijk Maar: Wat is de bekendste turkse broodsoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Turks bruin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 witte ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Turkse knip lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 vd Turkse kapper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 get ik ben melig en moet zo nog werken eerst maar Turkse koffie maken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 een pide is het niet he? dat is meen ik, zo'n pizza achtig gevuld schuitje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Lavash dat is toch dat brood zonder gist. Niet te pruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 dat is Libanees Bol, ik vind het vers wel heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 59 minuten geleden zei lady jane: een pide is het niet he? dat is meen ik, zo'n pizza achtig gevuld schuitje. Heellll goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 2 uur geleden zei bolletje: Lavash dat is toch dat brood zonder gist. Niet te pruimen. dat is zuurdesem, heel lekker. brood zonder gist , wel van de bio bakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @lady jane..de volgende vraag aub. Laten we keer een moeilijke doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 pide was goed? Maar dat was niet de bedoeling, pffft ik ga prakkedenken, wordt vervolgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 3 minuten geleden zei lady jane: pide was goed? Maar dat was niet de bedoeling, pffft ik ga prakkedenken, wordt vervolgd prakkedenken? haha de vraag wat dat betekent is al een goede lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 hoe oud is het laatste politie slachtoffer (doodgeschoten) vandaag in America? (dat we kunnen weten he, want het gaat maar door) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden