Vocatus Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 1 minuut geleden zei haddock: Veels te moeielijk, allemaal gedoe. ik ga het toch doen :P. Ik heb even terug gelezen en zoveel mensen willen meedoen maar zeggen dat het te snel gaat. Voor hen wil ik ook wat leuks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Euhm, de F1 is volgens mij Bakoe en de vader van Karel was een Pepijn, toch? Stond een keer in een Asterix, meen ik. Of was dat... Nou ja, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Nee, geen Pepijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 1 uur geleden zei haddock: Nee, geen Pepijn. Frodo? Sam? Merry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hint: hij is niet vies of lelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Toch Filips dan? Verdikkeme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Yep, Filips de schone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hè gelukkig, opgelost. @Artemis jij bent hè, niet vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 5 uur geleden zei Quinn: Hè gelukkig, opgelost. @Artemis jij bent hè, niet vergeten! Oei jej echt waar, idd vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 22 uur geleden zei Vocatus: Heel goed. Volgende vraag voor jou AHA.... blub... wekker om 6... werken werken werken en ik log net in, eff nadenken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 kalm, kalm... even rustig ademhalen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) hoe heet het paard van lucky luke (eitje) 19 april 2021 bewerkt door Artemis missssjien te moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Niks mis met moeilijk hoor @Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 dan ook die nog, wie schreef Grote mensen daar kan je beter soep van koken op je kop in de prullenbak de tranen knallen uit mijn kop (1 schrijven noemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 ik ga zo uitloggen dus doe gerust een tussenvraag of 2 of 3 ik moet vroeg naar bed en ik slaap ook nog tussen de middag een dik uur. zo 9 uur op een etmaal, fijne avond na 20 uur geen Artemis anders slaap ik niet door het malen in mijn hoofd fijne avond, have fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Annie M. G. Schmidt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 2 uur geleden zei Artemis: hoe heet het paard van lucky luke (eitje) Jolly.jumper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 23 minuten geleden zei nancy: Annie M. G. Schmidt Ook altijd mijn antwoord bij kinderboeken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Carry Slee? Tonke Dragt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Zelf geen kinderen maar wel een paar nichtjes (en twee neefjes). Eén van m'n nichtjes was groot fan van deze schrijver en heb twee van deze boekjes ooit voor haar gekocht. O, o.. had ik bijna mezelf weer in moeilijkheden gebracht. Ik heb geen vragen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 28 minuten geleden zei Kohtje: O, o.. had ik bijna mezelf weer in moeilijkheden gebracht. Ik heb geen vragen meer. Met mijn vernuftige inzicht in de menselijke geest heb ik toch het vermoeden dat jij het antwoord weet @Kohtje. Sterker nog, als je geen vragen meer hebt: heb jij dan niet alle antwoorden op alle vragen in de pubquiz en ben je daardoor niets voor altijd aan de beurt... hmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 omdat Kohtje schrijver zegt (ik dacht ook Annie) denk ik nu aan Roald Dahl. Maar heb ook geen vragen en ga vroeg slapen nu. slaapwel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Nee dat is niet Roald Dahl (de boeken voor volwassenen van Roald Dahl zijn trouwens geweeeldig) ik geloof ook Tonke Dragt (net gegoogled: nee niet) 20 april 2021 bewerkt door bumperjim nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Burny Bos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Astrid Lindgren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden