Reacher Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Want jij kijkt in Frankrijk tv toch? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 8 minuten geleden zei Reacher: @Tatum dit schreef @Artemis Dank lieve breindeler Artemis en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 18 minuten geleden zei Reacher: Want jij kijkt in Frankrijk tv toch? Pff het zijn geniepige vragen vandaag haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 @bumperjim ik las het vanochtend. frankrijk tegen VS toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ja heel goed. Ze zullen wel dik verloren hebben want ik heb er niks meer van gehoord in het nieuws vandaag Jij bent weer aan zet. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Oke,...eentje die ik niet wist maar keer geleerd heb in pubquiz: Wat is het nationale dier van Schotland? Staat op veel schilderijen, geld etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 18 uur geleden zei bumperjim: YES!! OK de vraag. Ik zie m net op tv. Wie speelt tegen wie vanavond? (Tip: het zijn dames) Waar ging het nou eigenlijk om? Wat speelden ze dan? Mens erger je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Bijna. Damesvoetbal Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Het nationale dier van Schotland. Daar ligt ook Castle Craig, de befaamde afkickkliniek. 14 april 2021 bewerkt door Kohtje Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Niet gegoogled @Kohtje? Knap dan Idd de eenhoorn is nationaal dier van Schotland, wel apart. De volgende vraag is aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 (bewerkt) Nee @Vocatus, deze wist ik omdat we de laatste tijd veel hebben gelezen over Schotland. We willen er graag nog eens heen met de camper. 14 april 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: Chaos. Wat is nou het antwoord op die duizendpoot dan? Daar ben ik nog steeds zo benieuwd naar... staat op de vorige pagina. Bumperjim wist 't.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Nog zo'n nationalistische vraag..: Welke vlag wordt Gwenn-ha-Du (= wit en zwart) genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 3 minuten geleden zei Kohtje: Nog zo'n nationalistische vraag..: Welke vlag wordt Gwenn-ha-Du (= wit en zwart) genoemd? Zuid Korea? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 4 minuten geleden zei Bor: Ben ik de enige die me inhouden moet steeds om niet te graag koekelen? Ik wordt er steeds zo nieuwsgierig van.. haha dat heb ik ook. Maar doe het niet,..zou spelletje beetje zinloos maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 8 minuten geleden zei Bor: @haddockdan? Die was eerder hoor, vind ik. Sorry Jim. Nee, Haddock zei dat ie er ééntje minder over had. Maar hij heeft er nooit één overgehad, ook niet toen hij alle pootjes nog had. De duizendpoot heeft nooit en te nimmer een pootje overgehad. Altijd precies genoeg. Totdat dat ene pootje geamputeerd werdl. Toen kwam ie er één te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Antwoorden tot nu toe gegeven: nee, nee, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ja, we zouden ook nog een 'snelste googleaar kwis' kunnen doen, ergens anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Zo ziet ie er uit. Gwenn-ha-Du. Vocatus en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 kvind m wel mooi Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Ahhh die ken ik van surfvakanties @Kohtje. maar zal anderen ook antwoord laten raden, anders gaan we wel snel door de vragen heen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 14 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Wel jammer,..zat ik wel in de buurt met mn Korea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 Gwenn-ha-Du klinkt Welsh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 12 minuten geleden zei Kohtje: Zo ziet ie er uit. Gwenn-ha-Du. Duh, Bretagne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 april 2021 Rapport Share Geplaatst 14 april 2021 5 minuten geleden zei Yana: Gwenn-ha-Du klinkt Welsh? Keltisch inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden