Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Op Zeppo was ik noooooooooit gekomen. Dan was je voor altijd aan de beurt geweest @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Van wie is de uitspraak ‘ dát ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken ’? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Is dat niet juffrouw Langkous? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Stom van mij.. moet natuurlijk vragen: is dat wél juffrouw Langkous? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Of nóg natuurlijker: is dat juffrouw Langkous? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Dit is ook een kinderheld maar juffrouw Langkous was (is) veeeeeel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Eigenlijk is het enige leuke aan deze jeugdheld dit ene zinnetje. Verder vond ik er niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Bassie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Hielke of Sietse Klinkhamer? (kan die twee nooit uit elkaar houden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Niels Holgersson? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Klukkluk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 uur geleden zei Reacher: Van wie is de uitspraak ‘ dát ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken ’? Volgens de regels mag je hier geen clowns citeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Volgens de regels mag je hier geen clowns citeren. Doe ik nu ook.. wat voor straf staat daar op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Zojuist zei Kohtje: Doe ik nu ook.. wat voor straf staat daar op? Noem je mij nou een clown? ben gekwetst nou @Kohtje tot in het diepst van mijn regenboogkleurige ziel en grote flapvoeten. Kohtje en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 13 minuten geleden zei Quinn: Noem je mij nou een clown? Ja en nee. Het barst hier van de clowns. Mezelf incluis. En dat bedoel ik niet beledigend maar als typerend voor heel veel mensen, zo niet de meeste mensen. Klein voorbeeldje, één van de meestgestelde vragen als (minimaal) twee mensen elkaar ontmoeten en het meest gegeven antwoord op die vraag: - Hoe gaat het? -Goed. Snappie? Al moet ik er bij zeggen dat het clowneske op dit forum op een stuk lager niveau ligt dan in het dagelijks leven. Ik bedoel dat het hier vaker Niet Zo Goed gaat na diezelfde vraag. Een dikke PLUS voor dit forum. Sorry, nou weer pubquiz. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Bedoel je maskers @Kohtje? Wist je dat als in Polen iemand vraagt hoe het met je is, ze dat echt willen weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ja, dat bedoel @Quinn. En nee, dat wist ik niet. Rare mensen, die Polen. Wie wil dat nou weten? Voor je het weet zit je met iemand mee te leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 In Nederland werkt dat idd niet altijd zo. Vorige week vroeg natuurlijk weer iemand hoe het met mij ging. Standaard dat soort vragen. Uit beleefdheid denk ik Ik zei niet zo goed, was vluchtig moet ik wel bij zeggen/tikken. Antwoord van collega goh wat fijn dat het wat beter gaat en liep weer door. Vraag het dan niet denk ik, als ik iets vraag luister ik wel naar het antwoord. Maar goed, zo zijn mensen. Wat was de vraag?????????????? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 2 uur geleden zei Reacher: Van wie is de uitspraak ‘ dát ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken ’? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Bassie en Adriaan, echt uit mijn tijd dit. Maar ga niet tikken wie het gezegd heeft, dan moet ik weer een vraag stellen. Succes voor degene die het goed gaat raden/weten. Vind dit trouwens een heel erg leuk draadje, chaos maar toch ook structuur, zelfsturend dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ik las ergens dat het beter is om niet in zijn algemeenheid te vragen hoe het gaat, maar om te vragen hoe het vandáág gaat. Die vraag is makkelijker te beantwoorden. Van beide kanten ligt dat makkelijker. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ja, dat was Bassie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ik ben helemaal met stomheid geslagen als ik iemand tegen kom die zegt: "Hé, alles goed?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Van wie is de uitspraak: ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Louis van Gaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden