Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Henry Ford, ja, voor de produktie van zijn T-Ford. Het was André Citroën die dit in Europa introduceerde, evenals kinderopvang voor vrouwelijke werknemers. (ja, het zal ook eens niet (zijdelings) over citroënnen gaan, hè?) Nou, @haddock, jij bent het feestvarken/de klos. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Oei! Denkdenkdenk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Pas op dat je niks breekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Wie was de ‘anti rook magiër’? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Ja, die was er ooit. Weet het niet uit m'n hoofd. Als ik het opzoek is het zo'n "O ja.." antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Bedoel je nou Alan Carr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Neenee, is wel n beetje ouwel*llenvraag, hinthint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 ja, de provo en zo.. en die andere, die met dat gaatje in z'n hoofd.. ook al de naam van kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Straks geef je nog t goeie antwoord, kijk maar uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) Met het gaatje in zijn hoofd was Bart Hughes. Die was arts en boorde een gaatje in zijn schedel samen met zijn vriendin Evelien. 6 april 2021 bewerkt door Tatum haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Dr Meinsma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Da was bepaald geen provo, die Dr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 3 minuten geleden zei haddock: Straks geef je nog t goeie antwoord, kijk maar uit! Ben ik niet bang voor. Heb vele gaatjes in m'n geheugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 6 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 1 uur geleden zei Kohtje: ja, de provo en zo.. en die andere, die met dat gaatje in z'n hoofd.. ook al de naam van kwijt.. Ja ben ook zn naam kwijt. Van die provobeweging....die kunstenaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Daar gaf Tatum toch net het antwoord op?? Bart Hughes, zegt ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Ja, da’s Hughes. Hints voor deze: t Lieverdje, Hunter sigaretten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) 6 april 2021 bewerkt door bolletje Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Wie dan, Bolletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Dat zeg ik niet, zou m'n ogen uit m'n kop schamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 @bolletjewas dit nou nodig? We hadden het echt over een bestaand persoon die een gaatje door zijn schedel boorde. Mijn moeder was zijn chef. Daarom kende ik de verhalen. Ik ben er mee opgegroeid. Je maakt nu beschuldigingen die niet waar zijn. Zou je ze weg willen halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) Hé wat vervelend nou, dat was niet de bedoeling, Toch moeten we ook opletten dat we niet doorslaan met de dingen al te serieus te nemen. En ik beschuldig toch niemand? 6 april 2021 bewerkt door bolletje haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Wie was nu die anti rook magiër? Ik weet het niet en ga ook niet googelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Zo, weer bij gelezen. Maar helaas, ik weet het antwoord ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Hint: R. J. G. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Jan Geurts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden