Artemis Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 (bewerkt) Kijk de New Pope en The Young Pope Netflix. Veel Sixtijnse kapel En veel Jude Law 5 april 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Hoeveel mensen spelen in een zaalvolleybalteam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 6, meestal 3 voor en 3 achterin lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 7 minuten geleden zei Bob: 6, meestal 3 voor en 3 achterin @Bob Het is een strikvraag van @lady jane want je weet niet hoeveel er van het team op de reservebank zitten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 nee geen strikvraag hoor, er zijn niet op alle niveau's reservespelers. Bob, jij mag weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Komt-ie: Hoe heette de stad Jakarta voor de 2e wereldoorlog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Was dat Surabaya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 april 2021 Rapport Share Geplaatst 5 april 2021 Nee, dat ligt oostelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Batavia en nou moet ik aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Batavia is goed, @bumperjim. Jij mag de volgende vraag verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Nou daar gaat ie. Welk zoogdier veroorzaakt de meeste doden (menselijke doden bedoel ik dan) in Zuid-Afrika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Oei....de Olifant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Ik keek er van op toen ik in een natuurdocu hoorde dat het nijlpaard zo gevaarlijk is. Ik weet alleen niet of die in Zuid-Afrika voorkomen. Maar ik gok er maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Oeps, meteen door naar 'gokken de baas'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) Nou Koh je hebt beginnersgeluk!! https://www.thesouthafrican.com/opinion/south-africas-top-10-deadliest-animals/ 6 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 beginnersgeluk?? Ben hier langer dan jij, hoor. En ik weet nog wel eens zo'n beetje wat. En ik gok nog wel eens wat. En die twee samen leveren ook nog wel eens wat op... Bob en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Moet ik nou weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 O nee, was niet goed dus. In dat geval dus wel beginnersgeluk. Ik hoef niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Jeetje, wat ben ik aan het knoeien... wél goed dus. Zóógdier... pfffff.. even denken, hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Nee, Koh, het was goed. Volgende keer graag de winnende getallen van de lotto, dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Wie bedacht de lopende band? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Uuuhhh..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Charle Chapl...... oh nee, Henry Ford Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2021 Rapport Share Geplaatst 6 april 2021 Mies Bouwman haddock, Artemis, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden