Yana Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Wow, wat een verrassende uitkomst (die ik pas snapte nadat Oskar het pingpongballetje erbij haalde). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 (bewerkt) Vonlenska en Klingon Flauw hè. Ik weet het niet. 25 november 2021 bewerkt door Reacher Grootte lettertype aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 mijn vader uit Zeeland had woorden die zo klonken en zijn moeder kwam uit den Antwerp, dus dat kan het ook nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 oh maar dat was niet de bedoeling haha. nou ff prakkedenken dan maar (had ik maar op Claudius moeten wachten he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 nou een lekkere domme dan; hoe heet de alter ego van Chantal Jansen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 november 2021 Rapport Share Geplaatst 25 november 2021 Van Zeeland ken ik niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik heb ook geen idee, gelukkig Kijk maar weinig tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Ik heb ook geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Op 25-11-2021 om 18:34 zei lady jane: nou een lekkere domme dan; ........ Slim van jullie om niet op een lekkere domme te "kunnen" antwoorden. 27 november 2021 bewerkt door Kohtje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 tja ik ben geen fan van Chantal, maar las het toevallig in de krant haar alter ego heet selfie. Ik kan er ook niets aan doen. iemand anders mag; antwoorden en zelfs vragen stellen zijn nietr mijn talent is wel duidelijk. Ik wijs Oscar aan, die reageerde als eerste en heeft een intelligente belevingswereld, vast meer uitdaging dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 (bewerkt) Hele leuke vraag, ik heb m op moeten zoeken. Koud hè, Sipkema. 27 november 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Novegababes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 17 uur geleden zei lady jane: antwoorden en zelfs vragen stellen zijn nietr mijn talent is wel duidelijk Nou, dat lijkt me wat kort door de bocht. Enkel omdat wij geen fan zijn van Chantal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 19 uur geleden zei Oskar: Hoe worden de biggetjes van het wilde zwijn genoemd? Geen flauw benul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Ik weet dat hun vachtjes pyjamaatjes worden genoemd, dat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 (bewerkt) Oh, wat ben jij goed! Maar ik ken mn westerns en n muilezel heeft n ezel als moeder. En n muildier dus n ezel als vader om het maar even goed uit te leggen. detochietwatboze 28 november 2021 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Ben je boos, pluk een roos... Zet um op je hoed, dan ben je morgen weer goed Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 28 november 2021 Rapport Share Geplaatst 28 november 2021 Zo is t eigenlijk ook, dank, Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 @haddock. @Hadocque !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Ok, ok. Welke Tsaar kreeg de legendarische barnsteenkamer ooit kado, deze door de nazi’s geroofde kunstschat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 (bewerkt) BARNSTEENKAMER... niet BAMSTEENKAMER. duurde even voor ik het goed las. Leesbrilletje begint aan een sterkere versie toe te zijn, denk ik. Geen idee welke Tsaar. 29 november 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Volgens mij stond deze kamer in St Petersburg dus ik vermoed dat de kamer is geschonken aan Tsaar Peter de Grote? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 29 november 2021 Rapport Share Geplaatst 29 november 2021 Hekemaal goed, Maverick. Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 @Maverick ar mhaith leat ceist a chur le do thoil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 30 november 2021 Rapport Share Geplaatst 30 november 2021 40 minuten geleden zei Reacher: @Maverick ar mhaith leat ceist a chur le do thoil Uhm, watte? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden