nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Die laatste reken ik ook goed! Wie wil nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik stem ook voor Vonnekke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Uit welke stad is cappuccino van oorsprong afkomstig, wat zijn de bestanddelen en in welke verhouding worden ze toegevoegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Turijn Koffie, water, opgeklopte melk en voor de liefhebber een beetje chocoladepoeder. en een koekje erbij per favore fifty/fifty denk ik de melk t.o.v. de rest Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hey, Von, we blijven niet wachten. Of toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 28 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Nee. Komt uit oostenrijk Als je daar vaak skiet. Maar zij schuimen melk niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 2 uur geleden zei Yvonne: Uit welke stad is cappuccino van oorsprong afkomstig, wat zijn de bestanddelen en in welke verhouding worden ze toegevoegd? Jij gaat gelijk voor drie vragen Yvonne? Ik weet het 3x niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei Vocatus: Nee. Komt uit oostenrijk Als je daar vaak skiet. Maar zij schuimen melk niet op Wat is dan de oorspronkelijke naam? of dateert het van toen noord-oost Italië nog van Oostenrijk(-Hongarije) was?i Skiën daar heb ik wel eens van gehoord. Das iets met latten kennelijk 29 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 9 uur geleden zei Jannigje: Jij gaat gelijk voor drie vragen Yvonne? Ach ja, en hou ik me daarna weer een hele tijd koest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Oostenrijk klopt... de rest niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Water Koffie Melk En volgens mij iets van varkens want een moslima van werk werd gewaarschuwd dat cappuccino niet halal was. Achteraf bedenk ik me dat we misschien voor de gek zijn gehouden. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Een weetje tussendoor. Cappuccino is het woord voor capuchon. Als je in gebarentaal een cappuccino wilt bestellen, doe je of je je capuchon op zet. bumperjim en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 ik schat Wenen in, een sjieke bak, waar veel aandacht en liefde in wordt gestopt zo voel ik dat de enkele keer dat ik mijn koffie zo krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik dacht gelijke delen hete koffie, hete melk en opgeklopte melk. Geef mij maar espresso trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Niet zo vervelend doen, hoor! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 12 minuten geleden zei Artax: Ik wil niet vervelend zijn maar die koffie uit Wenen heet toch Wiener melange? Helemaal niet vervelend. De hele wereld noemt het cappuccino, maar in Wenen noemen ze het melange. Het chocolade achtige Wiener Melange is geloof ik nog weer een ander soort. Om het gemakkelijk te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Leuk: Wenen klopt De capuchon klopt: komt van de kapucijner monniken met bruin gewaad en lichte kap. En inderdaad: 1/3 deel espresso, 1/3 deel hete melk en 1/3 deel melkschuim. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 24 minuten geleden zei Artax: Geef mij ook maar espresso, liefst een dubbele. .. en dan tien keer per dag Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Dat verslaafde blijft er in zitten, heh. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Koffie en zoute drop. Oh ja forumverslaving, noodles, katten, @haddockverslaving... Terug maar weer naar de NA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Staat er nog een vraag open? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Als ik goed heb dan zijn @Lonster, @lady janeen @Quinnaan de beurt om een vraag te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Volgens mij heb ik geen recht om vragen te stellen, maar aangezien er gewacht wordt... dan meteen 3 eenvoudige vragen. Weet je op alle drie het antwoord? 1. Waar heeft Lady Gaga haar naam vandaan gehaald? 2. Wat is de echte voornaam van Madonna? 3. Wat is de artiestennaam van Paul Hewston? Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Ja Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden