Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Kunnen we de dode zeehond met rust laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik vraag me wel af wie al die bende daar beneden gaat opruimen.... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Ik vraag me wel af wie al die bende daar beneden gaat opruimen.... Kees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Hahaha, dat kun je wel vergeten, Kees is niet zo opruimerig... Ik denk dat zij die hebben gegooid dat klusje mogen klaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik ruim de knuffel wel op. Mag @knakker de zeehond opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Gedachtenexperiment hoor, er hoeft niets opgeruimd te worden. Maar @adri02, die formules kloppen uiteraard, al ontbreekt W = m.g nog. De truc zit hem er echter in dat je met twee eenvoudige regels veel makkelijker tot het juiste antwoord komt. Maar wat is het juiste antwoord nu volgens jou? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 En echt bloedbad dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: En echt bloedbad dus..... En @knakkermag het opruimen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Het wordt een stigmatiserend verhaal voor de zeehond. Dood of levend, het is een soort zandzak met een drag coefficient van niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik bedenk intussen dat één van de basisregels die ik in mijn hoofd had toch niet klopt, dus kunnen we het niet bij een gedachtenexperiment laten en moeten we ze echt naar beneden gaan gooien om er achter te komen. Anders weet ik het antwoord bij nader inzien ook niet. Maar knakker alles op laten ruimen is ook niet aardig, dus laat deze vraag maar zitten. Dat van die dode slechtvalk die gaat fladderen klopt overigens wel, dus die komt in het laatste geval als laatste beneden, mag je wel aannemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Reacher je hebt het goed!! Frank van Rijn. Jij bent weer! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Bij welk liedje hoor je aan het einde van het lied ‘I got blisters on my vingers!’ En wie roept dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ja succes met dat opruimen. De knuffel heb ik al gewassen voor je The White Album klopt. John Lennon klopt. Het liedje klopt niet (dacht ik, ik zal even checken). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Nee, het is een ander liedje dan while my guitar gently weeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Begon aan mezelf te twijfelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Na al het dierengeweld mag ik een vraag stellen begrijp ik. Wanneer, in welke eeuw, ontstonden de waterschappen in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 9 minuten geleden zei knakker: Het was in elk geval één van de nummers die ik vroeger vaak draaide van dat album... Klopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 8 minuten geleden zei Jannigje: Na al het dierengeweld mag ik een vraag stellen begrijp ik. Wanneer, in welke eeuw, ontstonden de waterschappen in Nederland? Ik zeg de 20e eeuw. Laatbloeiers zijn wij. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Helaas @knakker, niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Reacher, nee hoor, helemáál niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 12e eeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Nee en nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Stom. Ik weet het antwoord wel, maar schreef de verkeerde eeuw. Maar goed, de volgende mag raden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Euhm, ik dacht rond 1250? Vast door een Willem, zo heetten ze toen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @Quinn 1255, ingesteld door de graaf van Holland Willem II Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden