Mariposa Geplaatst gisteren om 11:38 Rapport Geplaatst gisteren om 11:38 Welk Mexicaans eten heeft een naam die "kleine ezel" betekent? Quinn reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat lijkt me typisch een vraag voor mij. Burrito denk ik. Mariposa reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ach het is vast goed. Meteen maar een nieuwe vraag. Uit welk Nederlands boek komt dit citaat. ”Het graf gaapt, de tijd zoemt en nergens is redding.”
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei Oskar: Dat lijkt me typisch een vraag voor mij. Burrito denk ik. Klopt!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Laten we in de sferen blijven. Eerste zin uit beroemd boek. Naam en titel per favore. Alle gelukkige gezinnen lijken op elkaar, elk ongelukkig gezin is ongelukkig op zijn eigen wijze.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tolstoj. Anna Karenina. In welk eveneens beroemd boek is de hond van de hoofdpersoon vernoemd naar Anna Karenina?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Damn. De ondragelijke lichtheid van het bestaan, Milan Kundera. Moet ik eens herlezen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welke acteur was ook spion, militair en talenwonder?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden