nancy Geplaatst 21 april 2022 Rapport Share Geplaatst 21 april 2022 Vraag: hoeveel wenkbrauwen hebben Bert en Ernie samen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Een nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ja! Helemaal goed! De ene heeft er geeneen en bij de andere loopt ie van links naar rechts dóór. Ik vergeet steeds wie nou wie is. Jij bent aan de beurt, Lonster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik las dat ze een stel zijn. Hoe leuk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Wie is dit? (voor de oudjes onder ons) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Het is toch nie Toon H? destruikgewasruisert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 De plaaggeest van Bassie en Adriaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Na mijn tijd. destokouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Na mijn tijd ook, denk ik. Ooit wel eens gezien, maar dat is dan ook alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 1 uur geleden zei Lonster: Wie is dit? (voor de oudjes onder ons) Tijl Uilenspiegel. Denogveeloudere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 14 uur geleden zei niks: De plaaggeest van Bassie en Adriaan! Klopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ik had um even opgezocht... Jaap Stobbe, ook al een poosje niet meer onder ons. Ik vond hem wel een sympathiek mens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ik ben zo ontzettend bang geweest van Jaap Stobbe als plaaggeest. Doodeng was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 19 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2023 Dat is me lang geleden zeg. Tijd voor een doorstart. Wie is dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2023 Beertje Colagol? Het beertje dat kan zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 19 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2023 Jaaaa! Ik dacht trouwens al die tijd dat het Beertje Korlakol was. Puntje voor Lika. Nu mag jij een vraag stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2023 Wie speelde Pommetje Horlepiep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
biemansf Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 Altijd leuk; pubquizzen. Zelf heb ik nooit tijd om een leuke pubquiz te maken. Maar gelukkig zijn er genoeg online te vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 Op 19-5-2023 om 22:21 zei Lika: Wie speelde Pommetje Horlepiep? Bram Biesterveld. Een vriend van mijn broer heette Bram, die noemden we altijd Pommetje. Ook zo'n olijk mannetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 december 2023 Rapport Share Geplaatst 9 december 2023 In welk jaar is Sinterklaas geboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 december 2023 Rapport Share Geplaatst 10 december 2023 Ik heb het opgezocht @Lonster1.. Dus dan telt het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 december 2023 Rapport Share Geplaatst 10 december 2023 Nou ik moest het zelf ook even opzoeken. Het is het jaar 280. Toen was er overigens nog helemaal geen sprake van zwarte pieten of een stoomboot uit Spanje, dat heeft een onderwijzer in de 19e eeuw bedacht. Volgens de overlevering is de sint zelf ook een tijdje zwart van gelaat geweest. Een nieuwe vraag dan. Welke kleur onderbroek moet je volgens Mexicaans bijgeloof dragen met kerst als je een nieuwe liefde wilt in het nieuwe jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 11 december 2023 Rapport Share Geplaatst 11 december 2023 Hahaha, n rooie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden