Kohtje Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ach ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Stichting Pension Honden en Katten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Kohtje en Nancy zitten in de buurt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ga dan lekker met zn drieen naar n terrasje! Oh nee, te laat. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 SPaanse HOnden En Kattenopvang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Stichting poes hond ook egels konijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hihihi.... neen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Stichting PaardenHoef Op Een Kastanje, de opvolger van de Notenkrakerbeweging. Moet goed zijn, dus stel ik zoals we hier inmiddels gewend zijn meteen ook de volgende vraag: Wat deed de Notenkrakerbeweging oorspronkelijk voor een soort activiteiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Helaas Bob.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 ik weet het nu. Maar google mag niet Kan je de anderen een hint geven @Yvonne? Anders komen ze er nooit op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zal ik het antwoord maar geven Vocatus? De volgende vraag loop al dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) Spaanse honden ook een kans. 2 mei 2021 bewerkt door Yvonne lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Zal ik het antwoord maar geven Vocatus? De volgende vraag loop al dus.... nee laten we de regels volgen toch? na max 15 antwoorden geeft de vraagsteller pas het antwoord. Bob moet maar evenb geduld hebben. Mijn hint dan: eerste 2 woorden jane waren goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 hahaha oh oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Bor: Oh nu kruist vanalles. Hahaha... ja, sorry Vocatus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Hahaha... ja, sorry Vocatus.... geen probleem. Ik mag van Quinn geen tiran meer zijn op dit draadje haha. Weet iem,and het antwoord op bobs vraag? ik ken die beweging niet eens....dacht dat dat een balletvoorstelling was Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Hahahahaha! Dat maakt het juist zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Notenkraker ligt gewoon in mijn keukenla... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 ik heb nu de quiz van linda de mol op achtergron aanstaan. die is ook wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 1 minuut geleden zei Bor: Ik ook. Niet eerder gezien. Kun je mee spelen op je mobiel. ja doe ik normaal altijd. Ik wil graag dat geld winnen maar haal nooit een 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2021 Nu wel erg makkelijke vragen Scheelt per aflevering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 18 uur geleden zei Bob: Stichting PaardenHoef Op Een Kastanje, de opvolger van de Notenkrakerbeweging. Moet goed zijn, dus stel ik zoals we hier inmiddels gewend zijn meteen ook de volgende vraag: Wat deed de Notenkrakerbeweging oorspronkelijk voor een soort activiteiten? Die kraakte huizen. Gokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei bumperjim: Die kraakte huizen Nee, het was iets anders. 3 mei 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Nou, noten dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden