Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 minuut geleden zei haddock:

Veels te moeielijk, allemaal gedoe.

ik ga het toch doen :P. Ik heb even terug gelezen en zoveel mensen willen meedoen maar zeggen dat het te snel gaat. Voor hen wil ik ook wat leuks

Geplaatst

Euhm, de F1 is volgens mij Bakoe en de vader van Karel was een Pepijn, toch? Stond een keer in een Asterix, meen ik. Of was dat... Nou ja, zoiets.

Geplaatst

dan ook die nog, wie schreef

Grote mensen daar kan je beter soep van koken

op je kop in de prullenbak

de tranen knallen uit mijn kop (1 schrijven noemen) 

Geplaatst

ik ga zo uitloggen dus doe gerust een tussenvraag of 2 of 3

ik moet vroeg naar bed en ik slaap ook nog tussen de middag een dik uur. zo 9 uur op een etmaal, fijne avond

na 20 uur geen Artemis :rolleyes: anders slaap ik niet door het malen in mijn hoofd 

fijne avond, have fun

Geplaatst

Zelf geen kinderen maar wel een paar nichtjes (en twee neefjes).
Eén van m'n nichtjes was groot fan van deze schrijver en heb twee van deze boekjes ooit voor haar gekocht.

O, o.. had ik bijna mezelf weer in moeilijkheden gebracht. Ik heb geen vragen meer. :o

Geplaatst
28 minuten geleden zei Kohtje:

O, o.. had ik bijna mezelf weer in moeilijkheden gebracht. Ik heb geen vragen meer. :o

Met mijn vernuftige inzicht in de menselijke geest heb ik toch het vermoeden dat jij het antwoord weet @Kohtje.

Sterker nog, als je geen vragen meer hebt: heb jij dan niet alle antwoorden op alle vragen in de pubquiz en ben je daardoor niets voor altijd aan de beurt... hmmmmm. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...