Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 O, nu zijn er twee vragen. En wanneer kapitein? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 20 minuten geleden zei haddock: Gagarin Die is ook maar 35 jaar oud geworden he, las ik pas geleden ergens. (2 min geleden op google) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 ‘61? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 35 minuten geleden zei haddock: ‘61? Jep, op 12 april. Stond van de week weer in de krant, jubileum. Van mag jij. Wat vind jij @Vocatus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Quinn: Van mag jij. Wat vind jij @Vocatus? Geen zin in mijn EU vraag? Leek me een vraag waar meer mensen kunnen aan mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei Vocatus: Geen zin in mijn EU vraag? Leek me een vraag waar meer mensen kunnen aan mee doen Jawel hoor, altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Dan moet ik gokken, 15? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zojuist zei haddock: Dan moet ik gokken, 15? Nope, bijna het dubbele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 ik dacht 32, maar bijna impliceert denk ik minder dan 30 28? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 8 minuten geleden zei lady jane: ik dacht 32, maar bijna impliceert denk ik minder dan 30 28? 27 nu UK weg is. Maar ik reken hem goed. Mag jij de volgende vraag stellen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 hoe heet de jongen die het drama van Ruinerwoud naar buiten bracht in 2019? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Sorry die weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Israël. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 jij hebt de serie ook vast gezien, jij mag een nieuwe vraag stellen Yvonne (zit nu A Star is born te kijken/zwijmelen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Nu nog 33 landen in de EU Juri Gagarin was in 1967 de eerste mens in de ruimte O laat maar, ik had alweer gemist dat jullie al een pagina verder zaten. 15 april 2021 bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 26 minuten geleden zei Bob: Nu nog 33 landen in de EU Juri Gagarin was in 1967 de eerste mens in de ruimte O laat maar, ik had alweer gemist dat jullie al een pagina verder zaten. En je had ze beiden fout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Jee, wat gaat het hier snel! Nou ja, nu even niet dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 3 minuten geleden zei nancy: Jee, wat gaat het hier snel! Nou ja, nu even niet dan.... @Yvonne mag de volgende vraag stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Oké dan, komtie: Van wie zijn deze regels: 'en de wind en de wolken hebben stil gestaan, ze hadden het niet gedacht, anders waren ze niet gegaan, en hadden haar niet hierheen gebracht,' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zo'n stom spel dit ik weet het antwoord niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 ik ook niet, maar t is wel mooi Von (lied of gedicht?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Pas ga niet door start u ontvangt geen 20000 gulden Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 16 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Ik weet het antwoord wederom niet. Jeezzz mn ego krijgt wel een deuk in dit spel de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Ik wor oud, krijg altijd maar 200 gulden...... Geen idee Von, Toon Hermans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Zelf geschreven, Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden