rapilos Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Volkstuin @Statice Flinke lap, met kas erop ook, dus kan ook alvast wat voor kweken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Brijder gesprek schema therapie gaat niet door vanmiddag behandelaar is ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 He bah @Lieke7777. Dat mis je dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Was de eerste keer vandaag na de intake die ik 3 weken geleden gehad heb. Ene kant jammer maar de andere kant voed het niet doorgaan van deze afspraak mijn weerstand tegen deze afspraak . Niet persé de weerstand maar deze behandelaar ligt mij nu nog niet zo . Ze is zo anders dan mijn huidige . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 maar dan kun je dus ook weer andere, nieuwere dingen leren van je nieuwe behandelaar Lieke. anders = ook goed Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) Ik ben even van slag een beetje, kreeg een melding van mijn browser Firefox dat mijn mail adres tussen de gehackte gegevens van Ticketcounter stond. Wat de laatste 2 dagen nogal in het nieuws is ook. Schrikken. Maar snap weinig van de adviezen die erbij staan. Impulsief maar vast ww van bank veranderd, dat geeft de meeste risico's denk ik. Maar om nu alles te gaan veranderen? Ongevaarlijke sites? Mijn mail? Mijn tel.nr? IP adres? Maar die zijn juist hetzelfde nog. Het enige ticket die ik via hen heb besteld was 5 jaar geleden en sindsdien zijn ww al veranderd. Ik heb zoon om raad ge appt, maar die reageert vaak laat. Heeft iemand hier er verstand van? Dan graag via pb 2 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Misschien rare vraag maar wat is het probleem daarmee ? wat kan er gebeuren @lady jane ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 4 minuten geleden zei Bor: Yes. Yes. YES! Ik heb m'n muziek, afspeellijsten terug gevonden! Ik had er trek van, ik heb erom gehuild zelfs, zo ongelukkig voel ik me zonder 'mijn' muziek. Nu heb ik trek van blijdschap. Fijn dat je ' je muziek weer terug hebt .. wel goed dat je nu weet waar je trek op hebt ga je dan nog blijer worden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Dat weet ik juist niet Etty. Ik dacht eerst dat ik recent via hen tickets had besteld (David Bowie Amsterdam) maar heb het gelukkig kunnen checken. 5 jaar terug dus. Maar wil niet graag later denken, had ik maar méér gewijzigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Wat ik lees gaat het meer om pretparken dierentuinen enz ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 ik had een ticket voor een nieuwe kapper besteld 5 jaar geleden. maar bedankt voor het meedenken, ik ben gerustgesteld inmiddels en ga lekker wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Wandel ze @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 20 minuten geleden zei lady jane: Ik dacht eerst dat ik recent via hen tickets had besteld (David Bowie Amsterdam) maar heb het gelukkig kunnen checken. 5 jaar terug dus. oeps, ja, dat heb ik dus ook regelmatig.. dat je denkt dat iets gisteren was, blijkt het al jaren geleden. soms lijkt tijd voorbij te vliegen, en soms lijkt ie niet vooruit te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 3 minuten geleden zei spirit: Gaat over de midi bossche bollen. Heb er 2 op. Dan is dat net even meer dan 1 hele bossche bol maar misschien minder knoeien? weet niet of een midi bossche bol in één keer in je mond past... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Mwoa als je een beetje rekbare definitie van "passen" hebt is een gewone bossche bol ook wel in 1 keer te behappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 5 uur geleden zei rapilos: Maar ik heb toch een craving gehad, de afgelopen weken Dat gaat vanaf nu vast een heel stuk beter (hoop ik dan toch) @rapilos, hoelang heb je al last van cravings en wanneer ben je gestopt met drinken? Ging je nog wel eens 'in de fout' of terugvalllen is beter gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 3 uur geleden zei Statice: Goede morgen. Yvonne ikkanhet Statice Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Wat een heerlijk weer is het. 17 graden en windstil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 ja he, ik moest mijn jas uit doen, zo warm even boterhammen eten en dan nog maar een keer of lekker fietsen, dat kan ook weer zonder kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kohtje: oeps, ja, dat heb ik dus ook regelmatig.. dat je denkt dat iets gisteren was, blijkt het al jaren geleden. soms lijkt tijd voorbij te vliegen, en soms lijkt ie niet vooruit te gaan. David Bowie was een jaar terug ongeveer Koh, maar een ander ticketcenter blijkbaar die kortingsbon voor de kapper was wel 2016 en daar heb ik geen wachtwoord voor aan hoeven maken. gelukkig gooi ik geen oude mails weg en heb mn boekje met ww-en ook nog uit die tijd. Dus het loont soms om laks of lui te zijn en mijn geheugen is een zeef 2 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ja he, ik moest mijn jas uit doen, zo warm even boterhammen eten en dan nog maar een keer of lekker fietsen, dat kan ook weer zonder kou. Het verbaast me altijd dat zo'n klein landje als nederland zo in temperatuur kan verschillen. Hier in zuiden 17 graden en in groningen of noordwijk nu 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Ze waren er en nu zijn ze weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 uur geleden zei Bor: Wij gaan zo de elfstedentocht schaatsen. Haha je woont in het noorden? Hoeveel graden is het daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Goedemiddag Je klinkt niet enthousiast @Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 uur geleden zei lady jane: David Bowie was een jaar terug ongeveer Koh, maar een ander ticketcenter blijkbaar huh?? .. maar hij is al vijf jaar dood... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden