lady jane Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 waarom Bor? Misschien zijn de conclusies wel gewoon juist. Renaldo ik vroeg jou laatst of er iets van Korsakov speelt bij je? Wij "kennen" je eigenlijk alleen van wat je hier schrijft. Ik heb wel vaker de indruk dat je best verward schrijft. Bent? Je gebruikt nu Antabuse, maar waren er daarvoor wel periodes van 6 maanden zonder alcohol? Ben je na de dood van je moeder micchien terug gevallen in gedrag? Ik kan me indenken dat je psych zich zorgen maakt om je. Wie kijkt er naar jou om? Heb je sociale contacten? Wel veel vragen, sorry. Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, ik wil je privacy niet schenden of zoiets. Maar als ik bepaalde opmerkingen wel heel vaak lees ga ik me dingen afvragen. Op afstand/virtueel maak ik me ook zorgen. nancy en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Ik begrijp wat je bedoeld cq voelt @lady jane helemaal geen aanval maar begrijp ook niet altijd het verwarde van @Renaldo61 . En inderdaad we kennen jou alleen van wat je schrijft ' mogen en kunnen we nooit op oordelen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 2 uur geleden zei Bor: Ik hou niks bij en ik lees ook niet alles. Geen idee eigenlijk. Blijkbaar onthou ik goed wat ik lees.. Of zo.? ik hou ook niks bij, onthou eigenlijk zo goed als niks, eten interesseerd me matig tot weinig, maar het valt me dan wel weer op dat bijvoorbeeld @spirit vaak peen met uien eet en restjes vlees uit de diepvries... geen idee waarom nou juist dit en waarom dan juist bij spirit zo bij me blijft hangen... misschien dat peen en uien, oftewel hutspot, me doet denken aan die keren dat ik zelf hutspot had gemaakt op dagen dat ik 's avonds naar een meeting ging en dan in die ruimte een enorme uienlucht uitstraalde omdat die lucht in m'n trui was getrokken. sindsdien sta ik, als ik nog wel eens hutspot maak, in een t-shirt te koken, ook al ga ik helemaal niet meer naar meetings... wonderlijke kronkels in een hoofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Waarom schrappen @Renaldo61 niet vergeten dat we het goed goed bedoelen met je hè . Ik schreef inderdaad over moeder figuur ' onvervulde behoeftes die je nodig had maar ws niet gegeven zijn ws kan je hier in dagelijks leven veel last van hebben en de personen uit de kliniek en anderen waar je goed mee kon praten vastklampen als onvervulde verlangens behoeftes . Het is fijn om aan deze personen te denken ' het is fijn om te voelen dat ze met je praten .. je wordt er blij van maar tegelijk zoveel verwarring in je hoofd. Ik kan het niet invullen voor je' ik kan het geen naam geven . Maar denk vermoed dat dit je enorm parten speelt plus dat je weinig voor jezelf lijkt op te komen. En heus ik herken het erg bij mijzelf ' ben hier lerende in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 uur geleden zei Bor: Dit ook. Idem. Het zegt meer over mijzelf dan over wie dan ook. Wonderlijk allemaal hoe het werkt Heb je weleens gelezen over autoriteitsprobleem? Niet dat ik je een probleem wil aanpraten hoor, maar zo heet dat nou eenmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Idd lekker bezig @spirit .. dat is weer voordeel van alleen wonen .. Ik veranderende vroeger ook graag ' heerlijk kan nu geen kant meer uit door alle kabel aansluitingen enz . Dan vliegt mijn man op hol ' houd er niet van .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 uur geleden zei Bor: Je hoeft niet zo te draaien hoor. Je mond is groot genoeg dus zeg het maar gewoon. Lieve Bor, ik bedoel écht alleen maar een tip te geven, misschien heb je er wat aan. Het is echt, heus, serieus niet bedoeld als kritiek of oordeel of om je een veeg uit de pan te geven. Er lijkt me niks mis met een autoriteitsprobleem, het heeft voor- en nadelen, positieve en minder positieve kanten. Jij zei: "Ik merk dat dit soort dingen het slechte in me naar boven brengen. Echt waar. Nu ook weer. Ik voel een verzet in mij opborrelen". En toen kwam ik toevallig net dit stukje tegen en het leek me toepasselijk. Heb jij een autoriteitsprobleem? Goed zo! Dat kan je in dit leven goed van pas komen. Jij durft tenminste zelf na te denken, loopt niet klakkeloos de eerste de beste goeroe achterna. Je maakt je eigen keuzes, laat je niet leiden door trends of door hoe het hoort. Jij bepaalt zelf hoe jij je leven leidt. Een autoriteitsprobleem wordt pas een probleem als je niets van een ander aanneemt, je altijd de cynicus uithangt, de hakken in het zand zet en standaard in de aanval gaat. Iemand met een autoriteitsprobleem ervaart een allergie (irritatie) voor alles wat met autoriteit te maken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 Wat een gedoe met de wet @Renaldo61 kan je hier niet met een advocaat mee aan de slag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 1 uur geleden zei Bor: Ik irriteer me hieraan. Zeg dan wat je van ons wilt Renaldo en zo niks roep dan ook niet zo. Mensen hier steken energie in je Maar ik niet meer op deze manier. Zoek het uit. Bye. Hij heeft 3 uur geleden nog gereageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2021 (bewerkt) Bovendien schreef hij ook dat hij niet alle details hier wil blootgeven. Dat impliceert dat hij niet overal op reageert. Respecteren en niet door blijven vragen, denk ik. 2 maart 2021 bewerkt door Bob bumperjim, Vocatus en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden