Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Goedendag! Vandaag vrij genomen Geweldig die kleindochter van jou @Jopie Één deel van mij zou ook wel willen meemaken wat jij meemaakt @Yana, maar ik vrees dat het voor mij teveel vrijheid is. Ik zou mijn structuur volledig verliezen en verzanden vrees ik. Waar ik mee wil zeggen dat je bepaalde levensinstelling moet hebben. .. goed los kunnen laten? Ik peins er nog over verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 1 uur geleden zei bolletje: Jaha dat ligt er aan welke kant op hahaha @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Hier ook zon, best fel ook. Je kunt een kop krijgen @Bor zwart? Hyper in m'n hoofd. Had gedacht dat dat nou minder zou zijn, maar nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 34 minuten geleden zei Jopie: Goedemorgen allemaal. Laat maar komen, deze dag. Heerlijke, hoewel vaak onderbroken, nacht gehad en fris en vrolijk wakker. Voor wie nog twijfelt over wel of niet gebit uit bij een eerste date: vannacht verschrikt na een onnadenkende liefdevolle grijns naar hummeltje: "oma! Je bent een kikker geworden!". Niet doen dus. oh heerlijk lig in een deuk hier. Je schrijft zo leuk. Ken je die stukjes whats op mijn boterham van Facebook waar ouders/ grootouders stukjes insturen van uitspraken? Hi hi deze zit er zo tussen kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Goedemorgen frummers, Heerlijk zonnetje, een strakblauwe hemel. Eerst een bakje en dan snel weer de tuin in. Gisteren la veel gedaan, vandaag weer verder. Ik voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Oh, vergeet ik het bakje nog neer te zetten: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Hier ook zon, best fel ook. Je kunt een kop krijgen @Bor zwart? Hyper in m'n hoofd. Had gedacht dat dat nou minder zou zijn, maar nee. Toch maar weer een rondje rennen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Hyper in m'n hoofd. Had gedacht dat dat nou minder zou zijn, maar nee. Waarom dacht je dat het minder zou zijn? Vanwege het sporten gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 20 minuten geleden zei Yana: Gezellig Jane, ik maak vast een bakkie. Neem je meteen je badkamer even mee? Het strand is nou toch verboden gebied of ligt St Trop daar net buiten? Of was het alleen in het weekend. Ik weet het allemaal niet meer. Groot gelijk heb je iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 1 minuut geleden zei Bor: Klein beetje melk en een zoetje @Quinn Waarom ben je hyper? Of weet je dat zelf ook niet? Nee, ik weet het nou ook niet goed meer. Dacht dat het weg zou gaan door het afreageren van gister, maar niet dus. Misschien moet ik op repeat. Minus dat rennen dan @Fabienne1985 1 minuut geleden zei Reacher: Waarom dacht je dat het minder zou zijn? Vanwege het sporten gisteren? Nee, vanwege de wraakactie reactie. Adrenaline gaat toch een keer op, zou je zeggen. Voel me net een zeearend in een parkietenkooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 17 minuten geleden zei Fabienne1985: Ohh wauw wat ontzettend lekker zeg lijkt me dat. Jullie trekken met een camper door landen? Gaat dat allemaal wat zo met Corona? Nee, dat gaat niet zoals normaal en alles verandert steeds. Op dit moment mag je door België alleen doorrijden zonder te stoppen, aan de grens met Frankrijk moet je een recente pcr test kunnen laten zien, in Spanje mag je niet van de ene regio naar de andere rijden en Portugal kom je helemaal niet in.. We zijn dus deze winter in Frankrijk gebleven wat heeeeel goed bevalt. Ik dacht dat het warm moest zijn maar we hebben het met dikke vorst in de bergen ook fijn gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Saint Tropez klinkt wel een stuk cooler dan Scheveningen trouwens. Al jullie plaatsnamen klinken beter. Nice vs Zandvoort Parijs vs Amsterdam. @Yana ik kom er ook aaaaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Voel me net een zeearend in een parkietenkooi. Yikes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Goedemorgen ' @Jopie heerlijke uitspraak zeg .. ik ging gisteren naar mijn sponsor AA mijn jongste vraagt dan elke keer of ik geld krijg @Yana kan mij voorstellen dat je een douche mist .. krijg wel weer zin om met de caravan weg te gaan . @Fabienne1985 de vrijdag voor je vrije weekend ... toi toi toi . @Quinn sterkte met je onrust ' begrijp niet altijd je schrijven maar gelukkig anderen wel .. Vandaag hier aan de slag ' wil de keuken doen . En verder hoef ik niks vandaag heerlijk . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Saint Tropez klinkt wel een stuk cooler dan Scheveningen trouwens. Al jullie plaatsnamen klinken beter. Nice vs Zandvoort Parijs vs Amsterdam. @Yana ik kom er ook aaaaan Montpellier ook mooier dan groningen of zo Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 @Lieke7777 ho. Niets klinkt mooier dan Groningen. nancy, Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Zojuist zei Quinn: @Lieke7777 ho. Niets klinkt mooier dan Groningen. Gronings is gelukkig wel iets beter verstaanbaar dan Frans ' dat dan weer wel . Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Die is ook gaaf @Lieke7777. Je zoon verwacht dat je binnenkort rijk bent. Op een bepaalde manier wordt je dat eigenlijk ook. Ik vind je zó knap! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 13 minuten geleden zei bumperjim: Het strand is nou toch verboden gebied of ligt St Trop daar net buiten? Of was het alleen in het weekend. Ik weet het allemaal niet meer. Groot gelijk heb je iig. Dat is iets verder richting Cannes idd. Wij proberen het veilig te houden door bij niemand in de buurt te komen al moeten we soms wel boodschappen doen natuurlijk. Veel regels vind ik stom, ik pak de vrijheid waar ik zelf vind dat het veilig kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Maar @Lieke7777 schrijf ik zo onsamenhangend? Vind mezelf altijd juist zo logisch enzo. Wat kan beter? @Cleo66 dikke foei voor het Groningen deel. Aan Friesland mis je niks Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Zojuist zei Reacher: Die is ook gaaf @Lieke7777. Je zoon verwacht dat je binnenkort rijk bent. Op een bepaalde manier wordt je dat eigenlijk ook. Ik vind je zó knap! Wat zeg je dat lief moest net toen ik je las even aan Socrates denken ' hoe is het met hem ? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Zojuist zei Quinn: Maar @Lieke7777 schrijf ik zo onsamenhangend? Vind mezelf altijd juist zo logisch enzo. Wat kan beter? Nee hoor niet gelijk aan jezelf twijfelen of het beter kan .. ik denk meer dat het soms is dat ik delen van je schrijven mis en daardoor je niet kan plaatsen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 O, okay. Nou, vraag me gerust hoor, 't is niet mijn bedoeling om vaag en mysterieus te doen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 *klimt op de preekstoel* @QuinnMisschien kun je wat meer rust krijgen door niet te drinken, niet te snuiven, gezonder te eten en meer lichaamsbeweging? Can I get an amen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2021 Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden