Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 8 uur geleden zei Reacher: Ik vind die irritatie soms goed merkbaar bij je. Je focust je dan heel intens op een ander en staan meteen klaar om te helpen. Ik ervaar jou dan als iemand die de mouwen opstroopt en zegt ‘dat varkentje zal ik wel eens voor jou wassen.’ Maar dat kun jij niet voor iemand anders doen. Ik vind die mate van behulpzaamheid te opdringerig. En het voelt als een vlucht van jezelf. Ik probeer me te richten op het feit dat je graag wil helpen en dat vind ik tof van je maar ik kan moeilijk tegen de heftigheid van die behulpzaamheid en de arrogantie die je in mijn ogen daarbij toont. My two cents. Dat is een goede tip. Dank je. Ga ik nu zeker aan werken. En ja ik vind het lastig als ik iemand zie strugglen terwijl ik kan helpen. En ik schiet dan snel in de houding "neem het nou maar van mij aan, scheelt je tijd" Maar dat werkt dus blijkbaar niet. Ik zal het moeten leren anders te brengen Dank Lonster en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik wil vanavond voor eerste keer beginnen aan meditatie. Kan iemand me helpen? met oefening of youtube link? Ik googlde wat maar zie door de bomen het bos niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Headspace is ook een goeie naar het schijnt. Zal m ineens ook eens binnenhalen se. Tx 4 Reminder! 9 april 2021 bewerkt door Musashi Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja, ik heb een tijdje petit bambou gebruikt maar ben weer terug bij headspace. Meditatie hoort in het engels om 1 of andere reden en Andy doet het zo fijn. Zo gewoon. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Bah gaat even niet zo lekker. Adrenaline giertttt door mijn lichaam. En helaas ken ik een nummer die wijn 24/7 levert. Ik wil niet etc,...maar dit gejaagde gevoel is ook ### Lijkt $$$ wel alsof ik high ben. Zo veel energie en denk maar aan 1 ding,..alcohol.. Zal ik bellen of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Niet bellen. Bedenk maar hoeveel spijt je dat morgen of overmorgen kost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Quinn: Niet bellen. Bedenk maar hoeveel spijt je dat morgen of overmorgen kost. Hele dag vreselijk moe Quinn,..en nu,..als ik moet gaan slapen;..giert door mn lichaam. Ik voel alsof ik al mn meubels kan verhuizen. Ik ga niet toegeven hoor. Maar ken je dat gevoel @Quinn? ben je hele dag niets waard,..en in avond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja, valse adrenaline is dat, door je slaap heen gelopen. Het is echt beter om in bed te kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Quinn: Ja, valse adrenaline is dat, door je slaap heen gelopen. Het is echt beter om in bed te kruipen. ik kan zo toch niet slapen Quinn. Voel me bijna superman. Energie giertttt door mn lichaam. Maar goed,..ik ben op dit forum om te leren,..dan moet ik ook openstaan. Goed,..nog 1 cola en 1 peukje en ga ik naar bed. Maar als ik niet kan slapen kom ik je morgenochtend hunten :P. Dank quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Welcome. Naar bed is niet altijd slapen, maar aan rust toegeven, wie weet werkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 VGZ heeft een gratis mindfulness app. Daarop staan verschillende oefeningen. Je zou de begeleide bodyscan van een half uur kunnen gaan doen. Eerst in bed en dan die. En morgenochtend weer en morgenavond. Heb ik na mijn burn-out een tijd gedaan. Doe het nog wel eens. Het is een prettige manier van begeleide aandachtsoefening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wel eerst lekker gaan liggen kan ik aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Heb je de apps dan al geprobeerd? Ga die verder verkennen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 9 minuten geleden zei Cleo66: Hopelijk slaap je vocatus , houd die deur dicht!!! Het gaat over , echt !!! dank je schat,..ik lig nu in bed,..vrij hyperrrrr. Dus lees forum. Hopelijk zo slapen. Hoe gaat het met jou>? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 10 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Het is nu 4 uur . .. ik ga nu slapen .hele avond bellen met vriend. Maar ben zo moe. Gs zi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ouwehoer wanneer het nodig is @Vocatus. Aan de telefoon of op het forum. De gedachte aan alcohol kan gekmakend zijn, je hels onrustig maken. Nu moe? Geef er aan toe en slaap in met de gedachte dat je trots kunt zijn. Je bent droog gebleven. Helemaal zelf gedaan. Ik kan de bodyscan ook aanbevelen! Kan net dat zetje tot ontspanning geven, focus op andere dingen. slaap lekker en zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ik zou in jouw plaats toch eens nadenken over een soort avondritueel zodat je je geest en lichaam voorbereidt op slapen...slaap of relaxthee ipv cola lijkt me dan vb al een betere keuze? Vocatus en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Een vriendin van me zei onlangs: als je 's avonds bijtijds in slaap wilt komen, zet dan 's ochtends vroeg de wekker. Dat is de eerste nacht natuurlijk een drama maar de tweede nacht moet lukken voor zover je niet overdag naar bed gaat. "Beginnen bij het einde" ik heb al in meerdere situaties gezien dat dat een succesvolle taktiek kan zijn. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 hey goedemorgen, ik lees je her en der en kom even hey zeggen , fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Gaat het mister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Op 10-4-2021 om 09:25 zei Artemis: hey goedemorgen, ik lees je her en der en kom even hey zeggen , fijne dag Dank je dank je jij ook fijne dag Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 13 uur geleden zei Smaragd: Gaat het mister? Vandaag eindelijk fijne dag. Ik zie er uit alsof ik door de wringer gehaald ben maar voel me goed. Ook redelijk geslapen. Ik ga vandaag lekker wandelen en lunchen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Door een wringer?? Is je gehele gezicht en lichaam gekreukeld en verwrongen? Fijn dat je redelijk hebt geslapen, belangrijk ja voor jouw energie, ken het zelf. Fijne dag. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Bah,..heb het zwaar,..hele tijd te denken of ik wijn zal bestellen nu. Over en over die gedachte..Irritant. Voel me uitgeput Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden