Musashi Geplaatst 8 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 Week 2 - catch me if you can - I will nail you!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 Op 6-2-2021 om 15:15 zei Musashi: Tja dan dacht ik van zetelhangen en chips gaat mijn hoofdpijn ook niet over dus heb me naar de keuken gehesen voor gezonde prepping: - gember en Citroenthee - posteleinsoep - boerenkoolchips nu nog granaatappels leeghalen voor snackje/ ontbijt, brocolli en bloemkool raspen voor straks met vis en venkel en heb ineens ook zin in perencrumble, heb nog peren liggen zal receptje zoeken met havermout of zo, hoewel crumble me nooit goed lukt ga ik het er nog eens op wagen mss.... Voor morgen dan nog schorseneer en aardpeer maar dat zal dan wel voor morgen zijn denk ik....het prepareren bedoel ik... En dat dus allemaal zonder wijn! als ik me dan nog niet beter voel dan weet ik het ook niet meer... sorrie voor de spam Als ik per ongeluk jouw boodschappen in plaats van die van mezelf geleverd krijg van AH dan heb ik denk ik een aardig probleem hier thuis, kijk eens schatjes... schorseneer met aardpeer voor bij de posteleinsoep... ik zie de hoofden al voor me Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 Kwam deze tegen, ter inspiratie vandaag Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 3 minuten geleden zei Von: Als ik per ongeluk jouw boodschappen in plaats van die van mezelf geleverd krijg van AH dan heb ik denk ik een aardig probleem hier thuis, kijk eens schatjes... schorseneer met aardpeer voor bij de posteleinsoep... ik zie de hoofden al voor me jong geleerd is oud gedaan...mijn kind (3j) haar favo zijn olijven, je moet niet vragen hoe dat komt Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 1 uur geleden zei Musashi: jong geleerd is oud gedaan...mijn kind (3j) haar favo zijn olijven, je moet niet vragen hoe dat komt Die van mij waren altijd wat minder 'exotisch', niet bij gebrek aan aanbod trouwens, bijna alles was bah. Goede nieuws... overheen gegroeid Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 9 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2021 6 uur geleden zei Von: Die van mij waren altijd wat minder 'exotisch', niet bij gebrek aan aanbod trouwens, bijna alles was bah. Goede nieuws... overheen gegroeid Olijven was ook favoriet . Ik herinner me dat we op een Spaanse markt liepen. Daar boden ze overal’olijven aan en mijn moeder zei me dan ze er geen durfde kopen, omdat ze niet goed wist welke de goeie waren.ik zei haar simpel, laat je kleinzoons proeven, was ongeveer 4 oud. De goeie at hij op, we haalden wel’de pitten vooraf uit. De andere spoor hij pijlsnel uit. En kijken dat ze keken, zowel de marktverkopers als de mensen die eromheen stonden. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2021 Oef goed dat ze dan niet abnormaal raar is of zo (mss ben ik wel raar omdat ik het raar vind...;-) helft vd week, bijna helft vd maand... Iedereen goed bezig!? Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2021 Hier ook. Musashi en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2021 No problemo. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 10 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2021 36 minuten geleden zei takeiteasy: Alles in kannen en kruiken, klinkt zo gek voor een alcoholist Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ondertussen gaat februari al weer richting halverwege. Voor iedereen die moeilijke momenten heeft: doorpakken. Kom naar het forum als je wilt, of zoek afleiding in een wandeling of een douche. Doe in ieder geval iets anders dan dat eerste glas inschenken. Die trek gaat echt weer weg. Sterkte allemaal! Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Met mij gaat het prima, ik zorg er meestal voor dat er geen wijn in huis is, dan is het makkelijk niet drinken. Maar een paar dagen geleden waren we hier in Zuid-Frankrijk in een winkeltje voor streekproducten en daar kon m'n lief een lootje trekken. Je raad het al... hij won een magnum van de plaatselijke vin-de-sable . Dus nu zit ik in de camper tegen een fles wijn aan te kijken. Affijn, ik ben blij te merken dat ik er vrij moeiteloos van af blijf. Het is belangrijk voor me dat ik me houd aan de afspraken die ik hier op het forum met mezelf en jullie maak. 11 februari 2021 bewerkt door Yana Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ah lekker trickie @Yana gewoon afblijven. Je weet dat het niks goeds gaat brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Geen zorgen Johan, komt zeker goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 19 minuten geleden zei Yana: ... hij won een magnum van de plaatselijke vin-de-sable . Dus nu zit ik in de camper tegen een fles wijn aan te kijken. een magnum nog wel, die in een camper natuurlijk erg overweldigend en imponerend over komt... verstoppen / uit het zicht is geen optie, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Lief dat je meedenkt @Kohtje, hij staat wel soort van uit het zicht maar als ik er last van zou hebben gaf ik hem subiet aan de eerste de beste voorbijganger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik moest ook ff goed lezen dacht dat het ook over een ijsje ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Ik heb hier ook nog 2 flessen staan van mijn laatste voorraadje voor ik stopte. Ze staan zelfs vrij hard in het zicht waar ik vaak voorbij kom. Ik zie het enerzijds als een geruststelling dat het er is voor als het echt echt echt echt echt ... nodig zou zijn en anderzijds een goede oefening voor mezelf om er aan te weerstaan, ook op moeilijke momenten...ik had ook nog een fles zuid Afrikaanse ‘groot geluk’ cadeau gekregen en ik beschouw dit nu steeds als ‘groot geluk’ dat hij er nog staat... 11 februari 2021 bewerkt door Musashi Von en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Dat is een mooie omdenker @Musashi " het groot geluk dat de fles er nog staat " Tatum en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 Hup Holland Hup! Komaan hè mannekes effe doorbijten dit weekend en we zijn voorbij de helft! Von en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 12 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 Hup hup Belgie dan ook ! Von, Tatum en Musashi reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2021 Ik marcheer maar door. Even dagen, oneven dagen. Ze gaan allemaal droog voorbij. Ik ben blij. Dank voor de steun. Johan55, Lieke7777, Von en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 13 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 8 uur geleden zei Tatum: Ik marcheer maar door. Even dagen, oneven dagen. Ze gaan allemaal droog voorbij. Ik ben blij. Dank voor de steun. Je gaat goed ! Ik doe gewoon mee Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 En voor mij een maandje erbij vandaag 1 jaar en 1 maand nuchter . Wat een mijlpaal was het vorige jaar om die maand te bereiken en nu is het gewoon een jaar er bovenop.. Musashi, Tatum, Bob en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 13 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2021 (bewerkt) @Lieke7777wauw knap zeg! Daar trek ik me zeker aan op nu na 1,5 maand! Voorbeeld!! 13 februari 2021 bewerkt door Musashi Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden