Spring naar bijdragen

Very Dry February Pact


Johan55

Aanbevolen berichten

Lieke7777
Tatum
Musashi
Zbb
Johan

Bob

Ik wil de mensen die iets aan een maandpact hebben graag steunen. Dus doe ik mee. Voor de een werkt het van dag tot dag het beste, voor de ander is een langere tijdshorizon optimaal. Dat kan (voorlopig nog) een week, een maand, drie maanden of een jaar zijn, of wat voor jou ook maar het beste werkt.

Zet hem op hè. En het is een iets kortere maand dan de andere maanden van het jaar, dus dat valt dan weer mee.

 

Intussen heb ik in het voorbijgaan ook een manier gevonden om zo'n kleine regelafstand te realiseren op een apparaat waar geen Shift-Enter op zit. Althans als je een lijstje als dit kopieert en aanvult. Ik heb de onderste naam van de lijst nog eens meegekopieerd inclusief de eraan voorafgaande regelovergang, en die naam daarna veranderd in de mijne. 

Maar dat laatste staat natuurlijk helemaal niet in het juiste draadje en heeft ook niks met alcohol te maken. Foei!

 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bob:

Intussen heb ik in het voorbijgaan ook een manier gevonden om zo'n kleine regelafstand te realiseren op een apparaat waar geen Shift-Enter op zit. Althans als je een lijstje als dit kopieert en aanvult. Ik heb de onderste naam van de lijst nog eens meegekopieerd inclusief de eraan voorafgaande regelovergang, en die naam daarna veranderd in de mijne. 

Maar dat laatste staat natuurlijk helemaal niet in het juiste draadje en heeft ook niks met alcohol te maken. Foei!

Top tip ! en dank voor je support :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik erger me ook geregeld aan van alles, en wil dat dan weleens kwijt en overweeg wat te schrijven.

Maar het is een vaardigheid,

je goed uit  drukken.

zeggen wat je wil zonder ongewenste bijeffecten, 

mensen even op hun plaats zetten, maar niet te stevig..

vooral goede bedoelingen niet frustreren,

dus houd ik me maar in, en ga een ei bakken.

Ik zit ook niet te wachten op een rommelig forum, maar het heeft nu eenmaal zijn eigen dynamiek.

omdat ik toch al besloten heb de rest van mijn leven niet te drinken,  doe ik tussen de bedrijven door, gewoon mee met dit pact.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bobhet is zelfs zo dat ik de soorten ondersteuning door elkaar gebruik. Als het goed gaat de maand- en jaarpact. Maar als het verlangen naar alcohol weer opduikt, dan meld ik me snel op de dagpact. Inmiddels ben ik 1 jaar, 4 maanden en 8 dagen droog. Rustig van dag tot dag. En van uur tot uur.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-1-2021 om 12:10 zei Cleo66:

krijg bobs uitleg niet goed gelezen

Ik kopieer met copy/paste , dus niet met de citeerfunctie .

Het zal bij Apple, Samsung of andere merken nog wat kunnen verschillen (zelf werk ik met Samsung) maar je kunt zo nodig de gebruiksaanwijzing of helpfunctie van je apparaat er eens op naslaan of op google zoeken naar uitleg. Waar het op neerkomt is:

1. Selecteer de tekst die je wilt kopiëren door er met je vinger lang op te blijven drukken en vervolgens de begin- en eindmarkering naar de juiste plaats te verslepen.

2. Laat het scherm los en kijk wat je met de geselecteerde tekst kunt doen. Als het goed is staat er ergens "Copy" of "Kopiëren" in een menu. Die moet je dus kiezen.

3. Ga naar de plaats waar je de gekopieerde tekst wilt invoegen en houd zo nodig met je vinger die plek langer ingedrukt totdat er een menu verschijnt waarin "Paste" staat, of "Plakken" of "Tekst invoegen" of zo iets. Die moet je dan dus kiezen.

Je kunt het uitproberen in de Zandbak van dit forum. Die vind je onder Start | Algemene informatie | Werking forum

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk mezelf zoeven: dat ik eigenlijk nog nooit van Dry January had gehoord. Februari kwam me bekender voor en idd: https://www.tourneeminerale.be/nl/over-tournee-minerale

Of hoe de Belgen er toch weer in slagen om de regels naar hun hand te zetten en er zowaar de kortste maand van het jaar uitkiezen.

maw deze draad heeft echt een officiële reden van bestaan! 

Hup Holland Hup! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...