Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2021


lady jane

Aanbevolen berichten

Nah, leuk welkom, aardig van jullie. Het gaat niet geweldig, iets met depressies en drank en eenzaamheid. Het lost allemaal niet echt op. Opgesloten ook de laatste maanden, nowhere to run, a good place to hide. 

Ofzo. Het hoofd is nog steeds moeilijk. Overvol. Het leven ook. Moeilijk, niet overvol, eerder leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me heel gelukkig. Een strandwandeling gemaakt in de zon met op de achtergrond besneeuwde bergen, adembenemend mooi licht. Het zand was plat en hard en daardoor kon ik voor het eerst in bijna een jaar zonder stokken lopen, ik was er ontroerd van. Beschilderde stenen neergelegd en gezien dat iemand blij met één wegliep. Enorme bos rozen laten bezorgen bij iemand van wie ik weet dat ze zich eenzaam voelt. Topdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nu half drie, ik stop met werken (heb ik besloten), ik ga mijn pyjama aandoen en  met een dekentje op de bank een filmpje kijken. Helemaal blij. 

Dankjewel Yana voor je posting! Ik krijg er zelf een goed gevoel van! :heart:  Dat intense geluksgevoel herken ik. Wel even fijn nu. 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lieke7777:

Op ander  draadje kwam naar voren  mbt evt keuze maken om je financiële  zekerheid  in te wisselen voor wat anders  en voor jezelf gaan kiezen  .

Ik zal zelf  best willen flexen zelf mijn diensten  aannemen op momenten  die ik zelf wil.

Geen  gezeur  met vakantie  planningen ' kerst oud en nieuw  ' avonddienst  werken  op weekse dagen  ..  en allelei andere  dingen. 

Nu werk ik in een klein  team waar  je het gewoon samen moet  doen .. 

Er  is mij ter ore  gekomen  of er vrijwilligers  zijn die tijdelijk hun  eigen  locatie willen  verlaten om op een andere  grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken  ( corona afdeling)  ik zit  er over te denken  om dit evt tijdelijk te willen  even uit mijn eigen  team ' sleur ' en planning  ..  maar ben er nog  niet  overuit .

Hoi iedereen en @Lieke7777,

dank dat je reageerde! Had je gelezen maar even tijd nodig om mn gedachten hierover te ‘ordenen’. Praat er graag nog verder over met je...

het was een ‘drukke’ dag, althans een die veel van me gevraagd heeft: eerst naar psycholoog en daarna mn huis gekuist. Nu mn kindje oppikken en gezellig samen koken! 
 

groetjes en fijne dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Gefeliciteerd @rapilos met jouw verjaardag!!! Vind je een geweldig mens en voorbeeld. :rose:

@ikkanhet hoop dat het een beetje met je gaat!

Sterkte @Kohtje wat naar voor je, gun het je zo anders. Hoop dat er snel wat verbetering zal gaan komen voor je!

Goed gesprek gehad met advocaat, geeft mij wat rust.

Spullen/bezit dat van mij en C waren, gezamenlijk bezit al meer dan 30 jaar. Is gewoon van mij en dat blijft ook zo. Nalatenschap van zijn vader(kunst) is wat anders, dat gaan we nog wel zien. Persoonlijke dagboeken en foto's van zijn ouders wil die broer niet hebben. Nee natuurlijk niet, is geen geld waard voor hem.

De as van zijn moeder wil hij ook niet. Wat een aasgier he. Die strooi ik zelf uit met de as van C als het zover is. 

Hij dacht dat het huis nog steeds op ons beider naam stond dat heb ik gelukkig in April vorig jaar laten veranderen. Wat een geluk nu achteraf. Alsof het zo moest zijn. Je zal maar zo een broer hebben, gatverdamme. Dan tel ik de zegeningen met mijn broers. Nu laat ik het even los. Anders ga ik nog kwader worden en dat is niet goed. Heb die broer klem gezet. Nu is hij weer aan zet. We wachten het af.

Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken:rose:

Zonder jullie had ik het zeker niet gered. Dit forum dient voor mij een heel belangrijk doel. Niet mijn kwaadheid en verdriet gaan verzuipen  dan sta ik minder sterk als nu. Dat moet ik mij echt blijven voorhouden.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met de hond, hoop dat t meevalt. @Smaragd topper:rose: @Yana fijn je positiviteit. En dat je nu zonder stokken kan lopen. Heerlijk zo'n wandeling. Heb oudste zoon vanmiddag ook weer zo ver gekregen, samen rondje park, niet echt ver maar heel wat dat ik hem meekrijg.;) nu aan de gemberthee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Nou dat klinkt niet hallelujah. Gelukkig weet je ons nog te vinden, misschien scheelt dat een slok op de borrel zeg maar hé..

 

Denk het wel ja, een paar slokken op een paar borrels wellicht. Glazen tellen in plaats van flessen, dat is ook vooruitgang. Misschien.

Sterkte met de wolf @Bor kotsen helpt een heel eind bij zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen Bor, kan gebeuren hoor, is niet jouw schuld of nalatigheid. Mijn kat had ooit een hele doos chocolade opgegeten. Kan in een onbewaakt moment gebeuren. Wat voelde ik mij schuldig. Toen moesten we wel naar de dierenarts. Thuis ging hij niet kotsen. Met dat middel wel.

Goed dat jouw hond wel ging kotsen en water drinken idd. Fijn, is wel goed nu, hou hem maar goed in de gaten. Komt goed, niks panisch aan, dat zou ik ook hebben. Hoofd koel houden soms is lastig :lips:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

wat mooi Yana, thnx

ook fijne dingen gaan door
bij mij gaan de gedachten wel
meer van het ene naar het andere tegenwoordig
klein houden en mijn leven is ook fijn, ondanks........
maar het grote wat steeds binnenkomt via de schermen
stemt me droef
 

Ja dat heb ik ook, kan geen journaal meer aanhoren. Te groot, te negatief, te opgeklopt ook vaak. Hebben ze weer een nieuwe variant die nòg... daar kan ik niks meer mee met dat soort nieuws, verandert helemaal niks aan niks wat mij betreft. Hou toch al afstand.

Sterkte allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...