Quinn Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Hey @Cleo66 niet geweldig, maar nog ademend. Met wie gaat het wel goed nu hè? Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Hey lieve @Bor ook nog hier? Ik was vooral in m'n hoofd. Nog steeds wel eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Heeee Quinn! Wat leuk om je hier weer te zien! Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 ha Quinn, de man met het moeilijke hoofd althans zo meen ik me je te herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Nah, leuk welkom, aardig van jullie. Het gaat niet geweldig, iets met depressies en drank en eenzaamheid. Het lost allemaal niet echt op. Opgesloten ook de laatste maanden, nowhere to run, a good place to hide. Ofzo. Het hoofd is nog steeds moeilijk. Overvol. Het leven ook. Moeilijk, niet overvol, eerder leeg. Lieke7777, lady jane en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Ik voel me heel gelukkig. Een strandwandeling gemaakt in de zon met op de achtergrond besneeuwde bergen, adembenemend mooi licht. Het zand was plat en hard en daardoor kon ik voor het eerst in bijna een jaar zonder stokken lopen, ik was er ontroerd van. Beschilderde stenen neergelegd en gezien dat iemand blij met één wegliep. Enorme bos rozen laten bezorgen bij iemand van wie ik weet dat ze zich eenzaam voelt. Topdag! nancy, Smaragd, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 wat mooi Yana, thnx ook fijne dingen gaan door bij mij gaan de gedachten wel meer van het ene naar het andere tegenwoordig klein houden en mijn leven is ook fijn, ondanks........ maar het grote wat steeds binnenkomt via de schermen stemt me droef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Dus even niet naar die schermen kijken, Jane, waarom zou je. Eén keer per dag even aanhoren wat er gebeurd is en dan stoppen ermee en je eigen ding gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Ik kijk geen televisie maar lees het Nederlandse nieuws via de NOS-app. Dat scheelt wel hoor, dan zie je geen heftige, luidruchtige beelden die zo je eigen blije energie inkruipen en om zeep helpen. Aanrader! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Het is nu half drie, ik stop met werken (heb ik besloten), ik ga mijn pyjama aandoen en met een dekentje op de bank een filmpje kijken. Helemaal blij. Dankjewel Yana voor je posting! Ik krijg er zelf een goed gevoel van! Dat intense geluksgevoel herken ik. Wel even fijn nu. 26 januari 2021 bewerkt door nancy Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Dubbel 26 januari 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 4 uur geleden zei Lieke7777: Op ander draadje kwam naar voren mbt evt keuze maken om je financiële zekerheid in te wisselen voor wat anders en voor jezelf gaan kiezen . Ik zal zelf best willen flexen zelf mijn diensten aannemen op momenten die ik zelf wil. Geen gezeur met vakantie planningen ' kerst oud en nieuw ' avonddienst werken op weekse dagen .. en allelei andere dingen. Nu werk ik in een klein team waar je het gewoon samen moet doen .. Er is mij ter ore gekomen of er vrijwilligers zijn die tijdelijk hun eigen locatie willen verlaten om op een andere grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken ( corona afdeling) ik zit er over te denken om dit evt tijdelijk te willen even uit mijn eigen team ' sleur ' en planning .. maar ben er nog niet overuit . Hoi iedereen en @Lieke7777, dank dat je reageerde! Had je gelezen maar even tijd nodig om mn gedachten hierover te ‘ordenen’. Praat er graag nog verder over met je... het was een ‘drukke’ dag, althans een die veel van me gevraagd heeft: eerst naar psycholoog en daarna mn huis gekuist. Nu mn kindje oppikken en gezellig samen koken! groetjes en fijne dag nog! Lieke7777 en Smaragd reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Hoi Gefeliciteerd @rapilos met jouw verjaardag!!! Vind je een geweldig mens en voorbeeld. @ikkanhet hoop dat het een beetje met je gaat! Sterkte @Kohtje wat naar voor je, gun het je zo anders. Hoop dat er snel wat verbetering zal gaan komen voor je! Goed gesprek gehad met advocaat, geeft mij wat rust. Spullen/bezit dat van mij en C waren, gezamenlijk bezit al meer dan 30 jaar. Is gewoon van mij en dat blijft ook zo. Nalatenschap van zijn vader(kunst) is wat anders, dat gaan we nog wel zien. Persoonlijke dagboeken en foto's van zijn ouders wil die broer niet hebben. Nee natuurlijk niet, is geen geld waard voor hem. De as van zijn moeder wil hij ook niet. Wat een aasgier he. Die strooi ik zelf uit met de as van C als het zover is. Hij dacht dat het huis nog steeds op ons beider naam stond dat heb ik gelukkig in April vorig jaar laten veranderen. Wat een geluk nu achteraf. Alsof het zo moest zijn. Je zal maar zo een broer hebben, gatverdamme. Dan tel ik de zegeningen met mijn broers. Nu laat ik het even los. Anders ga ik nog kwader worden en dat is niet goed. Heb die broer klem gezet. Nu is hij weer aan zet. We wachten het af. Fijne dag en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Zonder jullie had ik het zeker niet gered. Dit forum dient voor mij een heel belangrijk doel. Niet mijn kwaadheid en verdriet gaan verzuipen dan sta ik minder sterk als nu. Dat moet ik mij echt blijven voorhouden. 26 januari 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Lieke7777, Musashi en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goh Smaragd, wat ben je toch goed bezig! Mijn complimenten! jeetje, wat een stappen heb jij gemaakt! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Wat fijn om je te lezen @Quinn!!!!! Je ademt gelukkig nog, kom op he kanjer. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Meteen de dierenarts gaan bellen natuurlijk kan dat kwaad. Bloeddrukverlagers, echt gaan bellen nu meteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Weet je zeker dat hij het opgegeten heeft?? Even goed gaan kijken en dan actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Die hond moet het uitkotsen anders, kan bij de dierenarts hebben daar een middel voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Ga maar overleggen, kan geen kwaad! Goed dat hij kotst, ik zou zelf wel meteen gaan bellen nu. Laat het weten okay, sterkte en dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Gewoon even overleggen met de dierenarts. Goed dat hij al kotst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Succes met de hond, hoop dat t meevalt. @Smaragd topper @Yana fijn je positiviteit. En dat je nu zonder stokken kan lopen. Heerlijk zo'n wandeling. Heb oudste zoon vanmiddag ook weer zo ver gekregen, samen rondje park, niet echt ver maar heel wat dat ik hem meekrijg. nu aan de gemberthee. Smaragd, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 2 uur geleden zei Bor: Nou dat klinkt niet hallelujah. Gelukkig weet je ons nog te vinden, misschien scheelt dat een slok op de borrel zeg maar hé.. Denk het wel ja, een paar slokken op een paar borrels wellicht. Glazen tellen in plaats van flessen, dat is ook vooruitgang. Misschien. Sterkte met de wolf @Bor kotsen helpt een heel eind bij zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Fijn om te lezen Bor, kan gebeuren hoor, is niet jouw schuld of nalatigheid. Mijn kat had ooit een hele doos chocolade opgegeten. Kan in een onbewaakt moment gebeuren. Wat voelde ik mij schuldig. Toen moesten we wel naar de dierenarts. Thuis ging hij niet kotsen. Met dat middel wel. Goed dat jouw hond wel ging kotsen en water drinken idd. Fijn, is wel goed nu, hou hem maar goed in de gaten. Komt goed, niks panisch aan, dat zou ik ook hebben. Hoofd koel houden soms is lastig 26 januari 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 2 uur geleden zei lady jane: wat mooi Yana, thnx ook fijne dingen gaan door bij mij gaan de gedachten wel meer van het ene naar het andere tegenwoordig klein houden en mijn leven is ook fijn, ondanks........ maar het grote wat steeds binnenkomt via de schermen stemt me droef Ja dat heb ik ook, kan geen journaal meer aanhoren. Te groot, te negatief, te opgeklopt ook vaak. Hebben ze weer een nieuwe variant die nòg... daar kan ik niks meer mee met dat soort nieuws, verandert helemaal niks aan niks wat mij betreft. Hou toch al afstand. Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 @Quinn een binge bijna of een binge, zo klinkt het. Is dat kindje al geboren? Vroeg ik mij steeds af. Sorry als het te persoonlijk is. Goed dat je hier weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden