rapilos Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Ja, dicipline is het zeker @Bor Moet mezelf ook dwingen hoor. Maar de beloning achteraf is meestal best groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Zo, pauze genomen en nu weer aan het werk. Ja, dat met die zon, Lieke, dat heb ik ook Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 8 minuten geleden zei Bor: Ja ik vind het zeker niet off topic. Zeer zeker niet. Het is dicipline. Het is precies het tegenovergestelde van de deur op slot, de gordijnen dicht en jezelf in huis isoleren op de bank hangen en vervolgens klem zuipen. Voor jezelf zorgen, zelfzorg. Het is daarom dat ik nu een hond binnenshuis heb. Ik moet elke dag een paar keer buiten lopen, geen discussie over mogelijk. Ik heb ook een hondje.. Elke dag 4 x uitlaten, anders kom ik ook niet meer buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Echt dagen om (weer) aan de drank te gaan, maar ik blijf weerstand bieden.. Ik ga zo wat anders doen.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Een hond lijkt me ook heel goed @Adrian Je moet dan wel naar buiten he Ik hoorde net op de radio dat de honden niet meer aan te slepen waren i.v.m . de aanstaande avond klok Nou, ja, dat vind ik dan ook weer een beetje belachelijk Straks is alles weer "gewoon" en wordt de hond misschien weer gedumpt Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 6 minuten geleden zei Adrian: Ik heb ook een hondje.. Elke dag 4 x uitlaten, anders kom ik ook niet meer buiten.. Ben jij minder de moeite dan je hondje Adrian? Nee toch zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik dacht er gisteren over om een hond voor iemand uit te gaan laten, maar dat past niet echt bij me. Maar het bracht me wel op een idee dat beter past, dus ik heb me aangemeld bij de bieb om bestelde boeken bij mensen af te leveren die zelf niet meer kunnen ophalen. Zo heb ik extra doelen (lees stokken achter de deur) en kan beslissen of ik dat lopend of op de fiets ga doen. En op welke tijden mbt het weer. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Strak plan Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 (bewerkt) 48 minuten geleden zei lady jane: Ben jij minder de moeite dan je hondje Adrian? Nee toch zeker. Das inderdaad een doordenker, maar toch is het denk ik zo dat veel mensen eerder een hond een plezier doen dan zichzelf. Gek eigenlijk. 21 januari 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Ik durf het niet te zeggen ' maar dat is aan mij.. Wordt een beetje kribbig naar mijn jongste mbt het thuiswerken onderwijs . Zit gehele tijd hier in de woonkamer ' probeer hem aan te sturen maar hij is ook zo overbeweeglijk ' zit geen seconde stil voor zijn lessen . Vind het helemaal niets dat ze niet gewoon naar school kunnen. Zijn nu een maand thuis ' maar een maand zitten we nu met zijn 4 op elkaar te zitten. Wil niet klagen of zeuren ' ik moet van mijzelf blij zijn dat ze thuis zijn ' aangezien de vorige lockdown we ze niet mochten zien 2.5 maand lang .. Maar dit is ook voor mij in herstel gelijk een beetje te veel van het goede kom totaal niet in mijn eigen ruimte en ritme zonder alcohol gebruik als gezin ipv afgelopen jaar het met zijn 2 te doen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Loop er ff lekker een uurtje bij weg joh. Pauzes nemen. Dit is voor heel veel mensen een opgave dit thuiswerken en bij elkaar op de lip. Sterkte Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 1 uur geleden zei lady jane: Ben jij minder de moeite dan je hondje Adrian? Nee toch zeker. Nee, ik ben zeer de moeite waard. Dat hondje hadden we al ver voor de coronacrisis, en toen dronk ik nog een beetje ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Bor dank voor je lieve woorden . In principe hebben wij en gezinsbegeleider die nu niet kan komen ivm corona . Ons is gezegd dat ze wekelijks langs zal komen als de kinderen thuis zijn nu doen we het met video bellen . Op zich gaat het ook wel goed ' maar dat thuisgedoe allemaal . Ik merk gewoon aan mijzelf dat ik het best pittig vind voor mijn man verandert er weinig zo die zit bijna gehele dag op zijn kamer boven te werken ik ben beneden met jongste en oudste zit ook op zijn eigen kamer te werken. Verder zijn we aangemeld voor de kinderen bij een ggz ivm trauma verwerking rondom alles maar daar zijn wachtlijsten begin dec is er intake geweest . En inderdaad ook de jongens thuis is voor mij in herstel getriggerd immers alles dronk ik weg en dat gaat nu niet meer . Ik heb het daar lastig mee maandag iig weer naar mijn behandelaar toe . Ik zit gewoon even op een niemands land punt . Liefst maar alles vergeten ' niet meer aan denken maar tegelijk kan ik het ook niet zomaat wegpoetsen . Hier komt dan ook het stukje relatie in voort dat mijn man en ik niet communiceren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 41 minuten geleden zei bumperjim: Loop er ff lekker een uurtje bij weg joh. Pauzes nemen. Dit is voor heel veel mensen een opgave dit thuiswerken en bij elkaar op de lip. Sterkte Aankomende weekend iig werken ' maar merk dat ik op mijn werk naar de oudjes ook wat minder geduld kan hebben .. Organisatie werkt ook niet echt mee ivm planning waardoor er ook veel op mij komt met name veel alleen werken opstart om 7.00 om pas om 11.30 een 2de collega erbij te krijgen .. Maar ja . Ik ga huishouden doen .. er is nu pauze kind wil ook een broodje nu ..beloofd te smeren ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Pauze 2. Ik zal toch iets moeten eten, maar ik heb geen trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Cracker met biefstuk worst er in met cola Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Lieke7777 ik begrijp zo goed hoe pittig dit voor jou is. Eerst zie je je kinderen amper en nu zit je met zn allen in een lockdown en moet je ze ook nog thuisonderwijs geven (plus een met ADHD) Plus je eigen werk en je herstel. Ga er maar aan staan. Hoop dat je jezelf toestaat om te mogen voelen wat je voelt! Dit is gewoon zwaar en je doet het top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Het blijft verdrietig allemaal, Renaldo, ik vind het heel naar voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Sterkte @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Hier boerenkool met worst en piccalilly. Ik weet nog niet of ik ook spekjes ga uitbakken. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 36 minuten geleden zei Renaldo61: Begrafenis is achter de rug. Best raar met weinig mensen Binnenkort verwacht ik ook een begrafenis.. Mijn moeder is 94 en daar gaat het niet best mee.. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Mini gaf geen kik met de prikken. Ze ging alleen niet meer lachen tegen de dokter, groot gelijk! Ze heeft een beetje verhoging, wat hangerig. Maar het valt erg mee. Ze weegt nu 3,2 kilo. Voor 10 weken oud te licht, maar ze groeit wel gelukkig. Ze ontwikkelt zich verder goed, daar is voor nu geen achterstand in te ontdekken. Na de prikken dus even niet lachen, maar verder is ze zo vriendelijk. Lacht naar iedereen, heerlijk kind! @Renaldo61veel sterkte. Moeten jullie de kamer nog leeg maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 @Lieke7777natuurlijk mag je klagen! Lees toch van veel ouders dat het niet mee valt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Hoi, Na mijn te lang uitgelopen dagdienst dacht ik lekker snel naar huis fietsen met mijn E-bike. Er was veel tegenwind(heb volgens mij altijd tegenwind maar goed ) De eerste kilometer ging goed, toen ging ik al best langzaam, dacht door de tegenwind. Ik keek op de display, zie ik dat de accu niet goed opgeladen is=leeg. Dat heb ik geweten. Heb er meer dan anderhalf uur overgedaan en wat trapte dat zwaar zeg pfff. Was bijna geneigd om de bus te nemen, lopend was ws nog sneller gegaan haha. Nu is de accu wel goed aan het opladen. Geen benen meer over. Echt heel zwaar als de accu leeg is. Je kan dan niet eens normaal fietsen, eigenlijk best raar. Maar goed genoeg gezeurd, @Renaldo61 @Lieke7777 Fijne avond allen en sterkte voor allen natuurlijk die het kunnen gebruiken Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2021 Sterkte @Cleo66lees je te laat. Mannen soms..........Misschien ligt het ws niet eens alleen aan jou Hoop natuurlijk wel dat de uitslag goed voor hem/jullie is. Brengt spanning met zich mee, gooi het daar maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden