rapilos Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen allemaal, Wandeling zit er alweer op Gym ook, en net een bakkie koffie Straks naar vrienden nu het nog kan Straks mag je misschien nog maar met 1 persoon op bezoek Wat een achterlijke wereld zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Heb je kunnen stoppen met drinken @Bor? goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Mijn man heeft zich.in het hoofd gehaald de kamer te veranderen en meubels om te gooien. Muren schilderen etc. We gaan het zien. gordijnen zitten al in de was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Sterkte @Bor fijn dat je het hebt kunnen stoppen .. morgen is het vast beter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 42 minuten geleden zei Bor: Gister is gelukt @lady jane alleen voel ik me nu hondsberoerd. ja, je moet er ook niet te makkelijk mee wegkomen meis. Maar houd vol, dat hoef je dit niet weer mee te maken zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 4 minuten geleden zei Bor: Thnx. Ik vind het altijd zo wonderlijk hoe snel jij je herpakt @Smaragd. Je gaat gewoon na een dagje weer fluitend naar je werk zo klinkt het. Ik ben al te lamlendig om mezelf de douche in te krijgen. Laat staan dat ik zou moeten werken. Maar misschien heb ik wel gewoon een griepje (erbij?) Of zo.. Niks wonderlijks aan @Bor Snap wel dat je zo denkt. De hoeveelheden die wij drinken dan zijn ook best gelijkwaardig volgens mij. Misschien niet de periode van niet drinken of wel drinken. Heb maanden niet gedronken. Voor mijn doen was deze binge heel kort. Heb wel al mijn vangnetten uitgezet en moet plannen hoe ik weer kan/kon gaan werken idd. En dat gaat echt niet vanzelf. Gaat gepaard met angst paniek gevoelens, overgeven(braken van de stress, ontwenning in de ochtend voor mijn dienst) Daar is hulp bij inroepen wel voor nodig. Soms heel vernederend maar ik leer dat steeds meer en meer. Ik bouw af naar het moment dat ik weer moet werken en dat moet idd snel want ik werk bijna fulltime. Ik weet wanneer ik kan bingen en mijzelf kan laten gaan. En ik weet ook dat ik het mijzelf ook aandeed. Want de druk op mij was enorm hoog maar het mag geen excuus zijn. Je weet dat ik het liefst gecontroleerd drink maar is geen optie. Ik wil mijn huis en werk niet kwijt raken. Ik wil mezelf niet kwijt raken. Heb de zorg voor mijn katjes. Had altijd gehoopt dat het met C wel weer goed zou komen, hij was mijn vangnet en soms zelfs mijn wekker als ik vroeg moest opstaan. Ik ben dat kwijt en dat doet verdomd pijn. Zelfs de kwade apps en gesprekken met hem mis ik. Ik moet wel, in de pauze net viel ik bijna flauw. Mijn ademhaling slaat soms op hol en daardoor hartkloppingen en ben al zo een hypochonder. Dan denk ik dat ik het aan mijn hart heb en dood neerval. Ja drank helpt daar niet bij. Dus nee zo wonderlijk makkelijk gaat het niet, was het maar waar. Wat mij hielp was in een paar dagen afbouwen en heel scherp stellen wanneer ik niet meer mocht drinken. En eten en gewoon vocht, we zijn uitgedroogd door zo een binge, niet zo gek. Daarom probeer te eten en water, bouillon en letterlijk uitzitten, is heel lastig ik weet het. Lieve schat sterkte, deze eerste dag van hondsberoerd voelen is de ergste, de dag erna al iets minder erg. We kennen samen de slagen van die zweep. Misschien wil je hierna wel weer op jouw eigen manier drinken. Dat kan en mag maar hier moet je doorheen, deze dag. Dan kan je weer verder. Ik snap je heel goed. Ja wat drinken nu is helpend voor even, je weet het ook. Kom op, echt morgen kun je weer douchen en wat zelfzorg uitvoeren. Rot binges ja, herpak je! Ga verder met werken misschien is dat ook wel mijn redding. Mijn structuur en zingeving. Die heb jij ook, jouw gezin! Kom op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Smaragd Yvonne ikkanhet Rapilos Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Wel met witregel Bor, dat lukt mij niet anders op mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Smaragd Yvonne ikkanhet Rapilos Bor Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Welke pillen zijn dat @ikkanhet? Misschien voor mij ook wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Ik heb elke dag wel zin om eens lekker te bingen.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 4 minuten geleden zei Adrian: Ik heb elke dag wel zin om eens lekker te bingen.! Nou, wat let je.....misschien als je het effect weer eens ervaart, je ook eindelijk eens afkomt van die craving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Voor die craving krijg ik een psycholoog/therapeut.. Ik ben aan de beurt, pas op 24 maart.. Dat schiet dus lekker op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 34 minuten geleden zei nancy: Nou, wat let je.....misschien als je het effect weer eens ervaart, je ook eindelijk eens afkomt van die craving. Zou ik inderdaad dan van die craving af kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 @nancy, ik denk dat therapeuten daar anders over denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Heb ook net de persconferentie gezien. Ik mag nog wel mijn hondje uitlaten.. Maar.., tis nog de vraag he, of die avondklok goedgekeurd wordt door de Tweede kamer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 2 minuten geleden zei Bor: Adrian je haalt craving en dry drink nu door elkaar. Dat is niet hetzelfde hé.. Het ene is het gevolg van het andere.. Je kunt het niet los van elkaar zien.. Ik lijd daar nog vreselijk onder. Maar goed op 24 maart een afspraak met een psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Hoe zet ik mezelf op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 1 uur geleden zei Yana: Smaragd Yvonne ikkanhet Rapilos Bor Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Smaragd Yvonne Ikkanhet Rapilos Bor Maverick Takeiteasy Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 1 uur geleden zei nancy: Nou, wat let je.....misschien als je het effect weer eens ervaart, je ook eindelijk eens afkomt van die craving. Whaaaaa wat zeg je daar nou maar het zou idd wel een goede reality check zijn. "Oh ja nou weet ik weer waarom ik niet meer wou drinken" nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Ik denk dat sommige mensen wel eens teveel tijd over hebben zodat ze continu aan het navelstaren zijn en bezig zijn met wat ze wel/niet voelen of opmerken aan zichzelf enzovoort. Is niet goed voor een mens. Dit bedoel ik niet als aanval, gewoon een gedachte van mij. Blij dat ik werk, zó belangrijk vanwege de structuur van je dag en het feit dat je niet de hele tijd met jezelf bezig hoeft te zijn. En kunt zijn. En dat is véél gezonder dan teveel navelstaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 2 uur geleden zei Adrian: Welke pillen zijn dat @ikkanhet? Misschien voor mij ook wel goed. ik heb metropolol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Ik ga mijn kerstboom maar eens aftuigen en opruimen . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden