niks Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen! Moest even goed kijken, nog geen dagdraad? Aan het eind van de ochtend naar huis, heerlijk! lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Hé Niksie goeie morgen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen frummers, Wat heerlijk dat jullie naar huis mogen @niks, fijn... .@bolletje, ook leuk je weer eens te zien hier... Het regent hier weer eens voor de verandering. Geen hoosbuien, maar miezer, miezer aan de lopende band... Nou ja, eerst maar een bakje even niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Zojuist zei bolletje: Hé Niksie goeie morgen Vanmiddag thuis? Heerlijk met het kleine Allesie? Mag ik mee doen? Hier besloten mijn statine weg te kwakken in de w.c. en gelijk door te spoelen en NOOIT MEER TE SLIKKEN, wat is dat een troep zeg. Bah. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Zojuist zei bolletje: Vanmiddag thuis? Heerlijk met het kleine Allesie? Mag ik mee doen? Hier besloten mijn statine weg te kwakken in de w.c. en gelijk door te spoelen en NOOIT MEER TE SLIKKEN, wat is dat een troep zeg. Bah. Hé Vonnie doe mij maar een sterk bakkie pleurha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 1 minuut geleden zei bolletje: Boe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 1 bakje extra sterk voor Bol!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 DAGPACT: YVonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Mogge! @Cleo66 gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 @Cleo66ben blij voor je! Van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen, Fijn Niks en Cleo. Nachtmerries vannacht. Nu weer aan het werk. Fijne dag allemaal, zet het goede voort. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen, gefeliciteerd @Cleo66 fijn!! Hier de hele week klussers over de vloer, voel me beetje ontheemd. Kan ook de keuken niet in. Straks maar lekkere broodjea halen voor de jongens, die volgen online lessen. Gelukkig vrij kunnen nemen van werk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 1 uur geleden zei bolletje: Vanmiddag thuis? Heerlijk met het kleine Allesie? Mag ik mee doen? Hier besloten mijn statine weg te kwakken in de w.c. en gelijk door te spoelen en NOOIT MEER TE SLIKKEN, wat is dat een troep zeg. Bah. Statine? Wat is dat voor spul? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Voor chlorestorol meen ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goeiemorgen allemaal Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen. Cleo, gefeliciteerd! En Niks, wat fijn dat je vanmiddag weer naar huis mag. Descartes, zet 'em op. Hopelijk voel je je al beter dan gisteren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Cleo gefeliciteerd Super dat jullie straks naar huis mogen niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Cleo en Niks, wat een goed nieuws!!! fijn meiden. goeiemorgen frummers niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Goedemorgen allemaal, Heerlijk geslapen gelukkig en laat wakker Ontbijt gehad en nu tweede bakkie koffie Straks fietsen wel 10 km. denk ik, want nieuwe steunzolen nodig Goed aankleden maar, het is gelukkig droog Wat leuk @Cleo, een baan in de thuiszorg ik doe dat zelf graag (in de thuiszorg werken) Gelukkig weer thuis @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 DAGPACT: YVonne Jopie ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: YVonne Jopie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 DAGPACT:YVonne JopieRapilos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 1 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen, gefeliciteerd @Cleo66 fijn!! Hier de hele week klussers over de vloer, voel me beetje ontheemd. Kan ook de keuken niet in. Straks maar lekkere broodjea halen voor de jongens, die volgen online lessen. Gelukkig vrij kunnen nemen van werk. Ik herken dat Rosee, vreselijk al die klussers over de vloer. Red je het overigens nog een beetje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 (bewerkt) 12 januari 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden