Spring naar bijdragen

Zondag 3 januari 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ' goed en lang geslapen  heb een heel  erg lekker  flanellen  dekbed  overtrek  .. zo heerlijk  zacht en warm.  

Vandaag  ons voorbereiden  op thuis onderwijs zodat er morgen  gestart kan worden en alles klaar ligt .

Oudste  is nog  vrij en start  dinsdag maar heeft allemaal nieuwe  boeken  ivm overstap naar zijn  nieuwe  school  .   Verbazend  dat veel werkboeken  op deze school  niet  gebruikt  worden  die we eerder aangeschaft  hadden .  Zonde van mijn geld ( kon weer andere betalen  )  vandaag  wel even  zijn boeken en alles uitzoeken  ) morgen  ben ik zelf  aan het werk  dus mijn man mag opstarten  met de jongste .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan heb je alleen een busje te onderhouden @Jopie :P   ik moet echt mijn  vloer doen hier niet  om aan te zien.   Liggen overal atlascedernaalden van die   piepboom van de buurvrouw  .. worden  in ingelopen hier  door de jongens  ..  badkamer nog geen paar dagen geleden gedaan maar zit ook al weer onder  het stof..   ondankbaar dat  huishouden  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cleo66:

Grrrr met man afgesproken  om maximaal 13 uur terug van mountainbiken . Krijgen zo visite.  Kaarsjes aan haardje aan etcetera.  Wanneer zijn mtb vrienden een afspraak hebben is hij altijd bijtijds terug . Komt hij net binnengevallen,  al zijn natte modderige rotzooi uit en staat nu onder de douche . Ik haat dat zo vreselijk.  Afspraak is afspraak.  Dit is nu al 35 jaar een strijd . Hij is altijd te laat . Ik vind dat zo vreselijk asociaal. 

 

Eerder uit bed schoppen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohh Cleo, ik zei vroeger altijd; als ik 3,= per uur krijg voor alle keren dat ik moest wachten op te
laat zijn van exgenoot, dan was ik nu millionair geweest.
Nog zo'n voordeel van alleen wonen; altijd op tijd/nippertje en nooit meer ergernissen.
sterkte!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag 

Ik heb een nare dag, ik voel me somber en nogal verloren. Mijn wandelafspraak ging niet door en nu moet ik zelf op gang komen.
Nieuwjaar? Er staart me weer een heel jaar aan, en dat beangstigt mij.
Niets rationeels, dat weet ik wel,  maar toch.

Ik ga nu toch maar wandelen, misschien helpt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben van alles aan het rommelen.

Ben ook stenen aan het schilderen een collega heeft gevraagd een herdenkingssteen te schilderen vond ik erg leuk dat ze mij dit gevraagd heeft.

Echter het lukt niet wat ik wil , net een steen afgespoten met vernislaag gaat de verf doorlopen GRR.   wat bij mij dan weer naar voren komt is het perfecte , het niet mogen of kunnen falen wil gewoon een mooie steen afleveren.   kan intern dan zo rot aanvoelen ... falen , niet goed genoeg zijn ,  zie nou wel dat je het niet kan.. enz.  weet dat het foute schema gedachten zijn ondertussen maar ze komen wel binnen .  

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Ben van alles aan het rommelen.

Ben ook stenen aan het schilderen een collega heeft gevraagd een herdenkingssteen te schilderen vond ik erg leuk dat ze mij dit gevraagd heeft.

Echter het lukt niet wat ik wil , net een steen afgespoten met vernislaag gaat de verf doorlopen GRR.   wat bij mij dan weer naar voren komt is het perfecte , het niet mogen of kunnen falen wil gewoon een mooie steen afleveren.   kan intern dan zo rot aanvoelen ... falen , niet goed genoeg zijn ,  zie nou wel dat je het niet kan.. enz.  weet dat het foute schema gedachten zijn ondertussen maar ze komen wel binnen .  

 

 

Bij VNN hing een spreuk van een bewoner: "Vaalen is geen optie" :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renaldo61:

Net weer terug van een bezoek aan moeder. Erg ze zo langzaam zien weg te gaan. 

Iedere dag die vraag naar water of wat sterker of naar huis te gaan of het hondje. 

Morgen is het aan mijn broer. 

Wat moeilijk voor je. 
Sterkte morgen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei takeiteasy:

@Jannigjedaarom ga ik iedere dag een stuk wandelen. Weer of geen weer. Echt doen hoor. Je knap er van op.

Sombere gedachten heb ik ook. Dat is logisch en zeker in deze tijd. Zo leuk is het allemaal niet meer.

Probeer er zoveel mogelijk niet in mee te gaan en mijn eigen ding blijven doen. Werkt helaas niet altijd. Soms word je er gewoon mee geconfronteerd. Ik stop echter niet meer de kop in het zand. 

Heb je geen leuke hobby? 

Ik ga ook elke dag wandelen, soms moet ik mijzelf zowat naar buiten duwen, maar ik ga wel. Een hond scheelt wel natuurlijk, je moet zo wie zo en je hebt een duidelijk doel.
Maar goed, vandaag heb ik mijn 10.000 stappen weer gehaald. 
Nu lekkere jasmijnthee, de dure, in het kader van “goed voor mijzelf zorgen” mét lekker dingen van de high tea van @Reacher. Dank weer. :heart:

En ja ik heb wel hobby’s maar die kunnen nu niet, dus ik moet andere dingen verzinnen. Thuisdingen, zoals velen van ons nu. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bor:

Sterkte voor wie het kan gebruiken.

Ik voel me bijna wat bezwaard om te schrijven. Want het gaat zo goed met mij. Ik ben zo tevreden met m'n leven zo. Heb het erg naar m'n zin en niets te klagen of zorgen maken. Ja dat laatste is er wel maar ik kan het hebben geloof ik, best apart wel voor mijn doen. Ik geraak er niet van paniek of van m'n padje of zo.

Weird, maar rustig. Kalm.

Oogsten heet dat ;) mag jij ook een keer, mooi toch!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Jannigje:

Ik ga ook elke dag wandelen, soms moet ik mijzelf zowat naar buiten duwen, maar ik ga wel. Een hond scheelt wel natuurlijk, je moet zo wie zo en je hebt een duidelijk doel.
Maar goed, vandaag heb ik mijn 10.000 stappen weer gehaald. 
Nu lekkere jasmijnthee, de dure, in het kader van “goed voor mijzelf zorgen” mét lekker dingen van de high tea van @Reacher. Dank weer. :heart:

En ja ik heb wel hobby’s maar die kunnen nu niet, dus ik moet andere dingen verzinnen. Thuisdingen, zoals velen van ons nu. 

 

Goed joh! 10000 stappen is ver, verder dan je denkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...