Cheetah Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen allemaal, Het is natuurlijk niks vergeleken met sommigen hier, maar zo blij met mijn 2 dagen. Vandaag 3! Vooral blij dat het niet echt een strijd blijkt met mijn wil, maar meer met automatismen. Vind het bijvoorbeeld vooral gek om niet helemaal uitgeteld naar bed te gaan. Maar slapen gaat dan eigenlijk prima. 8,5 uur vannacht. Ik had gisteren zelfs al wat boodschappen gedaan voor de kerst met daarbij wat biertjes voor m'n zwager. Staan gewoon in de kast, niet eens overwogen. Makes me proud. En dat maakt het meteen een beetje stom dat ik dit zo lang heb uitgesteld.. maar dat soort gedachten hebben misschien geen zin. Iedereen een fijne dag gewenst! Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) @Cheetah de eerste dagen ' weken niet drinken zijn meestal de dagen om meest trots op te zijn ( andere nuchterheid periode ook hoor ) . Je zit nog volop in de flow om te stoppen ' maar het is niet makkelijk dus niet onder schatten hoor met anderen die langere periode nuchter zijn .. 23 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 @Lieke7777 Dat zei ik: dit is natuurlijk niks. Maar ik was ook wel erg bang voor deze drempel, en die valt me nu mee. Dan wil ik daar wel bij stilstaan, want het is toch een succes. Het heeft zeker een jaar geduurd om deze stap te maken. Dat is ook een succes. Ik ga m'n flow niet nu al verpesten met wat er eventueel nog komen gaat. Ik heb hier ook wel heel lang en bewust naartoe gewerkt. Stop niet vanuit een ravage, maar vanuit al heel veel aan nieuw leven en gewoonten opgebouwd waar dit niet meer bij paste. Dat maakt het ook een mooie stap om blij mee te zijn. Ik onderschat het in ieder geval zeker niet. Me schrap zetten voor moeilijks hoort eerder bij de gebruikende Cheetah, denk ik. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen. Haha @Yana ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor volgende week. Als jij er niet naar had gevraagd had ik het weer uitgesteld, dus dank je wel Deze week een online kerstborrel gehad, in het kerstpakket zat wijn en was de bedoeling om daarmee te proosten. Heb even getwijfeld (drink heel af en toe en weinig) maar toch maar met glas water in wijnglas geproost. Voelde anders toch teveel als alleen thuis drinken, dan is het onlinefeestje afgelopen en zit je daar met die aangebroken fles. Achteraf blij dat ik het niet had gedaan. Lieke7777, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Goedemorgen. @Maja ik moet er om twee uur zijn en verwacht de uitslag dan pas morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 @Bor nee dat maakt me niks uit. Kan daar wel vanaf blijven. Tis meer dat ik met aangebroken fles makkelijker door zou drinken als ik er toch al aan begonnen zou zijn. Ik wil sowieso niet in mn eentje drinken, maar als dan de online borrel is afgelopen zit je ineens toch alleen met dat glas in je hand. Denk dat ik daar wel onrustig van word. Toch maar niet gedaan dus. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 18 minuten geleden zei Bor: Maar @Rosee Anders zat je met een aangebroken en nu met een volle fles, of maakt dat laatste je niks uit.. Das heul wat anders, althans op mijn planeet. Volle flessen genoeg in de kelder, maar een aangebroken fles "daar moet je wat mee" of zo. Een wijnfles is ook veel te groot voor 1 persoon eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Heb hier nu twee flessen wijn staan, maar heb voor allebei een kurkentrekker nodig en die heb ik niet (had altijd wijn met schroefdop) dat scheelt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 goedemorgen op deze eerste vakantiedag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Hee Vol! Wat leuk om jou hier ook weer eens te lezen!! Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Het werd weer tijd ! Fijn om in een paar vrije dagen weer dingen voor mezelf te kunnen doen .. er ligt een legpuzzel op tafel, recept voor nieuwe maaltijd ligt klaar om vanmiddag mee aan de slag te gaan en net een warm bad achter de rug Ik mag en zal niet klagen! Nu tijd om bij te lezen, hoe is het met jullie ? Cheetah en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 8 minuten geleden zei Vol: Het werd weer tijd ! Fijn om in een paar vrije dagen weer dingen voor mezelf te kunnen doen .. er ligt een legpuzzel op tafel, recept voor nieuwe maaltijd ligt klaar om vanmiddag mee aan de slag te gaan en net een warm bad achter de rug Ik mag en zal niet klagen! Nu tijd om bij te lezen, hoe is het met jullie ? Klink heerlijk kerstvakantie-ig, @Vol Nice to meet you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik ben super onrustig vandaag dus tabletje genomen en zo ff lekker proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Nee hoor, het hoeft inderdaad geen corona te zijn, maar als je symptomen hebt vind ik wél dat je je moet laten testen in deze tijd. Met ferme tegenzin, maar toch. Fijn dat je bed je zo bevalt, TIE, is dat eindelijk in orde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Wat een ontzettend mooi stukje, Jopie! Inderdaad héél ontroerend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 De lay-out is hier veranderd. Zo lang was ik ni weg anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Zag nog niet zo lang geleden een Jupiler 0% reclame passeren op tv. Sloeg nagels op koppen. Weet niet meer hoe t letterlijk ging maar 2 mannen drinken een biertje waarvan 1 van de 2 een alcoholvrij bier. Zegt de 1 tegen de ander: '0% biertje? Moet je nog rijden?' 'Nee' zegt de ander. 'Let je op je lijn?' Vraagt de eerste weer. 'Nee' zegt de ander. 'Ik had gewoon dorst' Super toch bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 4 minuten geleden zei takeiteasy: Ja, even weg @fleurtje en alles is veranderd hier Gek hoe mensen dingen blijven veranderen. Nu ja, als dingen daardoor beter werken is t ok. Hoe gaat t met je @takeiteasy? Toen ik hier de laatste keer was, was je verdwenen dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Het gaat nog steeds heel traag joops. T zijn verborgen wonden in die zin dat niemand ze ziet. Vorige week was een collega niet zo aardig tegen me of althans zo voelde ik het. Heb er onderhalve dag om lopen janken. En hoe graag ik het ook wil, ik krijg mezelf moeilijk gekalmeerd. Relativeren is lastig. Als niemand in de wond duwt ben ik helemaal ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik moet ff aan t eten beginnen. Dochter loopt te memmelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 (bewerkt) Mijn autisch brein werkt soms wat traag. Vandaag realiseerde ik mij dat ik een aaltal keren hier opmerkingen gemaakt over "kipjes in een kakelhok". Misschien niet zo letterlijk geschreven, maar wat ik hiermee gedaan heb is vrouwen op één hoop gooien. Zonder de individuele verschillen en situaties te zien. En daarmee ook de herkenning en overeenkomsten. Zelden bied ik mijn excuces aan voor wat ik hier schrijf. Bij deze doe ik dat wel: Excuses dat ik jullie als individuele vrouwen op één hoop heb gegooid. 23 december 2020 bewerkt door Roberto Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Vorig jaar zat ik op dit moment op de boot naar New Castle Engeland weggevlucht van huis van kerst .. Kerst thuis zonder kinderen konden we niet aan . We zouden het nuchter houden ' tja ik had dus zonder dat mijn man het wist 2 flessen Vodca in mijn koffer zitten .. aan board dacht ik ff eentje drinken ach ja nog een . Dit eindigde dus dat ik al flink onder invloed van alcohol was voor die boot überhaupt vertrokken was . Ook man deed mee . Aan board gegeten en later in bed gerold. Wat een deining op zee zeg ' volgende dag na aankomst best lekker rondgelopen en eenmaal in hotel weer aan de drank .. lang verhaal kort .. Nu zit ik thuis mijn jongens op de bank Netflix kijken ' lekker gegeten net samen en straks volg ik een aa meeting . Hoef niet te vluchten dit jaar zijn we compleet .. moet werken met kerst maar dat geeft niet . Nog even en dan sluiten we dit afgelopen piep jaar af .. en richt ik mij nuchter op mijn gezin.. Tatum, Rosee, Cheetah en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Ik meld me droog van het dagpact trusten allemaal ...... Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Er is verder ook niets nuttig uit te voeren @Bor kinderen netflixen hier . Man werkt en we hebben samen boodschappen gedaan ook. Gegeten thee gedronken en nu weer banken .. tis ook geen weer om mijn huis te soppen want je ziet geen ene .... moer zo in het donker als zonnetje schijnt zie en schrik je ' je rot haha .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden