Rosee Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 In Wuhan gaan die dierenmarkten gewoon door, nog steeds niks geleerd. Is wachten op een nieuw virus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Txs @Jopie .. snap wat je schrijft idd . Het ergste wat ik geweigerd toen heb in de vorige lockdown dat er spullen moesten worden opgehaald bij gezins huis die in de weg stonden ... was het voorstel we zetten het dan voor de deur en dan kunnen jullie als het opgehaald worden raamzwaaien mooi dat ik dat niet ging doen .. Maar goed .. we wachten af en verder maar hopen dat het toch weer de goede kant op gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ja en het is wat het is....we doen er weinig aan behalve accepteren en ernaar handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Voorlopig weer negatief en das positief. Jij ook Bor? Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Hallo lieve mensen, ik hoop dat het jullie goed gaat? Te lang niet meegelezen, dus niet op de hoogte. Mij gaat het goed, qua drankgebruik. Prive, niet echt. Dikke kus en hele fijne dagen voor jullie. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Wat betekenen de gewonnen dagen bij je profiel? Fijne dagen @Pennyen een goeie roetsjh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Dan heb je geloof ik op die dagen de meeste likes gehad. Hoi Penny! Ik ben wat kort van stof, maar kleindochter is jarig , dus ik ben weg. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 ok dank je nancy weer iets geleerd nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Borrie: Niet dat ik nu zo lekker zit te eten hoor. Voel me zo ziek als wat maar het kan altijd nog erger.. Ik val hier zo maar even in de dagdraad, weinig gelezen. Doet mij denken aan een uitspraak van een voormalig collega met dementerende ouders. "Als je denkt dat het niet erger kan, het kan nog erger." Misschien ook deels voor @Renaldo61bedoelt, met wie ik vandaag een onderonsje had. 20 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Sterkte met de ontsteking @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 @takeiteasyhoe ga je? Wordt altijd een beetje zenuwachtig als je er niet bent. Maar goed, je bent dit keer er van overtuigd dat je inzicht hebt en niet meer wilt drinken, dus je hebt het vast gewoon gezellig met je zus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 13 uur geleden zei Yvonne: Lieve foto @niks ..... @Herman58, ben jij @herman0167???? Ik heb zomaar het gevoel dat jij jouw account weer even kwijt was?? En misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor, excuses dan. Nee, helaas ben ik niet dezelfde, maar voor een conversatie sta ik open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Dan zijn er dus twee Hermans actief op dit moment die allebei een tijd afwezig geweest zijn, maar nu weer actief. Oké. Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Joop, slaap ze. Kan gebeuren. Het is wat het is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 22 minuten geleden zei herman0167: foto van vorig jaar, uitzicht uit mijn tuin achter hoop dat het dit jaar ook nog een beetje wit wordt ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 (bewerkt) @Bor, ik vind het prettig dat je weer Bor heet, ik kon niet wennen aan Borrie. Sterkte met die akelige ontsteking 21 december 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden