Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen. Nog niet helemaal goed geslapen in het nieuwe huis. Spannend. Bange hond. Uiteindelijk lag ie ónder ons bed. Buurman die hard praatte op het balkon en vuurwerk knallen ergens. Vond ie eng.

Wennen. Wennen, wennen. 

Geplaatst

Goedemorgen  ' heb  lekker  geslapen   ...   lijkt  hier  wel een mobiele  brigade  .

Kids  op tablet  man op de telefoon  ' ik op de  telefoon .. happy sunday morning  .

Vandaag nog wat wassen  ' laatste  dingen  opruimen  .. en wil vanmiddag  weer  wat stenen  schilderen  ..

Geplaatst
58 minuten geleden zei nancy:

Goedemorgen. 

Als er alweer een nieuwe variant is van covid, heeft vaccineren dan wel zin?? 

Ze zeiden dat er geen redenen zijn om aan te nemen dat het gewone vaccin niet ook tegen dit nieuwe zou werken.
Lekker vaag he. Maar goed het is al gearriveerd in Nederland las ik vanmorgen, dus we zullen zien wat er verder gebeurt.

Geplaatst

Goedemorgen

Wat een leuke foto van onze mini Niks:heart: Hoop dat je snel gewend raakt in je nieuwe huis Lika. Gisteren met jongste zoon de oppashond aan t uitlaten, schrok ie zo van vuurwerk dat ie onverwachts uit mn handen glipte met de riem. Wij erachteraan rennen, zo bang dat ie onder een auto kwam. Bleek hij gelukkig ongedeerd naar zijn huis te zijn gelopen.

Geplaatst

Idd '  weet je  heel erg egoïstisch   .. maar de lockdown mbt maart waar ik mijn kinderen  niet  mocht  zien ruim 2 maanden was verschrikkelijk  .. nu  heb ik mijn jongens bij mij  . 

Dat  sluit uiteraard niet uit hoe heftig dit virus is .. met alle gevolgen  . 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...