ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 en indien er meer willen appen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Zojuist zei Pinkman: Dus wanneer mijn online karakter je aanspreekt en denkt dat er een klik kan zijn. Laat maar weten via pb We hebben iig de 10 maanden nuchter gemeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik heb een stuk of 6 meetings bezocht ooit had ik hier een maatje met wie ik af en toe afsprak ging soms wandelen met mensen met wie ik pb-de en heb nooit spijt gehad die stappen te zetten ik merkte dat ik het fijn vond een gezicht/karakter te zien we zijn allemaal doodgewone mensen met buitengewone mogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) oh en ik heb ooit zelfs een week van huis geruild met een frummer dat was echt heel bijzonder een heel ander stuk van het land leren kennen en 3 frummers uit die buurt live leren kennen ook 27 november 2020 bewerkt door lady jane niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Morgen weer vroeg op ' mag weer werken ... zit nog ff te hayday en . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik meld me alvast droog af rapilos en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 16 minuten geleden zei Cleo66: Ik heb eigenlijk met niemand persoonlijk contact. Wel met 1 persoon maar die is hier geen lid meer. Ik probeer dat ook beetje gescheiden te houden . Merk dat ik me een terugval of zo persoonlijk aan trek en dan zeker als ik ook app contact zou hebben . Facebook vind ik geen probleem Ik vindt juist Facebook delen persoonlijker dan app contact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ik heb ook facebook ... geen probleem om toe te voegen alleen deel ik daar natuurlijk geen adb dingen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Droge afmelding. Zo naar bed moet vroeg op(dagdiensten). Even Zen worden, zit mij op te fokken niet goed net voor het slapen gaan.. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Trusten voor zo/later ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Hallo en welterusten meteen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ja, al heel lang. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Dan hoop ik dat je straks lekker slaapt, ik ga het ook maar weer eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 9 uur geleden zei Cleo66: Ik heb eigenlijk met niemand persoonlijk contact. Wel met 1 persoon maar die is hier geen lid meer. Ik probeer dat ook beetje gescheiden te houden . Merk dat ik me een terugval of zo persoonlijk aan trek en dan zeker als ik ook app contact zou hebben . Facebook vind ik geen probleem Idem voor mij. Jullie zijn allemaal lief maar ik ga niet alles mengen. Is gewoon goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 13 uur geleden zei Zbb: Er is ergens een draadje, zoiets van :ik zoek een maatje misschien wil iemand die even naar voren halen,ik weet niet hoe dat moet Dit is hem @Zbb: https://forum.verslavingdebaas.nl/forum/15-zoek-een-maatje/?ct=1606554778 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 1 uur geleden zei Renaldo61: Er is ergens een draadje over een meeting van vorig jaar, bedoel je dat? Nee die is er ook,maar ik bedoelde eigenlijk er is ook zoiets van:maatje gezocht kan hem zo snel niet vinden Als je op zoek ben naar een buddy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Er is ook nog een ander draadje haha ik zal wel gek geworden zijn,maar kan hem echt niet vinden ik heb er ook mijn maatje gevonden het was meer zoiets van maatje gezocht in de omgeving van (en dan de regio waar je woont) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Het was in mijn herinnering best een lang draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 november 2020 Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 @Renaldo61 en @Yvonne sorry volgens mij hebben jullie toch gelijk dat is em ik ben nog niet helemaal wakker denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2020 Geeft niet Zbb.... je hebt hem nu, helemaal fijn. En goed dat je 'er weer bent' .... Top man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2020 Rapport Share Geplaatst 29 november 2020 Black Friday; Lika en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2020 Rapport Share Geplaatst 23 december 2020 Op 27-11-2020 om 18:24 zei Reacher: @fleurtje kijk eens wat ik vond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden