Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @Maja Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Verder alles goed met iedereen ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Yesss! Ik zit en kijk uit het raam. We kunnen wel "ik zie, ik zie wat jij niet ziet" spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ik Ben er ook hoor,zat verstopt onder de bank Tatum, Smaragd en Lieke7777 reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Hoezo, vind je het een beetje te spannend allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Dank voor de pilletjes @Lieke7777, ze helpen goed! Kan nu weer uit het raam kijken zonder misselijk te worden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Zullen we straks besneeuwde bergtoppen zien of gaan we een andere kant op? Heeft iemand een kompas op zak? 1 december 2020 bewerkt door Maja Vraagteken geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @Maja Die besneeuwde bergtoppen, die duren nog even. Nu nog vlak Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Ik kan niet wachten! Ben zo nieuwsgierig.,. Vind het super weer een keer op reis te zijn en dan nog met een leuk cluppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 We zetten nog steeds koers naar utrecht centraal ...we gaan niet zo snel maar we komen er wel .. Ik zie wat jij niet ziet en het is .... groen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 57 minuten geleden zei Manou: Hoezo, vind je het een beetje te spannend allemaal? Ja zeker eerste lange reis met jullie allemaal,spannend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 We bijten niet hoor @Rapid we lopen wel wat vertraging op heb ik gehoord maar geen probleem toch ? We hebben tijd genoeg. Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (deze zag ik net om een hoekje verdwijnen !) Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Zojuist zei Manou: (deze zag ik net om een hoekje verdwijnen !) Oww misschien heeft ie wat lekkers achter gelaten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (dat was 2x) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @Rapid het gaat vast leuk worden! Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 @SanMiquel gelezen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Lekker slapen allemaal eerste nachtje in de trein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Rapid reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 4 uur geleden zei Manou: Da's 'gewoon' @Bob, die herken je zo. Die strooit altijd met complimentjes voor zoete 'droge drinkertjes' op het jaarpactdraadje. Oeps... betrapt. Ik had me ook onder een bank verstopt. Wilde eigenlijk stiekem kijken of die reisjes elk jaar echt zo leuk zijn. Want eigenlijk mag ik dit soort dingen van mezelf helemaal niet leuk vinden. Net zo iets als Susan en Freek... Ik zal me morgen officieel melden bij de reisleider. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Hahaha erg leuk Kohtje! Suzan en Freek mocht ik eigenlijk ook niet leuk vinden van mezelf. Maar ik ben overstag! Meld je morgen maar aan! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Met de trein gaan heeft zijn voordelen. Zo kan mijn schimmel nu lekker vrij rondlopen. Kyon, Smaragd, Manou en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Hij had hem goed door die Kohtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden