ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goeiemorgen allemaal rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Prachtige foto IKH. Goeie morgen mensen, lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen. @Jopieik wil je nog even zeggen dat ik door jouw opmerking over de ongenummerde dozen in de berging het licht heb gezien. Fijn. Dat ga ik doen. En ik heb het met man besproken. Ook fijn. En dan alleen zijn dingen en niet de mijne. En de dingen waar hij over twijfelt of ze wel of niet moeten worden bewaard. Rust in de kop voor mij en een duidelijk plan. Yes. elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, nu tijd voor een nieuwe dag. Katten en hond hebben hun portie al gekregen, nu eerst tijd voor een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 En ja Renaldo, ik zie de spam. Las ergens dat vorig jaar alle moderators wegbezuinigd schijnen te zijn... dus dat verklaart ook dat het lang duurt voor op onze verzoeken gereageerd wordt. Ik heb in ieder geval inmiddels een melding ervan gemaakt... En verder.... doen alsof je het niet ziet... niet aan storen, het zakt wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) Goedemorgen In de spam staat 'spells to get your ex back and get married immediatly.' Nou moet er niet aan denken. 24 november 2020 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 11 minuten geleden zei Rosee: Goedemorgen In de spam staat 'spells to get your ex back and get married immediatly.' Nou moet er niet aan denken. Hahaha, en las ergens dat het ongezond was om bij je relatie te blijven.... maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hij is al verwijderd zie ik... Dankjewel @moderator! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Oh niet fijn @Cleo66 snap wel dat je ertegenop ziet. Zelf nog nooit getest maar lijkt me ook niet fijn. En dat terwijl ik 2 bevallingen heb doorstaan haha. Sterkte ermee, heb je erge klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 19 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers, 11 uur corona test , toch wel spannend, die wattenstaaf zo diep in mijn neus , jègggg. Zie er wel wat tegenop . Wat een pieperd ben ik toch . Heb hem 3 keer gehad vind het best meevallen hoor maar makkelijk gezegd ..je voelt het wel even maar het is niet pijnlijk meer wat brandende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Rare dromen ' ik heb vannacht wildwater raften gedaan of zoiets .. meerdere keren bijna verzopen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Klopt @Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen Jopie, heb even het filmpje bekeken en daarna google earth... wat een mooie en heel rustige omgeving daar. Ook veel water, mooi water... De vergelijking met Noorwegen kan ik niet maken dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: Dagpact Renaldo61 Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen allemaal, Vandaag 12 weken alcohol vrij Het wordt al gemakkelijker Hier nog wat mistig buiten Zou eigenlijk naar de tuin gaan, maar als het zo blijft heb ik er eigenlijk niet zoveel zin in @Cleo66 Ben benieuwd Hoe lang moet je dan wachten op de uitslag ? Maaaike, Lieke7777, Lonster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Dat verdient wel een bloemetje Rapilos, hartstikke goed. Dagpact: Renaldo61 Rapilos Yvonne rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Lekker geslapen trouwens De rare dromen over mijn ex, lijken weer wat over te zijn Dat zeggen ze ook altijd he, dat je in het begin van stoppen met alcohol, vaak veel en raar droomt om dingen te verwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Dank je voor de bloemen Yvonne, Wat lief, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 En @takeiteasy ook al even niet gezien .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 (bewerkt) Zo nu 4 dagen vrij ' vanmiddag naar mijn sponsor ' morgen naar Brijder... en de anta buse vandaag weer nemen. 24 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Eerst nog douchen ' plastic zakken moeten aan de weg gezet worden.. de was moet opgehangen worden en weer nieuwe erin stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 @Bor hoe ging je oppasmiddag gisteren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: En Mathilda123 ging ook nog wat plaatsen Klopt die missen we ook al even . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 @Bor wat denk je zelf zal ook boven moeten stofzuigen.. en beneden dweilen .. Oja vaatwasser uitruimen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Hahahah.... ik doe duizend keer liever al die huishoudelijke klusjes dan op een verjaardag zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Ik heb met je te doen... maar dan alleen vanwege het verjaardagsfeessie... Ik ga straks het gras nog maar een keer maaien.... te gek voor woorden eigenlijk eind november... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden