ikkanhet Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 uur geleden zei niks: Jammer Fruitvlieg dat je weg gaat. @ikkanhet ik vindt je reactie niet erg aardig. Of je het nu wel of niet met iemand eens bent. Lees dan waarom niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 uur geleden zei Sandro: Het is op zijn minst verre van chique... nee wat ik kreeg was chique Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 uur geleden zei fleurtje: Ik ging me niet moeien maar van deze reactie krijg ik een beetje t schijt. Dus jij stelt in vraag of @ikkanhet weet waar hij of zij over praat. Dat hij niet genoeg ervaring heeft, niet genoeg expertise om iets in te schatten? Hoe pretentieus is dat? Ik las @ikkanhet bericht eerder en ik las ook de reactie van fruitvlieg. En ik kon de wrevel die ikkanhet voelde begrijpen. De reactie kwam nogal hautain en betweterig over. T werd opgeblazen. @ikkanhet schreef dat hij wanneer hij van t padje ging hij er ook iets leerde. Ik zou zeggen..gelukkig! Fruitvlieg maakte er totaal iets anders van. Naar mijn gevoel allezins. Ook nu wijst fruitvlieg in zijn afscheidsbericht heel duidelijk naar mensen. Ik kom hier nauwelijks en ik weet zelfs naar wie t gericht is. Dat hoeft niet en is even ongepast. Dus ik vind die toedels niet eens zo misplaatst. Verder zou t fijn zijn moesten jij en anderen het laten tussen fruitvlieg en ikkanhet *Schrijffout dank je fleurtje blij dat iemand mij begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 uur geleden zei Jopie: Nee fleurtje Het stond er wellicht wat ongelukkig, maar ik vroeg of ikkanhet wel zeker wist dat fruit er de ballen verstand van had. Voor de rest begrijp ik je posting, maar wrevel, ach, je weet hoe ik daarin zit: "het zegt iets over jezelf" Ik vind t voor mijzelf niet zo belangrijk of een ander wrevel of ergernis voelt. Wel voor mezelf: ik kan daar weer iets mee (lukt niet altijd, trouwens. Vaak is dat bij mij een teken van te moe, te veel, of...... iets anders. Dan wind ik me op, uit ook direct, zonder eerst ff diep te zuchten. In the end levert dat niets op, hooguit een hoop gedoe) (dat "iets anders" is vaak dat iemand iets zegt of doet wat ik niet wil horen, juist omdat het iets is waar ik zelf al over twijfel, mee worstel..... Daar zit voor mij de meerwaarde) als je niet weet wat ik bedoel laat het er dan bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Jullie zijn allemaal bekend met elkaar en blijkbaar mag ik geen eigen mening hebben dus misschien goed als ik vertrek. Ben toch de nieuwkomer hier. Jammer want met een paar personen kon ik het heel goed vinden. Maar maakt niets ik kom er evengoed wel als ik mijn mening niet mag uiten zit ik sowieso verkeerd hier. Het ga jullie goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lika: Maar geen grote pan @Jopie. Die ga ik ook niet vinden. Ik heb hem namelijk niet. De grote dingen zijn makkelijk. Maar die kleine... ik heb een 7 liter roestvrijstalen soeppan over @Jopie, mag je zo hebben. Als hij groot genoeg is voor je. en anders is een rondje kringlopen waarschijnlijk ook voldoende om een grotere te vinden voor weinig. Of zoals TIE vaker schrijft; de weggeefhoek (via FB?) in de buurt. 15 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 @Fruitvlieg2019 voor mij zeg je hele rake dingen op een respectvolle manier Ik hoop dat je niet helemaal verdwijnt hier, maar als je toch gaat; alle goeds man, het is een eer je te kennen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 (bewerkt) x 18 november 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik vind het niet leuk dat sommige mensen elkaar afkatten en daardoor mensen vertrekken. komop niemand is hier beter of slechter dan de ander,we zitten hier allemaal om alcohol de baas te worden/blijven. het raakt me ik heb gegeten en meld me droog af van het dagpact. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 uur geleden zei Reacher: Ik proestte mijn koffie tegen het scherm @Kohtje Ik zou, als ik jou was, maar een anti-Koh-condoom over m'n scherm aanbrengen. Laatst proestte je ook al een keer je mond leeg tegen je scherm nadat ik je wat geschreven had. 'K weet niet meer wat en wanneer.. Maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor jouw verklooide scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Tjeeses @Amalia, hoe creatief Ik kom hier al behoorlijk lang binnen en buiten @ikkanhet maar dat wil verre van zeggen dat ik op dezelfde golflengte zit met de rest. Ik zou niet vertrekken. Kan begrijpen hoe t voelt nu voor je. Trek t je niet teveel aan. Totaal niets mis met je mening geven. Zoals je leest voelt iedereen zich vrij t zelfde te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 uur geleden zei Reacher: Ik wilde maar dat iedereen datgene deed waar @Reacher gelukkiger van wordt Is het een idee om dat voortaan als enige leidraad aan te houden? Nee, slecht idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Waarom lees ik @bolletje niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ah gelukkig! Beter druk dan ziek! Dat is nogal een energiebommetje die bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik ben vast niet de enige die daar van uit ging @Fruitvlieg2019. Als je mensen de vrijheid geeft om t zelf in te vullen door t niet bij naam te noemen kan je hen dat moeilijk kwalijk nemen. Dan zeg je t beter gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ah @ikkanhet is een zij Oepsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Er is echt geen bal op den tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 28 minuten geleden zei Kohtje: Ik zou, als ik jou was, maar een anti-Koh-condoom over m'n scherm aanbrengen. Laatst proestte je ook al een keer je mond leeg tegen je scherm nadat ik je wat geschreven had. 'K weet niet meer wat en wanneer.. Maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor jouw verklooide scherm. Het is inderdaad vaker voortgekomen maar wist niet meer dat het steeds door jou kwam. Ik zal voortaan eerst mijn drinken neerzetten voordat ik je lees En ik moet minder koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 30 minuten geleden zei fleurtje: Nee, slecht idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Goed gedaan @Zbb! Zo rijgen we de droge dagen aan elkaar. Wanneer ga je aan het knopen project beginnen? En krijgen we dan een foto van het eindresultaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ah daar se..ik zou zeggen waar is mijn taart? maar ik heb al teveel chocoladeballetjes gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 @bolletje ging laatst weer naar dagbesteding na ziek te zijn geweest. maar ze is inderdaad al een tijdje stil @bolletje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Was de taart van @Jannigje niet voldoende? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Vooruit dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik zit naar een romantische kerst film te kijken maar ik vind de hoofdrolspelers onsympathiek. Aan de andere kant heb ik er al een half uur van mijn leven in gestoken. Wat nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden