Smaragd Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Eigenlijk kondig je je terugval al aan en ik . we kunnen niks doen.......... Of wel? Hebben ze geen slaappil meegegeven? Iig iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Foto draadje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Wil best prive bericht foto sturen naar de gene die mij wil zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Hahaha ik ging dus echt zoeken naar dat fotodraadje, dacht al hoe kan dat, nog nooit eerder van gehoord @Zbb hoop dat je de zucht uit kan zitten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Sterkte @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 @Zbbhoud vol! Je kunt het, want je doet het al. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ik heb me psycholoche ge-maild dat ik het niet langer trek. Hoop dat ze morgen vroeg contact opneemt il hoop dat ze met een oplossing komt want ik zelf weet het ff niet meer. ze zeggen dat de trek een half uur tot anderhalf uur duurt maar ik heb het morgen al een week en vrijwel de hele dag. ook de baclofen helpt maar matig,ben ook nog in de opbouw fase Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ook moe hier. Huis waar moeder terecht zou kunnen was heel erg. Dus dat scheelt weer een verhuizing. Maakt mij dan ook gelijk weer onzeker over de buurt. Tis wat. Maar ik kan het alweer beter laten gaan. Komt goed. Nu lekker slapen.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goed dat je hulp vraag uitgezet hebt ' hopelijk neemt ze morgen contact dan met je op . Nogmaals sterkte met je craving trek ... niet eerlijk als het maar niet wilt verdwijnen . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Goed gedaan @Zbb. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Dankje bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 @Bor ben jij nu boos op mij dat ik niet meer drink en refusal neem, vind je mij zwak? Lastig maatjes zijn denk ik voor jou deze manier. Misschien moeten we daar dan maar mee gaan stoppen. Beter voor jou en mij, weet het niet. Als je wijn haalt en het al in huis hebt, nee dan snap ik dat ook niet, wijn is niet eens je favo. Ga zo opslomen. Een van de beste opmerkingen op dit forum vond ik ooit: een verslaafde wil nooit alleen ten onder gaan, die blijf ik heel goed vinden, snap dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Algemeen alcoholist gedrag ' @Bor Hier kocht ik ook naast mijn grote fles ..kleine flesjes erbij die kon ik makkelijk verstoppen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ga naar bed, mijn broertje heeft zo een luxe tv opgehangen in mijn slaapkamer, kan ik vanuit bed ook tv kijken, boek erbij en de 4 katten mogen er ook bij. Zijn binnenkatten, vinden ze altijd zo leuk die klieren. Welterusten tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ik ga ook slapen ' welterusten tot morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ik wil graag maatjes blijven @Bor als mens vind ik jou heel erg leuk en ook steunend maar wil geen refusalkoning genoemd worden, was best denigrerend en niet motiverend. Wist niet dat het van Niwi was. Hou je bijeen en we blijven dus maatjes, graag zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Ga je goed dan, snap er geen reet van van maar goed. Welterusten laat die kleine flesjes wijn maar dicht. Dag en doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 november 2020 Rapport Share Geplaatst 12 november 2020 Geen ruzie maken slaap lekker allemaal lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Hoe gaat het vandaag? @Zbb beetje kúnnen slapen ? Benieuwd wat je psych voor je kan betekenen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Hoi @Lieke7777 ben gisteren uiteindelijk wel in slaap gevallen me spych heeft me in haar eigen vrije tijd gebeld,wat ik echt hartverwarmend van haar vind. heb een fijn gesprek gehad en ze heeft me goede tips gegeven en het negatieve trek gevoel wel wat weten om te buigen. ik had voor mezelf wat benzo s geregeld dat vond ze opzich wel een goed idee maar ze had liever gehad dat ik het via haar gedaan had. ik had niet geweten hoe ik anders het weekend door had moeten komen slik ze liever niet,maar zo af en toe moet het maar. als het daardoor lukt om niet te drinken. heb na lang twijfelen toch ook maar me antibus ingrnomen(onder toezicht van mijn partner) ze ziet ook aan me dat ik enorm aan het vechten ben de laatste dagen voor vandaag gaat het wel goedkomen uiteindelijk. en voor morgen zie ik wel,al ik beter even wat plannen kan gaan maken voor de aankomende tijd. jeetje het kan een hele tijd goed gaan en dan in een klap heb je het een tijd lang moeilijk. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Sterkte @Zbb , het is je gelukt om niet te drinken, chapeau Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 ik zie je anders schrijven Zbb, krachtiger zware gevechten overwinnen helpt je uiteindelijk wel niet leuk, maar misschien noodzakelijk Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Goed hoor ' zo moeilijk maar toch volop kracht in de herkenning die je alarm bellen laten rinkelen en daarop je stappen nemen .. @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Dankje wel ik drink nu dan niet,zit wel aan de drugs en benzos op het moment. ik heb zo n drang om even te verdoven,als dit op is is het klaar en zal niet heel snel nieuwe bestellen. ik heb het even nodig om me op te laden en weer verder te kunnen. Door te drinken had het zeker uit de hand gelopen. ik weet het dit is ook niet goed maar ik hoop dat ik hierna weer even een boest heb om weer verder te kunnen. iedereen zal er wel het zijnde van vinden het was dit of drinken. vind het wel zo eerlijk dit met jullie te delen. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Fijn @SanMiquel we moeten wel heel erg oppassen dat we het ene niet voor het andere gaan vervangen e voor mij is het hopelijk even een duwtje naar nog eens vierenhavemaand nuchter zijn. helaas liep ik deze week zo vast dat een drank terugval te dicht op de loer lig en bij drank weet ik zeker dat ik niet kan stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden