ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Amalia: Uit verveling. Uit verveling. Ok verveling is niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) x 8 november 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 2 minuten geleden zei Amalia: Ik ga wel wat anders doen. Zo gezellig is het hier nu ook weer niet. Dus beter een fijn boek lezen in mijn warme trollenhol. Veel leesplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Amen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Als ik wil bidden ga ik wel naar de kerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Jopie: ja, ook. Maar ook: alles wat je meemaakt, wat rot is, wat je fout doet.... maakt je wijzer, of, in ieder geval dan toch, kan je wijzer maken. Nou ja, zoals het hier staat dan, he? Ik vind dit een prettige omschrijving. Dat is wel waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Klinkt niet heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Maar als het voor jou maar duidelijk is daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Hou het klein @Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Of niet is ook prima @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Om 21:20 uur is #verdoofd weer op tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zag een domentaire over hoe mensen steeds meer obese zijn geworden sinds Corona. Grappig, want ik ben door gezond leven juist ca 15 kg afgevallen in die periode. Ben altijd al een tegendraads persoon geweest ikkanhet en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik ga morgen nóg iets opruimen. Gewoon omdat het kan. Heb nou de smaak te pakken. Hatsikidee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Kijk het dadelijk terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 2 uur geleden zei Sandro: Om 21:20 uur is #verdoofd weer op tv Ik vond het erg heftig om te zien. Zulke jonge mensen die zo vast zitten in hun verslaving en de radeloosheid bij een aantal omdat ze geen uitweg zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ja die gedoogstraat, wist niet dat dat kon in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 4 uur geleden zei Sowhat: Hou het klein @Jopie. Ik probeer ook om het klein te houden en dat valt me niet mee. Klein houden is best hard werken voor mij. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 12 uur geleden zei lady jane: Ik bescherm wat kostbaar is voor mij. Nu door uit te loggen en buiten de storm te gaan trotseren. Beter voor me. Heeft het je goed gedaan, de wind op je gezicht, de wind door je haren? Tegen de wind in en de wind in de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ja zeker. Wel 1 x bijna in de sloot gewaaid, ik had de kracht onderschat. Maar heerlijk. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 UP nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Wat een stom gedoe die spam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden