ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Nieuwe week, nieuwe kansen. Benut ze wijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen allemaal! In aanvulling op de aanmoediging van @ikkanhet: benut ze wijs en met aandacht. (En waai niet weg, buiten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen! Naar de verloskundige vandaag. Nog 4 en halve week en dan mag ze wat mij betreft wel komen. Lika, Lieke7777 en elisa72 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 nee, dat heb ik gemerkt @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 5 minuten geleden zei Bor: Aandacht en Wijsheid. Succes ermee ik doe niet mee. In hoofdletters nog wel! Nou, dan zou ik ook afhaken Misschien eerst een bakkie van Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Nou je hebt zo gescholden tegen @Descartes33en best grof ook nog en dat mag ook best. En dan ga je zelf het op een zuipen zetten. Kun je niet omgaan misschien met de complimenten van je man hoe je het doet met de kleintjes want hij was trots op jou van wat ik las. Misschien kun je het uitleggen, hoeft natuurlijk niet maar probeer het te begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 14 minuten geleden zei Bor: Aandacht en Wijsheid. Dit bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Bor, zou het niet beter zijn aan te geven bij je man, zoon en dochter dat zoveel oppassen teveel voor je is ipv te gaan drinken omdat het teveel voor je is? nancy, Kyon en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Gescholden? Ik weet niet wat jij leest maar wil je me even vertellen waar dat staat? Ik zoek het nog wel op maar eerst een paar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Sowhat: Bor, zou het niet beter zijn aan te geven bij je man, zoon en dochter dat zoveel oppassen teveel voor je is ipv te gaan drinken omdat het teveel voor je is? Aaaaaahhhh Sowhat je hebt het geval door Nou Bor zelf nog. 2 november 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik heb de laatste weken een kei hoge hartslag, hoort dat er ook bij? Is altijd wel hoog maar valt me nu heel erg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Wat ga je vandaag doen @Bor? Stoppen of door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Stoppen toch @Bor krijg je van mij ook een wow heb ik van jou ook gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Speciaal voor jou @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ik dronk zonet nog hoor. Koffie neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Welke leeftijd hebben jullie of mag dat hier niet worden gevraagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 O je bent morgen jarig, wat leuk en nog lekker jong.....dat haal je wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik ben 35 jaar. En jij? Of u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zeg maar jij, ik stuk ouder 56 alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ouwe rot in het vak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Mooi @Bor vandaag dus boodschappen doen. Taart halen, of bak je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Renaldo61: Aan wie vraag je dat? Aan @ikkanhet. Mij is geleerd dat je netjes u zegt tegen mensen die ouder zijn. Volgens mij moet ik dan bijna tegen iedereen u zeggen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Renaldo61: Ik krijg het gevoel dat ik een van de oudsten ga zijn. gooi het in de groep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 psssssttttt Reintje ik ben 69. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 nou dat valt allemaal nog best mee dus jullie leeftijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden