Spring naar bijdragen

Maandag 2 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, ik werd wakker en het eerste waar ik aan dacht was een goulashkroket. Misschien kan ik die combineren met een paar sterke bakken koffie en een blikje golden power na. :D

Tis maar goed dat ik geen frietpan heb. Koffie dronk ik nooit en redbullzooi ook niet, hebben/hadden jullie ook rare eet of drinkgewoontes gekregen na het stoppen met alcohol?

Fijne dag en sterkte voor degenen die het nodig hebben. :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Dacht al..ik zeg maar niks meer. Want dan ga je droogdrinken en dat loopt vaak niet goed af.

Goed hoor dat je dit van jezelf zo op tijd zag, ik ben er meestal te laat mee.

Moet mijn gedachten nog op een rijtje krijgen zit ff zeg maar op de verkeerde golflengte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 
Ohjee @ikkanhet, even een lijstje maken?

Kop op @Bor. Wel een beetje geslapen? Rest van de pilsjes achter slot en grendel en ff lief voor jezelf zijn?

Wens jullie allemaal een goeie dag, weg omhoog weer. Ik moet werken, beetje afleiding kan ik wel gebruiken. 
Lekker herfstweertje hier trouwens, pak bladeren op straat, ik mag het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom kun jij eigenlijk niet een paar dagen oppassen Bor? Het is niet dat je er geen tijd voor hebt toch?

Volgens mij heb je er gewoon geen zin in, nou prima toch? Doe het dan ook niet! En dan doe je het tóch, uit schuldgevoel en omdat je bang bent dat je man anders boos op je wordt ofzo?

En dan zit je tegen je zin op te passen en gaat de drank trekken, zoiets? Het is niet de schuld van iemand anders hè, je doet het helemaal zelluf. 

Waar je van in de war raakt is door niet te doen wat je werkelijk wilt, dan wordt het troebel in je hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...