Lonster Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Heb net een podcast geluisterd over een man die LSLTN op zijn muur schreef. En vervolgens een boek schreef. @Descartes33 misschien ook wel inspirerend voor jou. Gaat over rust in je hoofd en de stoïcijnse filosofie. Waar heb ik invloed op en waarop niet. En wat doe je ermee. https://www.youtube.com/watch?v=rks1grsiz-U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Wat eten we vanavond? Ik iets met vegetarisch gehakt en paprika, champignons, bos peterselie en veel uien en knoflook. Met wat pasta denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 ik weet het nog niet, zit nog vol van de late lunch; br.bonensoep nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Erwtensoep hier vanavond, uiteraard vega ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Nog 3,5 uur dan zit mijn dienst er weer op. Ik moest net weer ineens aan alcohol drinken denken. Word daar dan gelijk zo onrustig van. Maar heb het uitgezeten en nu hoeft het niet meer... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Indiase curry met venkel en mais, rijst en naanbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 uur geleden zei takeiteasy: @bumperjimeen dongle is hetzelfde als een chromecast. Ik ga nog maar eens kijken of het lukt. OK heb je de bijbehorende app geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Succes @Renaldo61 Hier rode kool, beetje vitaminen in mijn mik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Stelletje droogworsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 huhhh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Bumperjim vroeg of je de bijbehorende app had gedownload. Dat is dan waarschijnlijk als ik het bericht van Fruitvlieg goed begrijp de app ‘Google Home‘. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Maar eerst een nachtje over slapen is verstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 2 minuten geleden zei lady jane: huhhh? Grapje over droog afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 oh haha, ik dacht al, wat heb ik nou weer gemist.(hoezo aagje?) slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 5 uur geleden zei lady jane: ik weet het nog niet, zit nog vol van de late lunch; br.bonensoep Natuur moet je inderdaad buiten bekijken. Dat vertelde ik ook Socrates die weer eens een muis mee naar binnen had genomen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 minuut geleden zei lady jane: oh haha, ik dacht al, wat heb ik nou weer gemist.(hoezo aagje?) slaapwel frummers lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 minuut geleden zei lady jane: oh haha, ik dacht al, wat heb ik nou weer gemist.(hoezo aagje?) slaapwel frummers Trusten LJ! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Mijn katten, de (waarschijnlijk verbijsterde) muis en ik gaan ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 1 uur geleden zei takeiteasy: Nee. Weet niets van een app. Er hoort vast een appje bij om het te laten werken. Wat zegt de gebruiksaanwijzing ervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2020 Hier ook droge afmelding! Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2020 12 uur geleden zei Reacher: Mijn katten, de (waarschijnlijk verbijsterde) muis en ik gaan ook slapen. die kat was in een vorig leven vast een muis; nu brengt hij ze naar het paradijs lekker warm, volop eten, lief baasje........... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2020 Ik lees dit nu pas @lady jane! Lieffff lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2020 Up... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden