ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 6 minuten geleden zei knakker: Maar als je dat inzicht eenmaal hebt is de keus wel makkelijk toch? De keus wel maar heb ook die drankduivel in me die me steeds of vaak lastig valt. Heb die piek gelukkig weer gehad voor vandaag. Maar makkelijk is het niet dan zou toch niemand moeite hebben met stoppen of terug vallen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 24 minuten geleden zei knakker: De keus is makkelijk, de uitvoering een stuk lastiger. Maar het scheelt wel om steeds die keus duidelijk voor ogen te houden. Niet toegeven aan de twijfel. Als je dat lang genoeg blijft doen wordt uiteindelijk ook de verleiding minder. Zo werkt het bij mij tenminste. Net als bij de belastingdienst. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. Ja de uitvoering is zeker weten moeilijk maar vandaag ben ik toch weer sterk genoeg. Hoop inderdaad dat die verleiding minder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 7 uur geleden zei nancy: 9 september was jarenlang mijn stopdatum. Vanaf morgen is dat het weer. Hoeveel '9 septembers' zijn er al gepasseerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Net naar huis gereden met de auto Komt dat ding bijna niet meer voorruit In zijn vier, plankgas topsnelheid 60 km Pffff wat eng, dacht straks sta ik midden op de weg stil Gelukkig ben ik thuisgekomen en meteen de garage gebeld Maar toen ik thuis was, was het eerste wat ik dacht ; wijn, wijn.... Gelukkig niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Kan mij voorstellen idd wat je eerste gedachten gang was ' kunnen het je bobines zijn ? Heb dit zelf eerder gehad gewoon geen vermogen in je auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Ja Lieke, dat zou best eens kunnen Ze gaan er naar kijken in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Als dat het is valt het ook qua prijs nog mee rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Ravioli met sperziebonen en peultjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Wij doen een heerlijk campingmaaltijdje, salade, paddestoelensoep en wat lekkere broodjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Lol jullie zijn altijd zo vroeg Ik heb rauwe garnalen zien liggen, daar komt zeker rijst bij en iets uit de groentela. Over een uur of 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Nou Renaldo, probeer al deze dingen dan zelf eens, is echt goed voor je zelfvertrouwen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 2 minuten geleden zei Bor: Meeleven en net doen alsof...je hebt geen eens een rijbewijs joh dus weet je ook niet waar zij zo van schrikt laat staan jijzelf. Grapjas. Denk niet dat takeiteasy het kwaad bedoeld hoor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 3 uur geleden zei Adrian: Hoeveel '9 septembers' zijn er al gepasseerd? Vijfeneenhalf jaar was het mijn stopdatum. Toen een terugval van enkele maanden. Vanaf morgen weer droog. rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 4 minuten geleden zei nancy: Vijfeneenhalf jaar was het mijn stopdatum. Toen een terugval van enkele maanden. Vanaf morgen weer droog. kom je ook weer het jaarpact op @nancy of is dat nog te veel ? succes met je nieuwe stopdatum. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Nee, ik kom niet meer op welk pact dan ook. Ergens voelt het alsof ik dat stadium voorbij ben, ik kan het op dit moment niet anders uitleggen. Ik zit nu in een andere fase, zoiets. Alsof die terugslag voor mij nodig was om dieper tot de kern van mijn verslaving te komen. Vanwege privacy kan ik hier niet alles neerzetten, dus misschien komt het wat cryptisch over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 9 minuten geleden zei nancy: Nee, ik kom niet meer op welk pact dan ook. Ergens voelt het alsof ik dat stadium voorbij ben, ik kan het op dit moment niet anders uitleggen. Ik zit nu in een andere fase, zoiets. Alsof die terugslag voor mij nodig was om dieper tot de kern van mijn verslaving te komen. Vanwege privacy kan ik hier niet alles neerzetten, dus misschien komt het wat cryptisch over. helder hoor , bedankt voor je uitleg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 8 uur geleden zei Bor: Wat voor stoms moet je dan doen morgen@Renaldo61? Ik voel/ vind drinken ook meer een symptoom dan het echte probleem. Dat maakt stoppen zo lastig. Lastig zolang je niet bewust bent van en bezig bent met de achterliggende redenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 9 uur geleden zei Cleo66: @Sandro, hoe gaat het ? Nog geen uitslag? Negatief gelukkig. Bedankt voor het vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Wat goed Sandro! Je mag weer veel, nu☺ Geeft mij ook moed, morgen de test hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 (bewerkt) nee hoor, nauwelijks zelfs. Ik heb elke seizoenswisseling last van wat neusverkoudheid, nu ook al een paar weken dus. Maandagavond nog fanatiek 1 1/2 gevolleyed. En overdag was ik naar het strand, zonder jas want warm, maar wel winderig. Wat ik nu denk is dat ik bovenop die seizoensverkoudheid een extra koutje heb opgepikt. (als dan kan zo tenminste haha). Maar gisteren stond ik hoofdpijnerig op. Lamlendig dus, mijn grootste vijand in Coronatijd. Volleymaatje heeft vorige week met soortgelijke klachten een (neg.)test laten doen, en ik vind dat ook ik nu mijn verantwoording daarin moet nemen, ook en juist voor anderen die ik niet wil kunnen besmetten zonder dat te weten. Maar ik had niet gedacht dat een zelf gekozen quarantaine zoveel impact zou hebben. Ik ben er onbewust teveel mee bezig en kan niet wachten tot de test en de uitslag. Moet er niet aan denken dat ik positief test, want dan gaat het allemaal nog veel langer en dieper. Best wel goed eigenlijk, want ik was, zeker tijdens sporten en strand best vol vertrouwen en buiten aan zee zelfs zorgeloos hierin. Niks is vanzelfsprekend he. 9 september 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 13 minuten geleden zei lady jane: Maar ik had niet gedacht dat een zelf gekozen quarantaine zoveel impact zou hebben. Ja ik ook. Ben drie dagen binnen gebleven. Dat valt mee zou je misschien denken, maar het heeft inderdaad mentaal gezien bestwel impact. Ook door de onzekerheid over hoe lang je nog binnen moet blijven. Op een gegeven moment ging ik toch wat meer twijfelen. "Hey, ineens een stijve nek, het zal toch niet...". Of "Hmmm het eten proeft me nu toch wat minder". En nee, dat laatste kwam niet omdat ik zelf gekookt had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 haha, ja heel herkenbaar hoor. teveel tijd om te gaan malen he en teveel tijd achter de pc ik heb wel een goede vouwfiets gescoord gisteren elk nadeel hep sijn foordeel nu maar hopen dat ik op pad kan om m echt op te halen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Lijkt mij niet zo handig @Renaldo61 .. je moet ook leren loslaten en accepteren . Dit is niet helpende voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Succes morgen @lady jane hopelijk gewoon negatief. @Sandro gelukkig een negatieve test ' ja dan is 3 dagen lang . Moet zelf zeggen dat ik vaak ook dagen gewoon thuis ben op een boodschapje na. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 (bewerkt) Snap dat het uiterst complex uit te leggen is ' maar wat wil je bereiken ? Ik denk dat je ook beetje verslaafd bent aan het gevoel voor bepaalde mensen ( vrouwen ) die jou niet kunnen beantwoorden .. en daarmee in een cirkel blijft ronddwalen.. probeer uit die zone te stappen . 9 september 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden