ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 wij houden conform de regels een klein feestje vanmiddag met 6 personen de rest komt verspreid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 moet alleen voor de visite ff slapen was om half vier op kan laatste tijd niet meer normaal slapen door nachtmerries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ach, dat is niet fijn @ikkanhet enig idee waar die nachtmerries vandaan komen ? Misschien omdat je gestopt bent met drinken (komt alles eruit) Drink je al lang niet meer, of nog maar net gestopt ? (sorry, niet helemaal bij gehouden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 8 minuten geleden zei rapilos: Ach, dat is niet fijn @ikkanhet enig idee waar die nachtmerries vandaan komen ? Misschien omdat je gestopt bent met drinken (komt alles eruit) Drink je al lang niet meer, of nog maar net gestopt ? (sorry, niet helemaal bij gehouden) het gaat op en af met het drinken ben altijd wel door nachtmerries achtervolgd dus ga binnenkort weer eens naar mijn homeopate dan gaat het meestal een tijd goed rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 ik schiet mensen dood, loop mijn hoofden onder mijn armen. Vlucht voor moordenaars. Als ik wakker ben ga ik water op mijn gezicht gooien en groot licht aan en droom erna zo verder dus sta dan maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 1 uur geleden zei Bor: Zo hey. Dat is een mooi compliment van je dochter @Vol! En hoe gaat het met de patiënt @Maverick? Houdt nog niet over Bor, dank voor het vragen. Met name uit bed komen is nog steeds de grootste uitdaging, simpele dingen als sokken aandoen en veters strikken is al een martelgang Zit wel op mijn werk inmiddels, ga om het kwartier een loopje (lees strompeltje) doen om in beweging te blijven. Voor de rest is Nerofen mijn beste vriend weer vandaag. Gefeliciteerd aan alle jarigen maak er een fijne en vooral soepele dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Goedemorgen! Wilde het eerst niet zeggen vanwege herkenbaarheid/privacy maar nu ik zie dat we met meerderen zijn...wil ik toch niet achterblijven. Ik ben vandaag ook jarig dus... nancy en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Blijkbaar zijn mensen die op 2 september jarig zijn drankorgels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 5 minuten geleden zei Rosee: Blijkbaar zijn mensen die op 2 september jarig zijn drankorgels Het clubje van de (ex)drinkende maagden Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 @Bor ik ben niet zo van het thuisblijven dan krijg ik de neiging helemaal niet meer van de bank te komen. De truc is om mijzelf in beweging te dwingen dan geneest het sneller is mijn ervaring. In de tussentijd op de tanden bijten, het is even niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Dan kan hij ook voltaren emugel smeren cleo.komt er niets in de maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Rosee van harte en een mooie dag! In de trein(op weg naar t strand dus geen plaatje voorhanden) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) Gefeliciteerd nog iedereen die heeft aangegeven jarig te zijn, en gefeliciteerd voor de andere jarigen die zich straks ongetwijfeld nog gaan melden op deze dag van de jarigen 2 september 2020 bewerkt door Sandro Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Je klinkt weer wat beter @knakker, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 @knakker ken je die aflevering van Fawlty Towers. Manuel praat over Burro en als John Cleese hem niet begrijpt, maakt hij ezelgeluiden. Zo is het niet grappig, maar in de serie wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 (bewerkt) 47 minuten geleden zei knakker: Enorme trigger net in de supermarkt: Enorme trigger om te laten staan neem ik aan. Je gaat toch niet je soortgenoten opdrinken? 2 september 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 1 uur geleden zei Rosee: Blijkbaar zijn mensen die op 2 september jarig zijn drankorgels ehm .. juist bikkels die geen ongezond gedrag willen vertonen ! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 1 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen! Wilde het eerst niet zeggen vanwege herkenbaarheid/privacy maar nu ik zie dat we met meerderen zijn...wil ik toch niet achterblijven. Ik ben vandaag ook jarig dus... Jij ook hartelijk gefeliciteerd en een super mooie dag gewenst Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 4 uur geleden zei Yvonne: Lieve Bol, Ikkanhet , Vol en Rosee, van harte gefeliciteerd. Maak er een heerlijke dag van. Ik wens jullie een heel mooi, gezond en fijn nieuw levensjaar toe. Zo, helemaal bij!!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 @ikkanhet jij ook van harte!! En @bolletje en @Vol ook. Wat n heerlijk zonnige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Ja, inderdaad wéér zo'n heerlijke dag. Een zonnetje en een graad of 20 , topweer! Vanmorgen heb ik een eind gefietst, lekker door de weilanden en akkers, geen mens tegengekomen, stilte overal en schitterende luchten en omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 48 minuten geleden zei knakker: Hilarisch Ik vind Fawlty Towers geweldig, ook na 25x kijken. Maar het is nu omstreden meen ik, die aflevering met ‘don’t mention the war’ is racistisch volgens een groepje wereldverbeteraars. Als je zoiets leest in de krant hoop je nog dat het satire is, maar nee. Ik blijf fan... John Cleese was getrouwd met Polly. Ze hebben het volgens mij samen geschreven. Fawlty Towers is één van de beste dingen ooit. Sommige afleveringen van The Office zijn ook zo goed. Aan het werk en ... Don't mention.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Hé @Rosee is ook jarig... ik wens je een heel prachtig jaar! Kreeg jij op je vorige verjaardag niet een onflatteuze pyama van je jongens? Ben benieuwd wat het deze keer is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2020 Rapport Share Geplaatst 2 september 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden