Lika Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goedwmorgen. Gewoon om 07.00 uur zwemmen zo. Was vergeten in te schrijven en dit was de enige nog vrije plek. Daarna naar de andere stad met de auto naar moeder en stad in met dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Bor, wat fijn dat je zoon je belde. Hij is vrij. Wat fijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goeiemorgen people Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kramie Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Vandaag... gisteren overwonnen. Normaal had ik op de vrijdagavond DE drank avond..... heel wat kl... momenten gehad gisteravond, maar het is mij gelukt. Kyon, rapilos, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Mooi zo! Dit kan je dus. Welkom hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Nog 3 weekjes alp, ondanks goede voornemens veel te vaak en veel te veel gedronken. Ook een paar keer flink ruzie gemaakt door de drank. Wel eergisteren alle sterke drank door de gootsteen gegooid. Als ik terug ben in Nederland ga ik helemaal droog, misschien wel voor altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 (bewerkt) Ook goedemorgen allemaal. Ben gras aan het maaien, maar nu even een bakkie.. vroeger nam ik om deze tijd al een borrel. Ik hoop dat het droog blijft, want ik wil nog even op de fiets weg. 22 augustus 2020 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kramie: Vandaag... gisteren overwonnen. Normaal had ik op de vrijdagavond DE drank avond..... heel wat kl... momenten gehad gisteravond, maar het is mij gelukt. Doorzetten! Wij hebben allemaal die kl.... momenten gehad, en ik na jaren nog steeds. 22 augustus 2020 bewerkt door Adrian Taalfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goedemorgen ' idd drank kan je beter als je de stap wilt maken aan de gootsteen of wc geven ' hebben die er ook lol van en zijn gelijk weer ontstopt. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 (bewerkt) goeiemorgen frummers crisje ook met zwak alcoholische dranken blijf je je verslaving voeden: dus na stap 1, sterk drank eruit, volgt hopelijk snel stap 2; de eerste niet nemen goed bezig! 22 augustus 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, wens jullie een fijne dag. Voor wie mee wil doen: Dagpact: Descartes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 35 minuten geleden zei knakker: Inderdaad chrisje, gewoon alle alcohol door de plee spoelen. Het lijkt soms allemaal erg ondoenlijk, leven zonder drank, maar het valt vaak best mee hoor. Beter dan dat gedonderjaag door drank dat je nu had bijvoorbeeld denk ik. Ik vond deze week nog een fles jenever. Heb ik door de gootsteen gegooid! chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 12 minuten geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal, wens jullie een fijne dag. Voor wie mee wil doen: Dagpact: Descartes Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Rustig dagje van maken vandaag Bed verschoond, was in de machine, en de vogel heeft ook weer een schoon kooitje gisteren barbeque gehad op de tuin, daarna nog een verjaardag Teveel wijn gedronken, dus vandaag weer op 0 Lekker de deur en raam open gezet wel steeds felle buien weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 11 minuten geleden zei Adrian: Ik vond deze week nog een fles jenever. Heb ik door de gootsteen gegooid! Ha, ja, die ken ik ook. Ik vond, toen ik al een paar jaar droog stond, ook nog een fles wodka waar al een beetje uit was, op een plek waarvan ik niet eens meer wist dat die als verstopplek kon dienen... onder een los plankje onder de wastafel in m'n atelier. M'n vrouw kende al m'n verstopplekjes wel, maar deze was té goed. Een soort van 'eekhoornsyndroom'.. voorraden aanleggen die je vervolgens vergeet. chrisjelief, Lieke7777 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 1 uur geleden zei chrisjelief: Als ik terug ben in Nederland ga ik helemaal droog, misschien wel voor altijd. Dat klinkt misschien wel griezeliger dan het is. Altijd lijkt lang, maar vliegt voorbij als je het naar je zin hebt. Echter 'dag voor dag' hakt 'altijd' in mooi behapbare brokjes zodat je het beeld van 'voor altijd' voor jezelf in menselijk voorstelbare proporties kunt gieten door er elke dag een stukje aan te beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 (bewerkt) Ben soms nog steeds bang verstopplekken te vinden nou ja bang ' denk dat het hele huis wel doorgespit is .. mijn beste was in een boeddha beeld in de woonkamer die heeft een holte aan de binnenkant paste precies de fles in ... en idd soms meestal dacht ik dat ik een superplek had ' en dan kon ik het zelf niet eens meer vinden ook .. @rapilos te veel gedronken ' hoe voel je je nu ? Anders idd de situaties vermijden tot je stabieler staat of wil je soms ff tot het gaatje gaan ? 22 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Ach, Takeiteasy, BBQ vermijden doe ik niet hoor Heb het zelf georganiseerd voor dochter en kleinkinderen Was harstikke gezellig ook ik ben zelf zo stom om te drinken, daar moet ik niet de BBQ de schuld van geven Lieke, stond vanochtend een beetje brak op, maar voel me nu weer prima Veel water gedronken en net op de fiets in de regen boodschappen gedaan Nou, dan fris je vanzelf wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 2 uur geleden zei Kohtje: Ha, ja, die ken ik ook. Ik vond, toen ik al een paar jaar droog stond, ook nog een fles wodka waar al een beetje uit was, op een plek waarvan ik niet eens meer wist dat die als verstopplek kon dienen... onder een los plankje onder de wastafel in m'n atelier. M'n vrouw kende al m'n verstopplekjes wel, maar deze was té goed. Een soort van 'eekhoornsyndroom'.. voorraden aanleggen die je vervolgens vergeet. Heel herkenbaar he? Zo had ik ook mijn verstopplekjes. Ik heb nogal een grote schuur, dus ik zal nog wel eens wat vinden. Nu drink ik alleen maar koffie, thee en karnemelk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Dat vraag ik mij ook af @rapilos ik veroordeel niet ik predik niet ' maar vraag mij af wat je zelf wilt .. wil je graag 1 keer in de zoveel tijd gewoon drinken of stoppen ? Lees idd dat je 1 keer per zoveel tijd voor graas gaat en dan te veel drinkt .. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Nou @takeiteasy moest net aan je denken aan je lied het regent met je zuidwester aan was flinke bui hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Inderdaad dat wel weer ' was tóch 28.5 graad hier net binnen tijdens de bui met de deuren dicht.. Moet hoognodig stofzuigen opruimen geen zin elke keer het zelfde met dat huishouden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Nee hoor takeiteasy, ben allang weer van het jaarpact geknikkerd En nee, ben wel wat suffig, maar nooit last van mijn maag en ook geen hartkloppingen Daar drink ik dan misschien weer net niet genoeg voor Mijn kinderen kennen mij bijna niet anders als tijden niet drinken en dan weer wel Maar ben eigenlijk nooit dronken , vervelend of laveloos Toch hebben jullie wel gelijk, het blijft worstelen Ene moment wil.ik honderd procent stoppen , twee dagen later denk ik, nou dat stoppen komt wel als ik weer echt gemotiveerd ben Enfin, voor veel herkenbaar denk ik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 @rapilos herkenbaar in mijn actieve gebruik en ik ben blij dat ik van die worsteling af ben in mijn hoofd deze heeft de keus gemaakt 100 % stoppen en dat is nu op het jaarpact iig voor 1 jaar... maar weet nu al dat het abbo verlengd wordt maar er is nog veel tijd tussen. Ik hoop van harte dat je een keus maakt waar je ' je zelf prettig bij blijft gaan voelen . elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden