Spring naar bijdragen

Woensdag 19 augustus


Maja

Aanbevolen berichten

Dank je @Bor  .

Jij gemodereerd  je eigen  feestje  en  maakt  daarin je eigen  keuzes op basis van je ervaringen...   ik denk ook  wel eens zal wel willen ruilen met iemand die alleen woont  en niks verder hoeft en dan lekker  drinken   niemand  die  er last van heeft  maar ja toch ook maar weer  niet..   moet bekennen dat ik deze dagen thuis  toch  weer confronterende  vind ..   kom weer in aanraking met de leegte het  gemis  en tevens  hoe het allemaal maar heeft kunnen gebeuren  ' waar was ik ' waar was ik met mijn  gezonde verstand ..    en toch blijft het Alcohol  gedachten  in mijn hoofd ' de handeling de weg naar daadwerkelijk drinken  is een eind opgeschoven. 

Maar ben ik  nu gelukkiger  geworden  ?   Nog niet die weg is nog lang en vooral onvoorspelbaar en het perspectief is onduidelijk.  Tuurlijk  ga ik op een doel af maar dat doel is niet op datum  ja voorlopig  op 1 nov  maar ondanks  dat  is die weg nog  niet  helder.. en dat nekt dat nekt en geeft frustratie  en maakt mij onzeker.

En voel mij verschrikkelijk eenzaam zonder mijn jongens  .  Tuurlijk heb  ik mijn man maar dat  is niet  mijn complete ik ' mijn gezin.

 

Morgen  weer naar behandelaar  ga het er maar weer  uitgooien   ' en tegelijk  denk  ik ach ze weet het allemaal  wel hoe ik hier  in sta mijn  verdriet  ... kan  niet  blijven herhalen.. 

Zo   en nu maar eens douchen.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou weer een avontuur beleefd. Ik was met de Stier en het Vlindertje in de stad, liepen langs een auto waar duidelijk een koppel aan het bekvechten was (een zwarte Audi - uiteraard want daar komt al het evil vandaan) en iets beter kijkend bleek een vent een vrouw te mishandelen, of althans met een arm om de nek te beletten uit te stappen. Zowel Stier als Vlinder krijgen een rode waas voor de ogen als er onrecht in de wereld gebeurt en Vlindertje was er als eerste bij. "ZE ZEGT LAAT ME LOS DUS DAN LAAT JE HAAR LOS!!" zegt ze met de snelheid van een mitrailleur. De mannelijke sekse in de auto stomverbaasd dat iemand zich met de situatie bemoeit begint te protesteren, uit te leggen dat het zijn vrouw is ("SO WHAT!!!??"), verzoekt Stier op weinig subtiele wijze zich met haar eigen zaken te bemoeien, kijkt dan naar mij - ik sta er in zo'n geval (was niet de eerste keer) als een lulhannes naast want ik heb die rode waas niet en ik weet dat de man de enige serieuze gesprekspartner is voor sommige mensen en dus ook degene die een hijs op zn neus krijgt. Stier durven ze niet te slaan. Ik sta een half uur naar woorden te zoeken en de volgende dag heb ik pas de beste tekst klaar.

Maar het liep met een sisser af. Vlindertje barstte na afloop in tranen uit van de emotie die veel sterker is dan zijzelf. Hopelijk iemand althans voor 1 keer tegen "haar man" beschermd. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei knakker:

Oeioei @Yana, haha. Jij bent wel een creatieve plasser. Ik ben alleen al dermate verstadst, dat ik eerst even beduusd achter mijn oren krabde, totdat ik besefte dat jij natuurlijk ergens rustig op het Franse platteland woont. Hoe gaat het met je pootjes nu trouwens?

Lief pootje heeft een lomperik van een orthopeed getroffen, fout op fout en excuses ho maar. Kan dus nog steeds niet lopen, volgende week naar een andere kliniek voor een second opinion. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lieke7777:

   ik denk ook  wel eens zal wel willen ruilen met iemand die alleen woont  en niks verder hoeft en dan lekker  drinken   niemand  die  er last van heeft  maar ja toch ook maar weer  niet..  

Ík zou je dat niet aanraden. 
 

 

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lieke7777:

Morgen  weer naar behandelaar  ga het er maar weer  uitgooien   ' en tegelijk  denk  ik ach ze weet het allemaal  wel hoe ik hier  in sta mijn  verdriet  ... kan  niet  blijven herhalen.. 

Ja hoor, gooi het er maar uit! 
En zij weet het misschien allemaal al, maar daar gaat het niet om hè, het gaat erom dat jij je verdriet kunt uiten en verwerken. Dus ja, blijven herhalen, zolang het nodig is. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Yana:

Lief pootje heeft een lomperik van een orthopeed getroffen, fout op fout en excuses ho maar. Kan dus nog steeds niet lopen, volgende week naar een andere kliniek voor een second opinion. 

Grrrr, daar kan ik zó boos van worden. Iedereen kan een fout maken, ook artsen,  maar waarom dat niet toegeven? Zijn ze bang om aangeklaagd te worden of zo?

Excuses zouden mij hebben geholpen. Ik kreeg ze ook niet, ben ze gaan halen uiteindelijk.
 

Wat akelig dat je nog steeds niet kunt lopen, ik hoop dat een andere arts je wél kan helpen ! Succes. :rose: (klavertjevier vier voor geluk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bor:

Lieve @Lieke7777 Het is precies hierom waarom ik schreef niet te willen ruilen. Mijn tranen lopen over me wangen nu bij je te lezen. Ik voel met je mee, het doet zeer meis..
Ik ben nu wat verder hiermee met mijn 17- jarige inmiddels maar het verdriet, de pijn en alles..het slijt niet. Tenminste, bij mij niet en naar wat ik verneem bij mijn man en zoon zelf ook niet
en dat vind ik het allerergste ervan. Onherstelbaar beschadigd.

Ik zou willen dat ik wat voor je/ jullie kon doen. Gisteravond/ vannacht heb ik lang wakker gelegen om te bedenken hoe jullie weekend samen door kan gaan, want dat moet gewoon, dat hebben jullie verdient.. maar ik weet niet hoe..wist ik dat maar.:heart:

Ga maar lekker douchen en val maar tienmiljoen keren in herhaling, ook straks..geeft niks, mag wel...hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen.:)

Op mijn beurt ook tranen  toen  ik dit las '  ik weet de uhp is gevolg van alcohol  maar de pijn verdriet  het duurt allemaal te lang  om het goed te maken weer naar mijn jongens  '  ik doe er alles aan 

   Gelukkig  mogen ze volgende  week slapen  eerst gaan we een dagje  weg met ze en daarna  slapen hopelijk  is  dit begin van daadwerkelijk herstellende  stappen  voor  ons gezin..   txs voor je lieve  berichtje. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Descartes33:

@Lieke7777 heel knap van je Lieke, het kan zo moeilijk zijn. 

Soms ben je dingen in je leven beter aan het maken terwijl je er niks van merkt en vooral heel ongelukkig bent, nog steeds. Maar dat betekent niet dat de dingen niet beter worden, je merkt het alleen nog niet :). Veel sterkte vandaag. 

 

Blijven  planten  oogsten komt  echt  os mij vaker   gezegd hier ...     ik blijf  volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte lieve @Bor, hij zit veilig nu. Wel een advocaat inschakelen pro deo, heeft hij recht op.

Avonddienst gehad en halve nachtdienst. Verantwoordelijke nachtdienst moest met dochter naar zhuis vanwege astma aanval. Begreep meteen de ernst.

Nu lekker slapen aantal uren, vandaag weer avonddienst vanaf 16 uur. Dus het is te doen.

De zorg is kwetsbaar jammer dat de politiek dat niet inziet, maar komt wel goed met de 2e golf.

Fijne dag allen, ga tevreden slapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...