Lika Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Goedemorgen. Zwemmen, werken, zweten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Goeie morgen, rusten, schilderen, rusten, gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Good morning. Eerste keer hier. Vandaag komt mijn kind terug van vakantie met haar vader... eindelijk. Fijne dag allen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Eerste keer op deze plek bedoel ik. Ik heb een draadje lopen bij 'wie is wie'. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Goedemorgen vandaag 7 maanden nuchter we gaan verder. Zit vlak bij een stuwmeer lac castilion vanmiddag lekker zwemmen in het turquoise water . lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 goeiemooie morgen frummers welkom hier Jozette en jopie, familie waar we mede verantwoordelijkheid voor hebben groots, kleins en voor altijd in ons hart en vrienden, take care meis, en koester...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 de mannelijke tak volleymaatjes appt af net gisteren was het nog: tot morgen de vrouwen blijven over ik denk het sterke geslacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Hier kan je inderdaad meeschrijven @jozette fijn dat je vandaag je kind weer ziet . Lekker weer naar het strand @ladyjane . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Zou het dan vandaag eindelijk eens gaan regenen en onweren Ik hoop het zo Ga ik wel met de auto naar het werk vanmiddag, want fietsen in de onweer vind ik een beetje eng Gisteren met vriend nog een stuk gefietst Ook even naar de tuin Maar echt veel te heet, pfff. Vinden de mannen het te warm vandaag Jane ? @Jozette, Welkom ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 die mannen hebben denk ik fam.verplichtingen een is 36 jaar getrouwd vandaag, dus ja, dan mag je niet weg he de vrouwen zijn single en kunnen gaan en staan waar en wanneer ze willen geintje hoor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 (bewerkt) Oh ja nee dan plan je niks!! 's Ochtends langs de bloemist, das al een hele operatie. 's Avonds lopend buffet bij de chinees net als vorig jaar. De volgende dag lekker uitrusten van alle drukte. (Zo had mijn vader zoiets aangepakt) 13 augustus 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 5 uur geleden zei Bor: Een bosje bloemen krijg ik dan nog wel hoor, als een soort verplicht iets speciaal voor mij gehaald. En haal jij dan wel een cadeautje voor hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Wat is het heet. Ik ben er wel klaar mee. Pffff wil normale temperaturen. Heb nu vakantie maar kom tot niets. Wat wel scheelt is dat ik totaal geen zin in alcohol heb zo ik kruip weer onder de plafond ventilator. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Zo, weer thuis van werk Wordt wel donker, maar nog steeds droog Maar..wat niet is kan nog komen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Voordeur en balkondeur tegen elkaar open gezet Nu maar hopen, dat ze me niet weg halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 7 uur geleden zei Jopie: Boei gerond. Rustig. Jighaa! (met vriendje, maar toch...) GGM = Goed Gedaan Meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 13 uur geleden zei Jopie:gevaar brengt. Vanaf dat moment reis ik daadwerkelijk licht door t leven, zonder ook maar iets groots waar ik verantwoordelijk voor ben. Dat je dat durft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 Zo, vakantie is afgelopen. Morgen om 11 uur in de ochtend moeten we uit het huisje zijn. Hele week 30 plussers op de thermometer. Ongeëvenaard in NL. Top. Zal deze vakantie nooit vergeten. Trots op mezelf ook. Merk wel dat de herinneringen van mijn "vorige leven" af en toe naar boven komen. Met vooral gevoel van spijt en schaamte. Misschien moet ik dit toch delen met een aantal van mijn dierbaren. Wat ik allemaal doorgemaakt heb en dat ik er nu vanaf ben. Het zou helpen met afsluiten. Aan de andere kant wil ik ze niet ongerust maken en dat ze vanaf nu continu op me gaan letten. Lastig... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2020 2 uur geleden zei Jannigje: Dat je dat durft! Ja jopie, dat je dat durft! Je schrijft zo mooi over je proces houdt bijna alles klein, zodat het soms wat simpel lijkt. Wat het in wezen ook is waarschijnlijk, maar om al jouw stappen aan te gaan, zonder drama, stap(je) voor stap(je). Soms lees ik je als zo vanzelfsprekend, maar dat is het helemaal niet. Zoveel jaren lees en sprak ik je al, en ik denk dat ik jouw pad heel erg indrukwekkend vind. Niet eens het goede woord. Maar dank je wel dat ik een beetje mee mag lopen. Ook al onthouden die hersens van mij er geen konkrete dingen van, mijn wezen leert er heel veel van. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2020 13 uur geleden zei Sandro: Zo, vakantie is afgelopen. Morgen om 11 uur in de ochtend moeten we uit het huisje zijn. Hele week 30 plussers op de thermometer. Ongeëvenaard in NL. Top. Zal deze vakantie nooit vergeten. Trots op mezelf ook. Merk wel dat de herinneringen van mijn "vorige leven" af en toe naar boven komen. Met vooral gevoel van spijt en schaamte. Misschien moet ik dit toch delen met een aantal van mijn dierbaren. Wat ik allemaal doorgemaakt heb en dat ik er nu vanaf ben. Het zou helpen met afsluiten. Aan de andere kant wil ik ze niet ongerust maken en dat ze vanaf nu continu op me gaan letten. Lastig... Heel terecht dat je trots bent! Ik weet niet wie de dierbaren zijn die je bedoelt, hoe dicht ze bij je staan, maar ik denk dat het je kan helpen om te delen. Als ik één van je dierbaren zou zijn, zou ik het wel willen weten. Ik zou blij zijn met het vertrouwen dat je in me stelt door het te delen en ook dat ik je bij kan staan mocht dat nodig zijn. En het kan jou ook helpen, inderdaad in verwerking maar ook als je het toch nog eens moeilijk krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden