Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 juli 2020

Lika

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Bor:

Damn. Ik voel het gewoon weer terug.
Hoe vaak heb ik hier wel niet gezeten op de dagdraad met dit klokje :clock: Tik tak tik tak tik tak..

Ik probeer te bedenken wat men toen tegen mij zei om mij erdoor heen te pleuren maar ik weet het precies zo niet meer.. @Lieke7777

Ik kan alleen maar persoonlijke ervaring delen.:rose:

Geeft niet..

Na de chocolade  pinda nootjes    de resten  mama mia's  chipjes    en nu de zouteloze  pinda nootjes  ...     ga ik maar  accepteren  dat  het niet dopr gaat ...  de app is niet gelezen  en   mbt reistijden  zouden we al moeten  vertrekken ..   dus deze week zal ik de jongens niet   zien ook ws...     we houden  nog kleine moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Ik weet niet wat papa precies gaat doen waardoor hij afwezig is de komende dagen maar ik zou maar niet zeggen dat de jongens daarom niet thuis kunnen he?!

Denk niet  dat daar accoord op gegeven wordt dat ik alleen met ze hier ben :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idéé  had pannenkoek  op programma  met de jongens  maar die komen niet helaas.  

Kreeg rond 17 uur de app dat ze druk met crisis casussen  bezig  geweest  is en daardoor  horen we morgen  meer   .....    fuck up      zit voor niks gewoon hele middag te wachten zo.  Nog ff dan ben ik zelf een crisis  geworden ...

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei takeiteasy:

Zit me hier nu constant te verdedigen hier. Ben er even klaar mee. Alsof ik niet stabiel ben ofzo. 

Lieverd maar dat is gewoon soms ook zo. Hier hetzelfde, snap je wel btw denk ik. Je hebt je top herpakt. Dat is een compliment waard, gevaar is voor ons altijd de binge.Daar is het forum ook voor. Als dat niet zo was, was dit forum niet nodig geweest toch. Je doet het best goed.

@Cleo66 veel sterkte!!

@knakker gefeli met jouw Knakker zoon!! :present:

2 dagen bij middelste broertje geweest, 3 zonen in huis van 12 tot en met 15. Zulke slimmerds al, zo gevat en zo, kan het niet uitleggen. Snappen heel veel, ook dat ik even niet meer drink voor een tijd. Ze steunen mij daarin dan ook echt. Wil dat niet maar laat het toe. Playstation kan ook een verslaving worden vertelde 1 van hen mij. Klopt, hij zat er uren achter. Moesten er samen achteraf erg om lachen, want ook gamen kan een verslaving worden. Hij snapte dat wel, hij zou het iets minder gaan doen, om vervolgens in de avond er nog 2 uurtjes aan vast te plakken :D Heeft mij goed gedaan, ga ik meer doen, iets minder forum, meer bij familie en vrienden. Selecteren want ook in een forum kan ik teveel in opgaan, het alles of niets type.

Hier witlof met ham en kaas, gebakken aardappels en gamba's.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedenavond! @knakker van harte gefeliciteerd met je zoon. Je bent wel een beetje van mijn voetstuk af gevallen, maar veel plezier met het feestje! 

@Cleo66 ik wens jou heel veel sterkte toe! @bolletje ook voor jou sterkte met het onderzoek. 

@Lieke7777 :heart:

Ik zit lekker in mijn vel. Ongelofelijk nieuwsgierig of het een j/m wordt, donderdag de echo. Ben in huis wat dingen aan het veranderen. Niet alles is logisch ingepakt in de kasten bijvoorbeeld. Gelukkig mag ik mijn gang gaan. Poezenbeest voelt zich thuis, dikke ondeugd en oh wat groeit hij hard! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

Ook mijn dienst zit erop, de dag biijna voorbij. Lekker op de fiets gegaan, door de regen terug.

Nog heeeeeel even buiten in de regen zitten onder mijn dakje... Kop thee, boterham met kaas.... Zo fijn. 

Vandaag voor t eerst echt een heel baantje de nieuwe zwemslag kunnen doen... Nu uitbreiden, het begint een beetje ergens op te lijken en ik ga ook nog vooruit.. Rustig door, kweet waar ik het voor doe

Welterusten allemaal. Jij zal wel helemaal leeg zijn nu, @Lieke7777

Lekker poedelen jopie       '    heerlijk   ..

Ja ik ben moe idd ' heb mij ook moeten beheersen weer voor  een woedeaanval  vanmiddag    het is  gebleven  bij een nagelknipper wegsmijten liefst  had ik meer in de ronde willen smijten..

@niks  spannend  leuk de echo  die eraan komt  snel gaat het zeg al 20 weekjes  zwanger  ...   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...