Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Maar ik geloof dat ik daar wat anders in sta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei IJsvogel: Ja zeker, dank! Ik lees nog wel mee maar was gestopt met posten na vervelende opmerkingen van smaragd. Maar nu doe ik weer mee want ik laat me niet meer verjagen. En er zijn teveel mensen die ik een warm toedraag hier. Het is een mooi forum waar ik nog wat te halen en te brengen heb You rock @IJsvogel! IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Reacher: Maar ik geloof dat ik daar wat anders in sta? Ja? Vind jij @knakker wel een ezel? 26 juni 2020 bewerkt door IJsvogel Smiley erbij Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei IJsvogel: Ja? Vind jij @knakker wel een ezel? Nee joh! Ik heb trouwens allang door dat @Knakker eigenlijk die aardige manier aan de gymtoestellen is die ook arts is. Hoe heet die:ook alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei Fruitvlieg2019: @Reacher, daar heb je voor een groot gedeelte gelijk in. Echter bij Kabouter ging het echt fout omdat ze bijvoorbeeld had verzonnen dat haar zoon was overleden en naar een aantal forummers een rouwkaart met een foto had gestuurd. Die mensen gingen, en dat is ook niet zo gek, emotioneel helemaal mee in dat verhaal en stuurde kaarten en knuffels terug. Als dan achteraf blijkt dat het allemaal verzonnen is krijg je mentaal een flinke duw en verlies je het vertrouwen in mensen. Nu heeft dit trouwens helemaal niet met @niks te maken. Dat soort personen schaar ik inderdaad als nare mensen in real life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 8 minuten geleden zei knakker: Ik ben in het echt ook geen ezel trouwens. POEFFFFF... weer een zeepbel kapot . Straks gaat Bumperjim ook nog vertellen dat ie gewoon kleine handjes heeft. Reacher en Kyon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Vinnik ook! Maar nog verder: ook als zou blijken dat jij @Jopie in een rijtjeshuis zou wonen en nog geen nacht van je leven op een camping had doorgebracht dan zou dat niets afdoen aan wat ik geleerd heb van haar berichten. Ik geloof dat ik er wat dat betreft iets anders in sta dan anderen op dit forum of hebben jullie dat ook? Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 3 minuten geleden zei Jopie: Met een wederik in zijn hand Bach fluitend Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Reacher: Vinnik ook! Maar nog verder: ook als zou blijken dat jij @Jopie in een rijtjeshuis zou wonen en nog geen nacht van je leven op een camping had doorgebracht dan zou dat niets afdoen aan wat ik geleerd heb van haar berichten. Ik geloof dat ik er wat dat betreft iets anders in sta dan anderen op dit forum of hebben jullie dat ook? Ik heb dat al een beetje in het echte leven. Dan kijk ik naar mijn vriendinnen en zie hindes van 23. Maar dat zijn we niet echt meer. Toch zie ik het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 @knakker is een gothic! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ik heb eigenlijk een hondenkennel en eet alleen maar biefstuk. Zelfs bij het ontbijt IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 @niks En het antwoord op je vraag “nog iets leuks meegemaakt vandaag”? Jazeker: ik had een specht in de tuin die aan de pindakaaspot hing, daarna een Vlaamse gaai, koolmeesjes én zeer vraatzuchtige eksters (die volgens mij stiekem door @Reacher naar mij zijn gestuurd ) die in één dag alweer bijna een potje hebben leeggegeten. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 9 minuten geleden zei Kohtje: POEFFFFF... weer een zeepbel kapot . Straks gaat Bumperjim ook nog vertellen dat ie gewoon kleine handjes heeft. Hohoho je kan ook te ver gaan hè! Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Eh, mijn bericht past niet helemaal bij het thema van dit moment geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 4 minuten geleden zei IJsvogel: Ik heb dat al een beetje in het echte leven. Dan kijk ik naar mijn vriendinnen en zie hindes van 23. Maar dat zijn we niet echt meer. Toch zie ik het Dat heb ik ook! Ik zie de jonge gezichten door de oudere gezichten heen alsof er een overtrek papiertje overheen ligt! Wauw! Feest der herkenning! Hoop dat ze dat ook bij mij hebben IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Jopie: Grotendeels. Maar ook in sommige situaties je realiseren dat dat even niet mogelijk is, dat deze plek even niet meer jouw plek is, kan ook. En, hoe rot ook, is ook best een mooie oefening. In loslaten. In je realiseren dat dingen niet van jou zijn. Dat je misschien wel iets verliest. Dat je wel invloed hebt, maar geen controle. Dat geen recht of onrecht, gelijk of ongelijk is waar je rechten aan kunt ontlenen. Boos worden kan en mag. Maar of dat alleen je verder brengt? Ik weet t niet. Deze jongen is duidelijk in de war. Ik ben geen psychiater, dus verder wil ik niet gaan. Maar je (ik, jij) kan ook hier iets mee, zelf. En het is hier geen indewar de baas forum. En wij zijn geen hulpverleners. Bepaalde dingen gaan gewoon echt te ver. Als hier niet meer gemodereerd wordt dan zit het hier binnenkort vol met psychopaten en andere trollen en houdt het feest verder gewoon op wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 3 minuten geleden zei Jannigje: Eh, mijn bericht past niet helemaal bij het thema van dit moment geloof ik. Jouw bericht past er precies in @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Ik hou van je berichten @Jannigje! Zij maken deze dag ook fijner In ander nieuws: Ik heb volgens mij jouw vervelende duiven inmiddels ontvangen. Koeren ze vreemd en zijn ze heel dik? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 6 minuten geleden zei Jannigje: Eh, mijn bericht past niet helemaal bij het thema van dit moment geloof ik. Zeker wel! Ik had een fijne dag. Ik heb de neiging om mee terug te trekken, of in ieder geval een achterdeurtje in te bouwen, maar vandaag hen ik mijn sociale angst overwonnen en met 2 vriendinnen en hun honden naar het hondenstrand gegaan. In 1 auto Het was erg ontspannen en gezellig Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei knakker: Ik zie juist altijd feilloos hoe iemands schedel zich aftekent onder diens soms nog jonge huid. Denkt u dat ik te ernstig ben, dokter? Zie je wel! Een gothic IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei Marika: Ik zie mezelf altijd nog jong, schrik me kapot van de foto's. Heb hier ook veel obesitasduiven. Ha @marika! Fijn je te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 1 minuut geleden zei knakker: Oei, moet ik nu ook naar die nare muziek gaan luisteren dan? Yep! Maar the Cure is toch niet zo naar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei Reacher: Yep! Maar the Cure is toch niet zo naar? Of the cult Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Bij Robert Smith zie ik helaas geen jong snuitje door zijn huidige gezicht heen. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2020 Zojuist zei IJsvogel: Of the cult Yassss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden